آموزش کسب و کار اینستاگرامی -

آموزش راه اندازی کسب و کار در اینستاگرام و کسب درآمد

آموزش کسب و کار اینستاگرامی -

آموزش راه اندازی کسب و کار در اینستاگرام و کسب درآمد

بهترین کلینیک های کاشت مو در جهان

صادق حبیبی | چهارشنبه, ۲۲ دی ۱۴۰۰، ۰۹:۳۸ ب.ظ | ۰ نظر

بهترین کلینیک های کاشت مو در جهان

ترمیم مو یک عمل جراحی است که مستلزم برداشتن مو از ناحیه ای به نام محل اهداکننده به ناحیه ای که در معرض طاسی قرار دارد که محل دریافت کننده نامیده می شود، می باشد. این روش عمدتاً برای مقابله با آلوپسی در مردان استفاده می شود، زیرا یک روش کمتر تهاجمی است که در آن از گرافت های حاوی گرافت هایی استفاده می شود که دارای فولیکول های مو هستند که از نظر ژنتیکی در برابر طاسی مقاوم هستند. این پیوندها اغلب از پشت سر برداشت می شوند. سپس موهای برداشت شده به ناحیه لکه دار پیوند زده می شود. همچنین می توان از ترمیم مو برای ترمیم ابروها، مژه ها، موهای ریش، موهای ناحیه تناسلی و موهای سینه استفاده کرد. ترمیم مو در مناطقی که در اثر اسکارهای ناشی از تصادف یا جراحی دچار ریزش مو شده اند، مانند جراحی قبلی کاشت مو نیز امکان پذیر است. دو روش مرسوم برای ترمیم مو وجود دارد - پیوند مو و پیوند پوست. در روش پیوند پوست، پیوندها تقریباً تمام درم و اپیدرم مجاور فولیکول‌های مو را در خود جای می‌دهند. پیوند مو شامل گرافت های کوچک متعددی است که به جای یک نوار مشخص از پوست جایگزین می شوند.

ترمیم مو یک کار جدید نیست. به عنوان مثال، قدمت آن به قرن نوزدهم استفاده از چشمک زن است، به طوری که یک نوار از بافت حاوی منبع خون منحصر به فرد به ناحیه طاس دیگری اختصاص داده می شود. در سال 1897، مناهم هودارا با موفقیت موهایی را که از نواحی آسیب‌دیده پوست سر تهیه می‌شد، به جای زخم‌هایی که توسط فاووس برهنه باقی مانده بودند، پیوند زد. استفاده از روش های مدرن پیوند در دهه 1930 آغاز شد، زمانی که تیم جراحی از گرافت های کوچک و "گرافت واحد فولیکولی" برای جایگزینی مناطق آسیب دیده مژه ها و ابروها استفاده کردند. با این حال، این روش برای درمان طاسی مورد استفاده قرار نگرفت. تلاش‌های مستمر جراح مورد توجه قرار نگرفت و آسیب‌های ناشی از جنگ جهانی دوم، اکتشافات آنها را برای دو دهه بعدی ناشناخته نگه داشت.

عصر کنونی ترمیم مو در دنیای غرب در اواخر دهه 1950 آغاز شد، زمانی که نورمن اورنترایچ ساکن آن زمان نیویورک آزمایش با استفاده از پیوندهای اهداکننده رایگان را در مناطقی که با آلوپسی در بیماران مبتلا به طاسی ناشی از مردان مواجه شده بود، آغاز کرد. پیش از این، قرار بر این بود که موهای ترمیم شده مانند موهای منحصر به فرد در ناحیه دریافت کننده شکوفا نشوند.

استخراج واحد فولیکولی (FUE) روش مورد علاقه برای ترمیم مو است. دکتر عاصم شاهمالک، MD، جراح کاشت مو، پخش کننده و موسس کلینیک کرون در منچستر، می گوید 70 درصد از مشتریانش روش FUE را انتخاب می کنند. این روش حدود شش تا هفت ساعت طول می کشد و بسیاری از مراجعان در همان روز به خانه می روند. دکتر شاهمالک توضیح می‌دهد: «با FUE، فولیکول‌های خاصی از پشت و کنار پوست سر جدا می‌شوند و سپس توسط جراح به نواحی طاسی که عمدتاً بالای پوست سر هستند، منتقل می‌شوند. مزیت این تکنیک این است که کمترین جای زخم وجود دارد. بیمارانی که این روش را انتخاب می کنند معمولاً پس از دو هفته بهبود می یابند. FUE عمدتاً برای مشتریانی مناسب است که موهای کوتاه یا تراشیده شده خود را دوست دارند، زیرا جای زخم به سختی قابل مشاهده است. در طی این فرآیند، قسمت اهداکننده، که معمولاً پشت سر است، با یک ماده بی‌حس کننده بی‌حس می‌شود. سپس فولیکول های اهدا کننده به طور جداگانه جدا می شوند و در جایی که مو به آن چسبیده است، زخم های جزئی باقی می ماند.

در چند سال اخیر، محبوبیت FUE نسبت به پیوند واحد فولیکولی (FUT) افزایش یافته است. این را می توان تا حدی به افزایش تعداد افراد مشهوری که FUE را انتخاب کرده اند نسبت داد. FUE همچنین برای مردانی توصیه می شود که می خواهند سر خود را بتراشند یا موهای خود را کوتاه کنند. تکنیک FUE نیز سریع‌تر است و به طور متوسط ​​پنج ساعت برای تکمیل یک روش زمان می‌برد. این به این دلیل است که استخراج مو از فولیکول های مو سریعتر است. FUE همچنین روند بهبودی سریع‌تری نسبت به FUT ارائه می‌کند، زیرا در FUT نواری از پوست از بیمار جدا می‌شود تا به جای فولیکول‌های جداگانه، موهای اهداکننده را دریافت کند.

بهترین کلینیک های کاشت مو

کاپیکلینیک (استانبول)
CapilClinic، بزرگترین گروه بیمارستان بهترین مرکز کاشت مو خصوصی در استانبول، متخصص در کاشت مو است. آنها پیشرو در زمینه کاشت مو و بیمارستان ارجاع اولیه هستند - که به عنوان مدل بین المللی برای بهترین خدمات و نتایج شناخته شده است. CapilClinic در سال 2015 شروع به کار کرد. این مرکز به خاطر کادر پزشکی مشهور جهانی خود که بسیاری از آنها بیش از ده سال تجربه در روش های کاشت مو و بیمارانی از سراسر جهان دارند، شناخته شده است. این مرکز به دلیل داشتن متخصصان مشهور، امکانات درجه یک، تجهیزات پیشرفته، ماشین آلات و ابزار، از سایرین برتری دارد.

دکتر اوغوز کایران جراح پلاستیک، جراح زیبایی و مدیر پزشکی در کاپیل کلینیک است. او به عنوان یک جراح پلاستیک، بیش از نه سال تجربه در صنعت دارد، به طور منظم در تحقیقات علمی پیشرفته شرکت می کند و در نشریات بین المللی برجسته می شود.

این کلینیک دارای یک هتل مجلل است که برای پذیرایی از مشتریان خود از خارج از کشور قبل از بازگشت به کشور خود استفاده می شود. هتل در

منطقه Kadıköy استانبول، منطقه‌ای بزرگ، پرجمعیت و بین‌المللی که دارای نقاشی‌های دیواری رنگارنگ، بوتیک‌های مستقل، کافه‌های امروزی و غذاخوری‌های آناتولی است. این هتل اینترنت بی سیم را در اتاق ها، مرکز تجاری، محل جلسات و مکان های عمومی ارائه می دهد.

به عنوان یک مزیت اضافی برای تجربه لوکس شما در CapilClinic، این بیمارستان ترانسفر فرودگاهی را برای بیماران خود فراهم می کند. CapilClinic یک کارمند در فرودگاه خواهد داشت که منتظر شما در بدو ورود است و سپس شما را به هتل منتقل می کند. در بدو ورود به استانبول برای مسافرانی که از انتظارها یا تاخیرهای طولانی در فرودگاه شکایت می کنند غیر معمول نیست. CapilClinic این مانع را برای بیماران خود برطرف کرده است. به سادگی خود را به راننده منتظر معرفی کنید و از انتقال سریع به هتل لذت ببرید.

https://www.capilclinic.uk

کلینیک خیابان هارلی (لندن)
دکتر توماس فریست شرکت بیمارستانی آمریکا (HCA) را در سال 1968 راه اندازی کرد. او رویای ایجاد یک موسسه مراقبت های بهداشتی با دامنه، تخصص و منابع برای ارائه بالاترین استانداردهای جهانی مراقبت از مشتری را داشت. HCA اکنون بیش از 300 شعبه در ایالات متحده و بریتانیا دارد و دارای 37000 پزشک، 240000 پرستار و مجموعا 27 میلیون بیمار در هر سال است. کارکنان باتجربه تلاش می کنند تا کیفیت خدمات و برتری را برای خود، اعضای خانواده و عزیزانشان ارائه دهند.

HCA در سال 1995 در بریتانیا افتتاح شد. از آن زمان، این موسسه یک زنجیره در سطح جهانی از بیش از 30 کلینیک در لندن و منچستر، مجهز به تجهیزات تشخیصی و جابجایی مدرن راه اندازی کرده است. در سال 2017، آنها عملیات خود را گسترش دادند تا خدمات تشخیصی و سرپایی را در Elstree، Chelsea، Marylebone و Chiswick در بر گیرند و از این طریق خدمات با کیفیت بالا را به آن جوامع منتقل کردند.

مراقبت از بیمار در اولویت کلینیک خیابان هارلی است. این کلینیک از طریق تخصص خود در زمینه هایی مانند علوم اعصاب برای بزرگسالان، کودکان و نوزادان، قلب و عروق و انکولوژی، انواع مراقبت های ترکیبی را برای بیماران ارائه می دهد. از جراحی قلب نوزادان تازه متولد شده تا روش های پیشرو برای مبارزه با سرطان، تکنسین ها با هماهنگی کار می کنند تا خدمات و درمان های استثنایی را برای مشتریان خود ارائه دهند. این بیمارستان همچنین دارای یکی از بزرگترین بخش های خصوصی ویژه آی سی یو کودکان در اروپا با 12 تخت می باشد. ICU اطفال انواع درمان های پیچیده را برای نوزادان و کودکان تسهیل می کند، از جمله جراحی قفسه سینه و قلب، جراحی ستون فقرات و مراقبت از سرطان. این بیمارستان مفتخر است که با کارشناسان سطح جهانی کار می کند که در بیمارستان های آموزشی پیشرو NHS انگلستان نیز شغل دارند. مشاوران متخصص در زمینه های مربوطه خود دارای دفتر در بیمارستان هستند. آنها خودشان در تمام مراحل درمان از بیماران خود مراقبت می کنند.

BERNSTEIN MEDICAL (نیویورک)
برنشتاین مدیکال یک کلینیک مشهور کاشت مو و همچنین یک مرکز ارجاعی است که به درمان آلوپسی در هر دو جنس با استفاده از فناوری‌های روز اختصاص دارد. این کلینیک در سال 2005 توسط توسعه دهنده برجسته کاشت مو در جهان، دکتر رابرت ام. برنشتاین، تأسیس شد. این کلینیک در مرکز شهر منهتن، شهر نیویورک واقع شده است. جراحی ترمیم مو در این کلینیک با روش های FUT و FUE که توسط دکتر برنشتاین معرفی شده اند انجام می شود. تکنیک FUE با استفاده از سیستم مکانیکی کاشت مو انجام می شود. این کلینیک بهترین و بالاترین سطح مراقبت و درمان را به بیمارانی که به آنها مراجعه می کنند ارائه می دهد.

دکتر برنشتاین از پیشگامان جراحی کاشت مو فعلی و بنیانگذار Bernstein Medical است که تمامی نیازهای کاشت مو در شهر نیویورک را برآورده می کند. دکتر برنشتاین به دلیل معرفی FUE و FUT به جامعه پزشکی در سطح جهانی شناخته شده است. اینها تکنیک هایی هستند که صنعت ترمیم مو با جراحی را متحول کردند.

کلینیک برنشتاین خدمات زیر را به مشتریان خود ارائه می دهد:

مشاوره آنلاین برای بیمارانی که در خارج از منطقه شهر نیویورک زندگی می کنند.
کاشت مو مکانیکی.
مشاوره تشخیصی و فیزیکی در مورد ریزش مو.
درمان های پلاسمای غنی از پلاکت (PRP).
میکرو پیگمنتیشن پوست سر (SMP).
درمان دارویی ریزش مو ناشی از لیفت ابرو و لیفت صورت، سوزش پهلو و ترمیم موهای ابرو.
ترمیم کاشت موی قبلی.
کلینیک هاسون و وانگ (ونکوور)
کلینیک Hasson & Wong که در ونکوور کانادا واقع شده است به نتایج حاصل از روش های کاشت مو افتخار می کند. آنها کار خود را در صفحه وب شرکت با عکس های واضح از بیماران واقعی که در کلینیک خود تحت مراحل ترمیم مو قرار گرفته اند، نشان می دهند.

کلینیک Hasson & Wong به تعداد بیمارانی که به ابتکار خودشان به اینترنت مراجعه کرده اند تا تجربیات مثبت خود را ثبت کنند و کیفیت کادر پزشکی و امکانات خود را تحسین کنند افتخار می کند. اکثریت قریب به اتفاق مشتریان خود از نتایج به دست آمده راضی هستند.

این کلینیک به دلیل ثبات در ارائه نتایج عالی شهرت جهانی پیدا کرده است. آنها از بیماران سراسر جهان استقبال می کنند و تقریباً 50 درصد از بیماران از اروپا، کانادا و سازمان ملل هستند.

  • صادق حبیبی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی