آموزش کسب و کار اینستاگرامی -

آموزش راه اندازی کسب و کار در اینستاگرام و کسب درآمد

آموزش کسب و کار اینستاگرامی -

آموزش راه اندازی کسب و کار در اینستاگرام و کسب درآمد

میانگین قیمت طراحی لوگو در سال 2021

صادق حبیبی | پنجشنبه, ۲۱ مرداد ۱۴۰۰، ۰۷:۴۹ ب.ظ | ۰ نظر

اگر برای طراحی لوگوی خود آماده می شوید ، ممکن است ایلنا به این فکر کنید که هزینه طراحی یک لوگو متوسط ​​چقدر است؟

ما مطمئن هستیم که شما باید در جستجوی طراح لوگو خوب یا یک آژانس طراحی باشید. ما مطمئن هستیم که بارها حتماً با طراحان لوگوی فوق العاده گران قیمت برخورد کرده اید. یا ، حتماً طراح را برای مدت زمان زیادی متوقف کرده اید ، در حالی که به دنبال طراح دیگری هستید ، در نهایت گفته اید که در پایان نمی توانید آنها را خرج کنید. ما مطمئن هستیم که همه ما با خواندن این مطلب می توانیم به وضعیت مربوط باشیم. تمام سختی قیمت گذاری لوگو به نوعی هنر تبدیل شده است. این یک معضل گیج کننده است که مشتری از نرخ های اطراف درخواست می کند. برخی از شما به عنوان پایه 5 دلار نقل قول می کنند در حالی که دیگران 500 دلار و حتی بیشتر از آن درخواست می کنند.

قیمت طاحی لوگو

بنابراین ، چگونه می توان یک لوگو یکسان از نظر قیمت متفاوت بود؟ هزینه طراحی لوگو به طور متوسط ​​چقدر است؟
ما اینجا هستیم تا این را برای شما پیدا کنیم!

طیف وسیعی از طراحان و هزینه طراحی متوسط ​​لوگو آنها:
ما می توانیم وارد بحث شویم که چگونه لوگوی 5 دلاری با لوگوی 500 دلاری یکسان نیست ، اما فقط پیچیده خواهد شد. بنابراین ، ما تصمیم گرفته ایم که توضیحات را در اینجا برای شما آسان کنیم. اجازه دهید این طراحان مختلف لوگو را با توجه به محدوده قیمت آنها در سه طبقه قرار دهیم:

- پایه (100 دلار - 999 دلار)

- حرفه ای (1000 دلار - 9999 دلار)

- کارشناس (10000 دلار - به همین ترتیب)

قبل از اینکه به ما بگویید که وقتی لوگوی خود را تنها با 5 دلار طراحی کردید ، اجازه دهید یک چیز را به شما بگوییم. لوگوی Fiverr یا لوگوی 5 دلار برای شما دقیقاً یک لوگو نیست. یا از طراحی لوگوی دیگر الهام می گیرد یا سرقت ادبی است. راهی وجود ندارد ، شما خوش شانس خواهید بود و یک لوگو پیدا خواهید کرد که نشان دهنده تجارت شما در این مبلغ است.

بنابراین. تفاوت کجاست؟

تفاوت عمده در سطوح ذکر شده در بالا در روند طراحی نهفته است. ممکن است شما آنقدر آموزش ندیده باشید که بتوانید کار سختی را که همه آنها را متمایز می کند درک کنید ، اما تحقیقات ، استراتژی های طراحی و چشم متخصص به وضوح متفاوت است. دلیل دیگر در اینجا هزینه های عملیاتی است. یک فریلنسر برای طراحی لوگو فقط به یک اتصال اینترنتی پایدار نیاز دارد. از سوی دیگر ، یک آژانس کل تیم را در اختیار دارد. از شخصی که مختصر می گیرد تا نفر دوم که تحقیق می کند شروع می شود تا شخص ثالثی که طراحی می کند و در نهایت از رئیس ، که مراقبت و تأیید می کند. یک تیم کامل وجود دارد. هیچ چیز نمی تواند تلاش های چندین فرد آموزش دیده را که برای یک کار انجام شده اند ، شکست دهد.

هزینه طراحی لوگو به مشتری بستگی دارد. اپل قطعاً باید مبلغی بیش از یک NGO ABC برای لوگوی خود بپردازد. سودی که اپل از یک لوگوی عالی دریافت می کند و نام تجاری آن کاملا متفاوت از یک سازمان غیر دولتی است. این عادلانه است که شرکتی که از لوگو یک میلیون دلار درآمد کسب می کند مبلغ خوبی به آژانس طراحی کننده آن پرداخت کند. بنابراین ، قیمت بسته به درجه برتر مشتری متفاوت است.

فرایند طراحی به به

بیایید فرایندهای مختلف طراحی لوگو بر اساس ارزش را تجزیه کنیم و پویایی قیمت گذاری را در اینجا درک کنیم. این گرافیک سریع ممکن است به شما در درک هزینه طراحی لوگو و تفاوت بین طراحان کمک کند:

هزینه طراحی متوسط ​​لوگو چقدر است [2019]
لوگوی 100 دلاری (پایه)

گیگ 5 دلاری را فراموش کنید. 100 دلار کمترین مبلغی است که می توانید برای دریافت یک لوگوی قابل قبول پرداخت کنید. اکثر طراحان متعلق به کشورهای توسعه یافته این مبلغ را دریافت می کنند. برای آنها ، ممکن است این مقدار متوسط ​​باشد ، اما مطابق استانداردهای جهان اول ، قطعاً کم است. طراحانی که ما در اینجا درباره آنها صحبت می کنیم ، زندگی خود را از این طریق تأمین می کنند. برخی از آنها طراحی لوگوی آزاد را به صورت نیمه وقت انجام می دهند ، در حالی که برخی دیگر تا آنجا که می توانند پروژه های لوگو را انجام می دهند. بنابراین ، مقدار کل آنها برای حفظ آنها کافی می شود. فقط بدانید که لوگوی شما یکی از لوگوهایی است که آنها در یک روز کار می کنند. ما فکر می کنیم شما آنقدر عاقل هستید که زمان و تحقیقاتی را که صرفاً روی لوگوی شما سرمایه گذاری شده است محاسبه کنید.

برای طراحی لوگو ، تحقیق ضروری ترین چیز است. و ، این اولین چیزی است که هنگام انتخاب گزینه های ارزان به خطر می افتد. طراح باید تا آنجا که ممکن است اطلاعات برند را از مشتری بگیرد و آن را به چیزی تبدیل کند که بتواند نماینده تجارت باشد. این شامل ساعت ها و ساعت ها تحقیق ، گرفتن راهنمایی از مشتری و سپس ایجاد تغییرات برای انتخاب است. واقع بینانه ، همه اینها را نمی توان تنها در چند روز انجام داد. بنابراین ، اگر به سراغ این گزینه بروید ، می دانید که خودتان را درگیر چه چیزی می کنید.

لوگوی 1000 دلاری (حرفه ای)

با این مبلغ ، می توانید یک لوگو دریافت کنید که نشان دهنده هویت تجاری و تجاری شما باشد. یک تیم حرفه ای واقعاً می تواند چیزی را ارائه دهد که متفاوت از سایر مشاغل ، به ویژه رقبای شما باشد. فرایند طراحی تقریباً مشابه متخصصان است ، اما در اینجا ، هزینه های عملیاتی چیزی است که به این تیم ها یا آژانس های حرفه ای کمک می کند تا قیمت نسبتاً کمتری را به شما ارائه دهند. این آژانس ها همچنین دارای تیم های متخصصی هستند که می توانند کیفیت یک نمایندگی متخصص را در اختیار شما قرار دهند. اگرچه ممکن است همه چیز را دریافت نکنید

اگر برای طراحی لوگوی خود آماده می شوید ، ممکن است به این فکر کنید که هزینه طراحی یک لوگو متوسط ​​چقدر است؟

ما مطمئن هستیم که شما باید در جستجوی طراح لوگو خوب یا یک آژانس طراحی باشید. ما مطمئن هستیم که بارها حتماً با طراحان لوگوی فوق العاده گران قیمت برخورد کرده اید. یا ، حتماً طراح را برای مدت زمان زیادی متوقف کرده اید ، در حالی که به دنبال طراح دیگری هستید ، در نهایت گفته اید که در پایان نمی توانید آنها را خرج کنید. ما مطمئن هستیم که همه ما با خواندن این مطلب می توانیم به وضعیت مربوط باشیم. تمام سختی قیمت گذاری لوگو به نوعی هنر تبدیل شده است. این یک معضل گیج کننده است که مشتری از نرخ های اطراف درخواست می کند. برخی از شما به عنوان پایه 5 دلار نقل قول می کنند در حالی که دیگران 500 دلار و حتی بیشتر از آن درخواست می کنند.

بنابراین ، چگونه می توان یک لوگو یکسان از نظر قیمت متفاوت بود؟ هزینه طراحی لوگو به طور متوسط ​​چقدر است؟
ما اینجا هستیم تا این را برای شما پیدا کنیم!

طیف وسیعی از طراحان و هزینه طراحی متوسط ​​لوگو آنها:
ما می توانیم وارد بحث شویم که چگونه لوگوی 5 دلاری با لوگوی 500 دلاری یکسان نیست ، اما فقط پیچیده خواهد شد. بنابراین ، ما تصمیم گرفته ایم که توضیحات را در اینجا برای شما آسان کنیم. اجازه دهید این طراحان مختلف لوگو را با توجه به محدوده قیمت آنها در سه طبقه قرار دهیم:

- پایه (100 دلار - 999 دلار)

- حرفه ای (1000 دلار - 9999 دلار)

- کارشناس (10000 دلار - به همین ترتیب)

قبل از اینکه به ما بگویید که وقتی لوگوی خود را تنها با 5 دلار طراحی کردید ، اجازه دهید یک چیز را به شما بگوییم. لوگوی Fiverr یا لوگوی 5 دلار برای شما دقیقاً یک لوگو نیست. یا از طراحی لوگوی دیگر الهام می گیرد یا سرقت ادبی است. راهی وجود ندارد ، شما خوش شانس خواهید بود و یک لوگو پیدا خواهید کرد که نشان دهنده تجارت شما در این مبلغ است.

بنابراین. تفاوت کجاست؟

تفاوت عمده در سطوح ذکر شده در بالا در روند طراحی نهفته است. ممکن است شما آنقدر آموزش ندیده باشید که بتوانید کار سختی را که همه آنها را متمایز می کند درک کنید ، اما تحقیقات ، استراتژی های طراحی و چشم متخصص به وضوح متفاوت است. دلیل دیگر در اینجا هزینه های عملیاتی است. یک فریلنسر برای طراحی لوگو فقط به یک اتصال اینترنتی پایدار نیاز دارد. از سوی دیگر ، یک آژانس کل تیم را در اختیار دارد. از شخصی که مختصر می گیرد تا نفر دوم که تحقیق می کند شروع می شود تا شخص ثالثی که طراحی می کند و در نهایت از رئیس ، که مراقبت و تأیید می کند. یک تیم کامل وجود دارد. هیچ چیز نمی تواند تلاش های چندین فرد آموزش دیده را که برای یک کار انجام شده اند ، شکست دهد.

هزینه طراحی لوگو به مشتری بستگی دارد. اپل قطعاً باید مبلغی بیش از یک NGO ABC برای لوگوی خود بپردازد. سودی که اپل از یک لوگوی عالی دریافت می کند و نام تجاری آن کاملا متفاوت از یک سازمان غیر دولتی است. این عادلانه است که شرکتی که از لوگو یک میلیون دلار درآمد کسب می کند مبلغ خوبی به آژانس طراحی کننده آن پرداخت کند. بنابراین ، قیمت بسته به درجه برتر مشتری متفاوت است.

فرایند طراحی به به

بیایید فرایندهای مختلف طراحی لوگو بر اساس ارزش را تجزیه کنیم و پویایی قیمت گذاری را در اینجا درک کنیم. این گرافیک سریع ممکن است به شما در درک هزینه طراحی لوگو و تفاوت بین طراحان کمک کند:

هزینه طراحی متوسط ​​لوگو چقدر است [2019]
لوگوی 100 دلاری (پایه)

گیگ 5 دلاری را فراموش کنید. 100 دلار کمترین مبلغی است که می توانید برای دریافت یک لوگوی قابل قبول پرداخت کنید. اکثر طراحان متعلق به کشورهای توسعه یافته این مبلغ را دریافت می کنند. برای آنها ، ممکن است این مقدار متوسط ​​باشد ، اما مطابق استانداردهای جهان اول ، قطعاً کم است. طراحانی که ما در اینجا درباره آنها صحبت می کنیم ، زندگی خود را از این طریق تأمین می کنند. برخی از آنها طراحی لوگوی آزاد را به صورت نیمه وقت انجام می دهند ، در حالی که برخی دیگر تا آنجا که می توانند پروژه های لوگو را انجام می دهند. بنابراین ، مقدار کل آنها برای حفظ آنها کافی می شود. فقط بدانید که لوگوی شما یکی از لوگوهایی است که آنها در یک روز کار می کنند. ما فکر می کنیم شما آنقدر عاقل هستید که زمان و تحقیقاتی را که صرفاً روی لوگوی شما سرمایه گذاری شده است محاسبه کنید.

برای طراحی لوگو ، تحقیق ضروری ترین چیز است. و ، این اولین چیزی است که هنگام انتخاب گزینه های ارزان به خطر می افتد. طراح باید تا آنجا که ممکن است اطلاعات برند را از مشتری بگیرد و آن را به چیزی تبدیل کند که بتواند نماینده تجارت باشد. این شامل ساعت ها و ساعت ها تحقیق ، گرفتن راهنمایی از مشتری و سپس ایجاد تغییرات برای انتخاب است. واقع بینانه ، همه اینها را نمی توان تنها در چند روز انجام داد. بنابراین ، اگر به سراغ این گزینه بروید ، می دانید که خودتان را درگیر چه چیزی می کنید.

لوگوی 1000 دلاری (حرفه ای)

با این مبلغ ، می توانید یک لوگو دریافت کنید که نشان دهنده هویت تجاری و تجاری شما باشد. یک تیم حرفه ای واقعاً می تواند چیزی را ارائه دهد که متفاوت از سایر مشاغل ، به ویژه رقبای شما باشد. فرایند طراحی تقریباً مشابه متخصصان است ، اما در اینجا ، هزینه های عملیاتی چیزی است که به این تیم ها یا آژانس های حرفه ای کمک می کند تا قیمت نسبتاً کمتری را به شما ارائه دهند. این آژانس ها همچنین دارای تیم های متخصصی هستند که می توانند کیفیت یک نمایندگی متخصص را در اختیار شما قرار دهند. اگرچه ممکن است همه چیز را دریافت نکنید

https://whatastory.agency/blog/average-logo-design-cost-2020/

  • صادق حبیبی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی