آموزش کسب و کار اینستاگرامی -

آموزش راه اندازی کسب و کار در اینستاگرام و کسب درآمد

آموزش کسب و کار اینستاگرامی -

آموزش راه اندازی کسب و کار در اینستاگرام و کسب درآمد

50 ایده برتر کسب و کار آنلاین

صادق حبیبی | سه شنبه, ۲۶ اسفند ۱۳۹۹، ۱۱:۵۹ ق.ظ | ۰ نظر

این روزها ، یکی از اصلی ترین ابزارهایی که هنگام شروع یک کار آنلاین به آن نیاز دارید ، اتصال به اینترنت است. در آنجا فرصتهای مختلفی برای راه اندازی مشاغل کوچک بصورت آنلاین وجود دارد. و در برخی موارد ، برای ادامه ایده کسب و کار آنلاین خود ، حتی به چیزی بیشتر از آن اتصال نیازی ندارید.

بهترین تجارت آنلاین
شروع یک تجارت آنلاین همچنان محبوب است. و تعداد مشاغل جدید با نرخ های دو رقمی به رشد خود ادامه می دهند. طبق eMarketer ، در سال 2017 نسبت به سال قبل 24.8٪ افزایش داشته است. فروش جهانی در جهان به 2.304 تریلیون دلار رسیده است که 58.9٪ از این فروش را موبایل تشکیل می دهد.

از آنجا که تجارت آنلاین همچنان بخش عمده تری از بازار خرده فروشی سنتی در سراسر جهان را در اختیار دارد ، زمان مناسبی برای راه اندازی ایده های تجارت آنلاین شماست.

این به این دلیل است که انتظار می رود 47.3٪ از مردم جهان در سال 2018 به صورت آنلاین خرید کنند. و هرچه تعداد بیشتری از افراد از تجارت الکترونیک استفاده می کنند ، مشتریان به دنبال ایده های جدید و ابتکاری تجارت آنلاین برای بهتر کردن تجربه هستند.

فناوری و قیمت به برابری می رسند که در آن تفاوت کمی بین ایده های کسب و کار آنلاین وجود خواهد داشت. با این وجود ، تجربه مشتری نقش مهمی در یک تجارت آنلاین موفق خواهد داشت.

مشاغل آنلاین که تجربه مشتری در آن اولویت است ، با کلیک بیشتر افراد بر روی فروشگاه های تجارت الکترونیکی خود ، افراد بیشتری را مشاهده خواهند کرد.

این شامل ارائه نظرات مشتری ، تعامل با شبکه های اجتماعی ، سایتی است که برای موبایل ، برنامه های تلفن همراه ، ربات های گپ و موارد دیگر بهینه شده است.

هدف این است که آخرین ایده های کسب و کار آنلاین را پیاده سازی کنید تا تجارت آنلاین موفق شما همچنان رشد کند.

لیست ایده های تجارت آنلاین
لیست ایده های تجارت آنلاین ما را که می توانید بلافاصله شروع کنید ، بررسی کنید.

وبلاگ نویس
50 ایده تجارت آنلاین - بلاگر

وبلاگ نویسی یک فرصت مناسب تجاری کوچک است که به شما امکان می دهد طاقچه ای را انتخاب کنید که واقعاً مناسب شما باشد. و می توانید از طریق تبلیغات ، لینک های شرکت های وابسته ، محصولات غیرمجاز یا هر تعداد راه دیگر درآمد کسب کنید.

دستیار مجازی
مشاغل و حرفه ای ها اغلب می توانند برای مدیریت کارهایی مانند ایمیل و رسانه های اجتماعی از کمک دستیار استفاده کنند. و می توانید بصورت آنلاین به عنوان دستیار مجازی خدمات خود را به آن افراد ارائه دهید.

همچنین به 50 ایده تجارت الکترونیکی مراجعه کنید
مدیر رسانه های اجتماعی
فرصت تجاری دیگر آنلاین در انتظار افراد ماهر در استفاده از فیس بوک ، توییتر و سایت های مشابه است. اگر اهل شبکه های اجتماعی هستید ، می توانید خدمات خود را به مارک هایی پیشنهاد کنید که می خواهند به صورت روزانه به مدیریت حساب های رسانه های اجتماعی خود کمک کنند.

مشاور رسانه های اجتماعی
متناوباً ، شما می توانید به جای مدیریت واقعی حساب برای افراد ، به سادگی تخصص رسانه های اجتماعی خود را به عنوان یک تجارت آنلاین به افراد ارائه دهید.

تأثیرگذار شبکه های اجتماعی
یا می توانید در عوض بر روی افزایش حساب های خود در شبکه های اجتماعی تمرکز کنید. و اگر در شبکه خود نفوذ کافی داشته باشید ، می توانید به عنوان یک تأثیرگذار مشاغل ایجاد کنید که برای تبلیغ محصولات و خدمات در حساب شما با مارک ها کار کند.

نویسنده کتاب الکترونیکی
50 ایده تجارت آنلاین - نویسنده کتاب الکترونیکی

اگر ایده کتاب در ذهن دارید ، می توانید کتاب الکترونیکی خود را بنویسید و آن را در سیستم عامل های آنلاین مانند آمازون منتشر کنید.

 

خالق دوره آنلاین
همچنین می توانید با ایجاد دوره های اختصاصی و فروش آنها در وب سایت یا لیست ایمیل ، دانش خود را به صورت آنلاین با مردم در میان بگذارید.

کسب درآمد از اینستاگرام

یکی بهترین روش های درآمد زایی کسب درآمد در اینستاگرام می باشد. با توجه افزایش میل مردم ایران برای حضور در شبکه اجتماعی اینستاگرام، فذصت برای راه اندازی یک کسب و کار موفق در این اپلیکیشن مهیا شده است.

مربی تجارت آنلاین
اگر تخصص کافی در زمینه تجارت آنلاین دارید ، می توانید خدمات مشاوره یا مربیگری را به مشتریان ارائه دهید و از طریق ایمیل یا برنامه های گفتگوی ویدیویی مانند Skype با آنها ارتباط برقرار کنید.

مشاور سئو
همچنین می توانید برای مشاغل کوچک که می خواهند شانس نمایش وب سایت هایشان در نتایج جستجو را بهبود ببخشند ، نوع تخصصی تری از خدمات تجاری آنلاین مانند سئو را ارائه دهید.

بازاریابی وابسته
برنامه های وابسته به شما این فرصت را می دهند تا با ارسال پیوند به محصولات و خدمات مختلف و سپس به دست آوردن سهم هر فروش که مراجعه می کنید ، به صورت آنلاین درآمد کسب کنید.

شخصیت YouTube
50 ایده تجاری آنلاین - شخصیت YouTube

برای آن دسته از کارآفرینانی که در مقابل دوربین راحت هستند ، می توانید کانال YouTube خود را به عنوان یک تجارت آنلاین راه اندازی کنید و از طریق اشتراک آگهی درآمد کسب کنید.

پادکستر
شما همچنین می توانید پادکست خود را به عنوان یک تجارت آنلاین راه اندازی کنید و برای ایجاد مشاغلی پیرامون محتوای خود ، تبلیغات یا حمایت های مالی را بفروشید.

فروشنده eBay
اگر می خواهید محصولات واقعی را بفروشید ، واقعاً می توانید به راحتی یک ساخت فروشگاه اینترنتی در سیستم عامل هایی مانند eBay راه اندازی کنید و محصولات متنوعی را به فروش برسانید.

صاحب مشاغل دست ساز
یا می توانید با راه اندازی فروشگاه تجارت دستی دست ساز خود یا راه اندازی یک فروشگاه در بستری مانند Etsy ، تولید محصولات خود را شروع کرده و یک تجارت آنلاین راه اندازی کنید.

طراح وب
اگر از نظر طراحی و دانش در مورد وب سایت ها اطلاعات کافی دارید ، می توانید خدمات خود را به عنوان یک طراح وب به مشتریان ارائه دهید.

توسعه دهنده وب سایت
50 ایده تجاری آنلاین - توسعه دهنده وب سایت

همچنین می توانید با کمک در مراحل بعدی ساخت وب سایت ، شغلی ایجاد کنید. این کار به کمی دانش فنی بیشتر نیاز دارد اما به همان اندازه زیرک طراحی نیست.

طراح گرافیک
یا می توانید طراحی کمتری فنی ارائه دهید

خدمات اما همچنان به عنوان طراح گرافیک با آنها ارتباط برقرار می کنند و مشتری ها را جذب می کنند.

برنامه ساز
اگر دانش فنی زیادی در مورد برنامه های موبایل دارید ، می توانید به عنوان یک توسعه دهنده برنامه برای مشتریان شغل ایجاد کنید یا حتی می توانید برنامه خود را برای فروش بسازید.

نمایندگی فروش دامنه
هر کس که می خواهد وب سایت خود را راه اندازی کند ، ابتدا به یک دامنه نیاز دارد. این بدان معنی است که آنها باید آن دامنه را از جایی خریداری کنند. بنابراین می توانید با خرید دامنه و فروش آنها کسب و کار ایجاد کنید.

نویسنده آزاد
برای کسانی که می خواهند بدون راه اندازی وبلاگ شخصی خود کار نوشتن را شروع کنند ، می توانید خدمات نوشتن خود را به عنوان متخصص آزاد به مشتریان خارج ارائه دهید.

طراح تی شرت
50 ایده تجارت آنلاین - طراح تی شرت

سیستم عامل های آنلاین مانند Redbubble و CafePress اضافه کردن طرح ها به تی شرت ها و محصولات مشابه و سپس فروش آنها به مشتریان آنلاین برای کارآفرینان فوق العاده آسان است.

استاد راهنما از راه دور
برای اینکه یک معلم خصوصی کارآمد باشید لازم نیست که شخصاً با مردم ملاقات کنید. برای کمک به آنها در زمینه های مختلف می توانید جلسات آنلاین را با مشتری تنظیم کنید.

متخصص تبلیغات آنلاین
اگر در مورد گزینه های تبلیغات آنلاین اطلاعاتی کسب کرده اید ، می توانید خدمات خود را به مشاغل کوچک ارائه دهید که می خواهند از تبلیغات آنلاین برای تبلیغ پیشنهادات خود استفاده کنند.

مشاور سفر
آژانس های مسافرتی مانند گذشته محبوب نیستند. اما هنوز هم می توانید به عنوان یک مشاور مسافرتی آنلاین یک تجارت کوچک ایجاد کنید تا به مشتریان و گروه ها کمک کنید بهترین معاملات ممکن را در مورد گزینه های سفر پیدا کنند.

تصحیح کننده
شما می توانید به عنوان مصحیح یا ویرایشگر برای مشاغل مختلف ، نویسندگان و سایر مشتریانی که می خواهند کارهای خود را به صورت آنلاین ارسال کنند ، شغلی ایجاد کنید.

عکاس سهام
50 ایده تجاری آنلاین - عکاس سهام

اگر می خواهید یک تجارت عکاسی ایجاد کنید که عمدتا بصورت آنلاین باشد ، می توانید عکس بگیرید و سپس آنها را در وب سایت های عکس سهام بفروشید.

نویسنده وب سایت
یکی دیگر از فرصت های بالقوه کسب و کار نوشتن ، نوشتن مطالب تبلیغاتی به مشاغل کمک می کند تا نسخه را برای وب سایت های خود بسازند.

پشتیبانی فنی مجازی
اگر به اندازه کافی دانش فنی داشته باشید ، می توانید خدماتی را راه اندازی کنید که پشتیبانی از راه دور فناوری را برای مشتریانی که از طریق اینترنت با شما تماس می گیرند فراهم می کند.

قرارداد خدمات مشتری
همچنین می توانید به مشاغلی که می خواهند ارتباطات خدمات مشتری خود را به خارج از کشور برسانند ، خدماتی ارائه دهید.

توسعه دهنده نرم افزار
برای کسانی که با ریزه کاری های ایجاد نرم افزار آشنا هستند ، می توانید خدمات خود را به صورت آزاد به مشاغل ارائه دهید یا حتی برنامه های نرم افزاری خود را برای فروش ایجاد کنید.

مشاور بازاریابی
اگر بازاریاب باتجربه ای هستید ، می توانید به مشاغلی که می خواهند در ایجاد و اجرای برنامه های بازاریابی آنلاین خود کمک کنند ، خدمات ارائه دهید.

توسعه دهنده قالب وردپرس
وردپرس بستری محبوب برای وبلاگ ها و وب سایت ها است. بنابراین می توانید با ایجاد تم های از پیش ساخته شده برای افرادی که می خواهند راهی آسان برای ایجاد وب سایت های خود در وردپرس داشته باشند ، کسب و کار ایجاد کنید.

محقق
فرصت های زیادی برای محققان وجود دارد تا بتوانند از طریق اینترنت به نویسندگان ، مشاغل و سایر مشتریان خدمات ارائه دهند.

عضویت اپراتور سایت
اگر ایده ای برای ایجاد یک وب سایت تخصصی دارید ، می توانید برای افرادی که علاقه مند به عضویت در انجمن یا دسترسی به سایر مزایای ارائه شده توسط سایت شما هستند ، عضویت پولی را ارائه دهید.

خالق شبکه وبلاگ
شما همچنین می توانید شبکه ای مختص وبلاگ نویسان را راه اندازی کنید و از اعضای آن برای پرداخت هزینه یا درآمد از طریق تبلیغات یا محصولات غیرمجاز استفاده کنید.

خالق شبکه تبلیغاتی
در غیر اینصورت ، می توانید شبکه ای ایجاد کنید که برای وبلاگ نویسان ، دارندگان سایت و سایر مشاغل آنلاین باشد که می خواهند حامیان مالی یا تبلیغات را پیدا کنند و بالعکس.

روابط عمومی آنلاین
روابط عمومی قطعاً یک فرصت تجاری مناسب است. و شما می توانید مشاغلی ایجاد کنید که عمدتا با مشتری و نشریات بصورت آنلاین ارتباط برقرار کند.

سرویس نگهداری وب سایت
برای کسانی که می خواهند با مشاغلی کار کنند که قبلاً وب سایت دارند ، اما می توانند از برخی از آنها برای نگهداری یا مدیریت آن استفاده کنند ، می توانید خدمات خود را به عنوان مدیر وب سایت یا ارائه دهنده خدمات تعمیر و نگهداری ارائه دهید.

سرویس نقد وب سایت
همچنین می توانید در مورد نقد وب سایت برای مشاغل تخصصی باشید که احساس می کنند ممکن است لازم باشد برخی از تغییرات یا بهبودها را در تجربه بازدید کنندگان آنلاین خود ایجاد کنند.

استخدام آنلاین
برای کسانی که می خواهند به مشتریان تجاری کمک کنند تا بهترین اعضای تیم را پیدا کنند ، می توانید یک سرویس جذب نیرو را شروع کنید که نامزدها را به طور آنلاین بصورت آنلاین پیدا کرده و با آنها تماس می گیرد.

خدمات رزومه نویسی
همچنین می توانید با راه اندازی خدماتی که به آنها کمک می کند رزومه و نامه های ویژه را تنظیم کنند ، با مشتریانی که به دنبال کار هستند کار کنید.

مربی زندگی
اگر می خواهید در زمینه های مختلف به مشتریان کمک کنید ، می توانید به عنوان مربی زندگی یک کار را شروع کرده و عمدتا بصورت آنلاین با مشتری ارتباط برقرار کنید.

سرویس برنامه غذا
یا اگر می خواهید جزئیات بیشتری کسب کنید و به مشتریان در برنامه ریزی وعده های غذایی و تغذیه خود کمک کنید ، می توانید یک سرویس برنامه ریزی غذا را که در آن با مشتریان بصورت آنلاین مشاوره می کنید ارائه دهید و سپس بر اساس مشاوره خود برنامه ای برای آنها ارسال کنید.

تصویرگر سفارشی
اگر شما یک هنرمند ماهر هستید ، می توانید به مشتریانی که با شما تماس می گیرند خدمات تصویرگری سفارشی ارائه دهید

از طریق وب سایت یا کانال های آنلاین دیگر خود را انجام دهید.

خالق تبلیغات ویدیویی
همچنین می توانید در کار با مشتریانی که برای ایجاد تبلیغات ویدئویی برای نمایش در YouTube یا سایر سیستم عامل های آنلاین به کمک نیاز دارند ، تخصص داشته باشید.

بازاریاب فروش مستقیم
برای کسانی که در زمینه فروش مهارت دارند ، می توانید با ارائه خدمات خود به مشتریان تجاری و سپس ارتباط آنلاین با مشتریان بالقوه ، شغلی ایجاد کنید.

مشاور مالی
اگر دانش مالی کافی داشته باشید ، می توانید به عنوان مشاور مالی شغلی ایجاد کنید و با مشتریانی که به صورت آنلاین با شما تماس می گیرند کار کنید.

خدمات دفترداری
یا می توانید خدمات حسابداری را به مشاغل مختلف ارائه دهید و فقط یک سیستم ارتباطی آنلاین راه اندازی کنید تا کارها آسان شود.

سرویس خبرنامه آنلاین
راه اندازی یک خبرنامه آنلاین کاملاً ساده است. و اگر شبکه قابل توجهی ایجاد کرده اید ، می توانید از لیست خود برای فروش محصولات ، خدمات یا کسب درآمد با همکاری با مشاغل دیگر استفاده کنید.

خدمات تولید سرب
همچنین می توانید خدماتی به صاحبان مشاغل ارائه دهید که به تولید آنلاین منجر به کمک نیاز دارند.

smallbiztrends

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی