آموزش کسب و کار اینستاگرامی -

آموزش راه اندازی کسب و کار در اینستاگرام و کسب درآمد

آموزش کسب و کار اینستاگرامی -

آموزش راه اندازی کسب و کار در اینستاگرام و کسب درآمد

21 بهترین نکات کسب درآمد از اینستاگرام برای 2021

صادق حبیبی | پنجشنبه, ۱۴ مرداد ۱۴۰۰، ۰۳:۳۱ ب.ظ | ۰ نظر

کسب درآمد از اینستاگرام

اینستاگرام با بیش از 1.16 میلیارد نفر مخاطب تبلیغاتی ، دسترسی چشمگیری کسب درآمد از اینستاگرام به مارک ها ارائه می دهد. و میزان بالقوه بازاریابی اینستاگرام امسال بسیار افزایش یافته است - در سه ماهه آخر 76 میلیون نفر افزایش یافته است.

به طور کامل 90 درصد از کاربران اینستاگرام حداقل یک تجارت را دنبال می کنند. و فقط محصولات مصرفی نیستند که از آن سود می برند. بیش از 36 درصد از تصمیم گیرندگان B2B هنگام تحقیق در مورد محصولات یا خدمات جدید از اینستاگرام استفاده می کنند.

این ترفند تبلیغاتی نکات بازاریابی اینستاگرام 2021 به ارتقاء استراتژی اینستاگرام شما کمک می کند ، چه در ابتدای راه هستید و چه در حال حاضر یک حرفه ای حرفه ای هستید.

پاداش: 14 هک صرفه جویی در وقت برای کاربران قدرتمند اینستاگرام. لیست میانبرهای مخفی را که تیم رسانه های اجتماعی خود Hootsuite برای ایجاد محتوای توقف انگشت شست استفاده می کند ، دریافت کنید.

راه اندازی حساب تجاری اینستاگرام
قبل از شروع بازاریابی در اینستاگرام ، به یک حساب تجاری Business Instagram یا یک حساب Instagram Creator نیاز دارید. اگر قبلاً یکی از آنها را دارید ، به نکات زیر بروید. اگر قبلاً حساب شخصی دارید ، می توانید به مرحله شماره بروید. 3 مورد از این دستورالعمل ها

اگر در اینستاگرام کاملاً جدید هستید یا یک حساب کاربری جدید ایجاد می کنید ، موارد زیر را باید انجام دهید:

مرحله 1: برنامه Instagram را بارگیری کنید
برای iOS
برای اندروید
مرحله 2: ثبت نام کنید
برنامه را باز کنید.
روی ایجاد حساب جدید (در iOS) یا ثبت نام با ایمیل یا شماره تلفن (در Android) ضربه بزنید.
ایمیل یا شماره تلفن خود را وارد کرده و روی Next ضربه بزنید.
نام کاربری و رمز عبور خود را ایجاد کنید.
اطلاعات نمایه خود را تکمیل کنید (در این مورد در نکته 4) و روی بعدی ضربه بزنید.
مرحله 3: رفتن به حساب تجاری
به نمایه خود بروید و روی نماد همبرگر در بالا سمت راست ضربه بزنید.
روی تنظیمات ، سپس Account ضربه بزنید.
روی تغییر به حساب حرفه ای ضربه بزنید.
روی Business ضربه بزنید و دستورالعمل ها را دنبال کنید.
21 نکته بازاریابی اینستاگرامی برای مشاغل که نمی توانید از آنها چشم پوشی کنید
1. از حساب تجاری استفاده کنید
در صورتی که از بخش بالا صرف نظر کرده اید و قصد دارید در حین استفاده از یک حساب شخصی به بقیه نکات بازاریابی اینستاگرام بپردازید ، در اینجا به این دلیل باید تجدید نظر کنید.

یک حساب تجاری به شما امکان دسترسی به ویژگی هایی را می دهد که نمی توانید با یک حساب شخصی استفاده کنید ، از جمله:

اطلاعات Instagram (به نکته 21 مراجعه کنید)
تبلیغات اینستاگرام (نکته 20 را ببینید)
خرید در اینستاگرام (نکته 16 را ببینید)
صندوق ورودی پیام های اولیه و ثانویه
اطلاعات تماس و دکمه دعوت به اقدام در نمایه شما
حساب ایجادکنندگان مزایای خاص خود را برای تأثیرگذاران و تولیدکنندگان محتوا دارد. اما برای اکثر بازاریابان ، حساب تجاری همان جایی است که در آن قرار دارد. به بالای این پست برگردید و اگر قبلاً این کار را نکرده اید حساب خود را تبدیل کنید.

2. اهداف خود را به وضوح مشخص کنید
همه بسترهای اجتماعی ابزار هستند. اما شما نمی توانید از این ابزارها به طور م useثر استفاده کنید مگر اینکه بدانید در تلاش برای ساختن چه چیزی هستید.

بازاریابی اینستاگرامی می تواند برای بازاریابان مختلف معانی متفاوتی داشته باشد. آیا به دنبال این هستید که:

برای کسب و کار خود حضور آنلاین ایجاد کنید؟
آگاهی از نام تجاری را افزایش دهید؟
دریافت سرنخ های جدید؟
آیا نام تجاری خود را به عنوان رهبر صنعت ایجاد می کنید؟
محصولات را مستقیماً از برنامه می فروشید؟
حتی ممکن است بخواهید چندین نتیجه مختلف را با هم ترکیب کنید. اما مگر اینکه بدانید استراتژی اینستاگرام شما را به کجا می برد ، بعید است به آنجا برسید.

ما یک پست وبلاگ کامل در زمینه تعیین هدف داریم که به شما کمک می کند تصمیم بگیرید که بیشتر برای تجارت شما مهم است.

3. مخاطبان خود را بشناسید
کمی تحقیقات مقدماتی می تواند به شما کمک کند بفهمید وقتی در مورد نحوه بازاریابی در اینستاگرام فکر می کنید به چه کسی می توانید برسید. به عنوان مثال ، پست ما در جمعیت شناسی اینستاگرام نشان می دهد که:

فعال ترین اینستاگرامرها بین 18 تا 29 هستند.
ایالات متحده بزرگترین بازار اینستاگرام است.
ساکنان شهری بیشتر از همتایان حومه خود از اینستاگرام استفاده می کنند.
اما این بدان معنا نیست که شما فقط باید از اینستاگرام برای رسیدن به شهرهای آمریکایی 20 ساله استفاده کنید. در عوض ، شما باید بازار هدف خود را مشخص کنید تا بتوانید محتوایی ایجاد کنید که مستقیماً با آن مخاطب صحبت می کند.

این نیز زمانی مهم می شود که زمان انتخاب گزینه های هدف گذاری برای تبلیغات اینستاگرام شما فرا برسد.

4. مشخصات خود را بهینه کنید
تنها با 150 کاراکتر ، بیوگرافی اینستاگرام شما باید اولین تأثیرگذاری فوق العاده را بر جای بگذارد ، شخصیت برند شما را نشان دهد و به مردم بگوید چرا آنها باید دنبال دنبال کردن حساب اینستاگرام شما باشند.

این را می توان از یک فضای کوچک درخواست کرد.

خوشبختانه ، شما همچنین چند فیلد دیگر در نمایه اینستاگرام خود دریافت می کنید تا نشان دهد که مارک تجاری شما چیست و پیدا کردن شما را برای افراد آسان تر می کند. این شامل:

نام شما: 30 نویسه ، در جستجو گنجانده شده است.
نام کاربری شما: AKA دسته شما. حداکثر 30 نویسه ، در جستجو گنجانده شده است.
وب سایت شما: آدرس اینترنتی قابل کلیک که می توانید هر زمان که دوست دارید آن را تغییر دهید.
طبقه بندی: یک ویژگی تجاری است که بدون استفاده از کاراکترهای زیستی به افراد می گوید در مورد چه چیزی هستید.
اطلاعات تماس: به مردم بگویید کجا شما را پیدا کنند.
دکمه های دعوت به اقدام: به اینستاگرامرها اجازه دهید مستقیماً از صفحه نمایه خود با شما ارتباط برقرار کنند.
گردشگری ونکوور کار خوبی را انجام می دهد و از همه زمینه هایی که نمایه ارائه می دهد بیشترین استفاده را می کند.

گردشگری ونکوور نمایه اینستاگرام را بهینه می کند

منبع:Inside_Vancouver در اینستاگرام

برای استراتژی های بیشتر ، پست وبلاگ ما را در مورد نحوه بهینه سازی Instagra خود بررسی کنید

m مشخصات برای کسب و کار.

5. عکس پروفایل مناسب را انتخاب کنید
برای اکثر مارک ها ، عکس پروفایل اینستاگرام شما باید لوگوی شما باشد. این به ارائه اعتبار کمک می کند و به بازدیدکنندگان اجازه می دهد در یک نگاه ببینند شما کی هستید.

عکس پروفایل اینستاگرام شما با اندازه 110 در 110 پیکسل نمایش داده می شود و به صورت دایره ای با قطر 110 پیکسل بریده می شود. با این حال ، در اندازه 320 در 320 پیکسل ذخیره می شود ، بنابراین باید فایلی به این بزرگی بارگذاری کنید تا مطمئن شوید اگر اینستاگرام نحوه نمایش عکس های نمایه را تغییر می دهد ، همچنان خوب به نظر برسد.

اگر لوگوی شما مربع شکل است ، باید بزرگنمایی کنید تا مطمئن شوید همه چیز در دایره نشان داده شده است:

عکس پروفایل اینستاگرام Home Depot

منبع: Home Depot در اینستاگرام

6. محتوای بصری قانع کننده ایجاد کنید
اینستاگرام یک رسانه بصری است ، بنابراین پست های شما به سادگی باید عالی به نظر برسند. شما نیازی به تجهیزات عکاسی حرفه ای ندارید ، اما عکس ها و فیلم های شما باید حداقل وضوح ، نور ، ترکیب خوب و فوکوس داشته باشند.

اگر از تصاویری غیر از عکس مانند اینفوگرافیک یا انیمیشن استفاده می کنید ، مطمئن شوید که واضح ، واضح ، خوانا و چشم نواز هستند.

مهمتر از همه ، محتوای بصری شما باید قانع کننده باشد. عکسهای عالی زیبا هستند ، اما اگر داستانی نگویند یا بینندگان را هیجان زده کنند ، فالوورها را جذب نمی کنند.

مطمئن نیستید چه چیزی ارسال کنید؟ در اینجا چند ایده وجود دارد:

پست های پشت صحنه: به دنبال کنندگان نگاهی به دفتر ، ویترین فروشگاه یا روند تولید خود بیاندازید.
نقل قول ها و تصاویر مبتنی بر متن: برای ایجاد محتوای بصری جالب و بدون نیاز به عکس ، با متن بازی کنید.
Regrams و UGC: محتوای تولید شده توسط کاربر طبیعتاً معتبر و قانع کننده است.
پست های آموزشی: آموزش نحوه دستیابی به هدف به دنبال کنندگان به همان اندازه جذاب است.
ویدئوها: حداکثر مدت زمان یک پست ویدیویی در اینستاگرام 60 ثانیه است ، اما می توانید با IGTV بسیار طولانی تر باشید.
قرقره: برای جزئیات بیشتر در مورد این قالب ویدیویی چند برش ، نکته 17 را ببینید.
Beauty Brand Glow Recipe از فیلم های IGTV برای نشان دادن روال مراقبت از پوست برای انواع مختلف پوست با استفاده از محصولات خود استفاده می کند. آنها پیش نمایش ویدیوهای طولانی تر را در فید خبری قرار می دهند ، بنابراین پیروان همیشه می دانند که یک آموزش جدید برای تماشای چه زمانی آماده است.


اگر به الهام بیشتری نیاز دارید ، ما یک پست وبلاگ کامل با ایده های محتوا برای اینستاگرام داریم.

به خاطر داشته باشید که اگر افراد از اشتراک گذاری پست های خبری شما در استوری های خود الهام بگیرند ، می توانند دسترسی شما را افزایش دهند. بنابراین ، وقتی به نحوه بازاریابی کسب و کار خود در اینستاگرام فکر می کنید ، بر ایجاد محتوایی که ارزش سهیم شدن دارد ، تمرکز کنید ، نه فقط یک لایک سریع.

7. "ظاهر" نام تجاری خود را در اینستاگرام ایجاد کنید
هنگامی که تصمیم گرفتید چه نوع محتوایی را منتشر کنید ، باید تصمیم بگیرید که ظاهر آن چگونه خواهد بود. همانطور که در پست خود در مورد ایجاد زیبایی اینستاگرام توضیح دادیم ، رنگ بر تصمیمات خرید و شناخت نام تجاری تأثیر می گذارد.

ظاهر اینستاگرام شما باید در همه پست های شما سازگار باشد و به دنبال کنندگان کمک کند تا مطالب شما را به راحتی در فیدهای خود تشخیص دهند.

یک مثال عالی در این مورد حساب اینستاگرامthemindfulmaison است. عکس ها دارای رنگ بندی ، ظاهر و احساس ثابت هستند.

https://blog.hootsuite.com/instagram-marketing/

  • صادق حبیبی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی