چگونه می توان از 4 راه به کسب درآمد از اینستاگرام پرداخت؟
آیا می خواهید بدانید چگونه می توانید در اینستاگرام درآمد کسب کنید؟ بیش از یک راه وجود دارد.
سازندگان به جایی می روند که پول جریان دارد. و با سرازیر شدن پول فراوان از منابع خالق رقبا ، اینستاگرام وظیفه خود را برای افزودن جریانهای جدید درآمد به این پلت فرم انجام می دهد.
با افزایش تعداد خالقان از تغییر محتوای حمایت شده به درآمدزایی مخاطبان ، رویکرد متنوع اینستاگرام ممکن است معنا و ارزش داشته باشد.
در حال حاضر ، چهار راه اصلی برای کسب درآمد در اینستاگرام وجود دارد:
به عنوان یک تأثیرگذار برای ارسال محتوا با حمایت مارک ها فعالیت کنید
یک بازاریاب وابسته باشید که محصولات دیگران را می فروشد
از طریق نکات و تبلیغات برای محتوای خود درآمد کسب کنید
کارآفرین شوید و محصولات خود را بفروشید
با ابزارهای جدید درآمدزایی آشنا شوید ، از نمونه های سازندگان الهام بگیرید و نکاتی را که برای هر چهار آهنگ کاربرد دارد پیدا کنید.
فهرست مطالب
آیا می توانید در اینستاگرام درآمد کسب کنید؟
چقدر می توانید در اینستاگرام درآمد کسب کنید؟
نحوه کسب درآمد در اینستاگرام
نکاتی برای کسب درآمد در اینستاگرام
پاداش: بارگیری یک چک لیست رایگان که مراحل دقیق عکاس سبک زندگی را نشان می دهد تا از 0 تا 600،000 دنبال کننده در اینستاگرام بدون هیچ بودجه و بدون تجهیزات گران قیمت افزایش یابد.
آیا می توانید در اینستاگرام درآمد کسب کنید؟
آره. در حقیقت ، کمک به سازندگان برای تأمین معاش خود در این پلتفرم از اولویت های اصلی اینستاگرام است ، به ویژه با افزایش رقابت از طریق TikTok ، Snapchat و YouTube.
مارک زاکربرگ ، رئیس ارشد فیس بوک و اینستاگرام در اولین هفته ایجادکنندگان این شرکت در ژوئن 2021 گفت: "هدف ما این است که بهترین بستر برای معاش سازندگان مانند شما باشیم."
محتوای حمایت شده و بازاریابی وابسته همچنان بهترین راه برای کسب درآمد از سازندگان در این پلتفرم است. در حال حاضر اینستاگرام تلاش خود را در زمینه کسب درآمد مستقیم ، جایی که این شرکت از رقبا عقب است ، آغاز کرده است.
تلاشهای جدید کسب درآمد مستقیم
نشان های زنده که در سال 2020 معرفی شد ، به دنبال کنندگان اجازه می دهد در هنگام پخش با خرید قلب ، که از 0.99 دلار تا 4.99 دلار متغیر است ، از سازندگان حمایت کنند.
همچنین سازندگان در بازارهای منتخب می توانند از تبلیغات IGTV سهم درآمد کسب کنند.
در طول هفته Creator ، این شرکت از یک ابزار وابسته بومی ، گزینه های جدید فروشگاه سازندگان و پاداش هایی برای رسیدن به مراحل مهم با نشان ها و جلسات زنده رونمایی کرد. آدام موسری ، سرپرست اینستاگرام ، همچنین از اشتراک ها ، محتواهای محدود ، طرح های تجاری و حتی NFT ها تمسخر کرد. در حال حاضر آزمایش هایی در مورد انگیزه ای که به سازندگان پاداشی برای ارسال قرقره می دهد نیز در حال انجام است.
بودجه سازندگان نیز از میز خارج نمی شود. اما بعید است که اینستاگرام به اندازه یوتیوب پول نقد بدهد (که قصد دارد 100 میلیون دلار در سال آینده به سازندگان شورت اختصاص دهد) یا به جایی برسد که میزان پرداخت Snapchat 1 میلیون دلار در روز باشد.
چقدر می توانید در اینستاگرام درآمد کسب کنید؟
تا آنجا که به استانداردسازی نرخ می پردازیم ، اقتصاد خالق به همان اندازه غرب وحشی و وحشی سخت است. اینکه چقدر می توانید در اینستاگرام درآمد کسب کنید به اعتبار ، میزان مخاطب ، مشارکت ، استراتژی ، شلوغی و کمی شانس احمقانه بستگی دارد.
متأسفانه نژادپرستی بر میزان درآمد سازندگان در اینستاگرام نیز تأثیر می گذارد. حساب هایی مانندinfluencerpaygap قصد دارند با افزایش شفافیت در میزان دریافتی سازندگان ، فاصله نرخ حقوق را برطرف کنند.
در اینجا آمده است که برخی از سازندگان و افراد مشهور چقدر پول نقد کرده اند:
250 تا 300 دلار: طبق گفته مدیر عامل پلتفرم بازاریابی تأثیرگذار Heartbeat در مصاحبه Business Insider ، متوسط مبلغی که میکرو اینفلوئنسرها در یک پست حمایت شده به دست می آورند.
$ 300: مبلغی که یک میکرو اینفلوئنسر با 13 هزار دنبال کننده دارد ، در قرقره های حمایت شده جمع آوری می شود.
750 تا 1000 دلار: مبلغ "تأثیرگذار گیاه" نیک کوتسومپاس (farmernicknyc ، 63K+ followers) به ازای هر پست حمایت شده (حداکثر سه اسلاید). برای ویدیوهای IGTV بین دو تا سه دقیقه ، 1500 دلار هزینه می گیرد.
8500 دلار: مبلغ "تأثیرگذار روبات" Lil Miquela (lilmiquela@، 2.5 میلیون دنبال کننده) به ازای هر پست حمایت شده درآمد دارد.
102،000 دلار: درآمد سالانه @Goldenretriever در اینستاگرام در سال 2020 با 1.9 میلیون دنبال کننده.
275،000 دلار: مبلغی که کندال جنر در سال 2017 برای یک پست اینستاگرامی برای تبلیغ جشنواره فایر پرداخت کرد. او بعداً به دلیل گمراه کردن و عدم رعایت مقررات تبلیغات ، مبلغ 90 هزار دلار پرداخت کرد.
1،015،000 دلار: مبلغی که The Rock برای یک پست پشتیبانی شده در سال 2020 به دست آورده است.
نحوه کسب درآمد در اینستاگرام
استراتژی 1: همکاری با یک نام تجاری
اینستاگرام در حال ایجاد یک بازار برای کمک به مارک ها و سازندگان برای پیدا کردن یکدیگر است. در عین حال ، سازندگان واجد شرایط می توانند همچنان از ابزارهای کسب درآمد در Brand Collabs Manager استفاده کنند ، با یک آژانس تأثیرگذار همکاری کنند یا با مارک های مربوط تماس بگیرند.
Brand Collabs Manager در اختیار سازندگان اینستاگرام در ایالات متحده است که دارای موارد زیر هستند:
حسابهای فعال تجاری یا Creator
بیش از 10000 دنبال کننده
بیش از 100 ساعت زمان تماشای فیلم های اصلی یا 1000 مشارکت ترکیبی (پسندیدن و نظر دادن) در 60 روز گذشته
سابقه نقض محتوا وجود ندارد
به دنبال مارک هایی باشید که با علایق ، ارزش ها و سابقه خرید شما مطابقت داشته باشد.
chazsmith در وب سایت اینستاگرام توصیه می کند: "دریابید که چگونه نام تجاری را در ویدئویی که در حال برنامه ریزی آن هستید قرار دهید." مشارکت برند همیشه در حال انجام است
- ۰ نظر
- ۳۱ مرداد ۰۰ ، ۱۰:۰۱