آموزش کسب و کار اینستاگرامی -

آموزش راه اندازی کسب و کار در اینستاگرام و کسب درآمد

آموزش کسب و کار اینستاگرامی -

آموزش راه اندازی کسب و کار در اینستاگرام و کسب درآمد

10 نکته برای طراحی سایت وکالت برای بهبود طراحی وب سایت شما

صادق حبیبی | پنجشنبه, ۴ شهریور ۱۴۰۰، ۱۲:۰۸ ب.ظ | ۰ نظر

وقتی صحبت از طراحی وب می شود ، Alchemy Interactive - یک آژانس پیشرو در طراحی وب مستقر در لندن - ده نکته برتر زیر را ارائه می دهد:

 1. یک پیام تجاری قوی و واضح داشته باشید
وب سایت شما باید تصویری را که می خواهید جهان ببیند نشان دهد - و خبر خوب این است که از طریق طراحی سایت وکالت می توانید آن تصویر را به طور کامل کنترل کنید. از نظر طراحی فیزیکی ، این بدان معناست که لوگو یا پیام کلیدی خود را در گوشه بالا سمت چپ قرار دهید - بخشی از صفحه که چشم ما به طور طبیعی به آن کشیده شده است.

طراحی سایت وکالت
2. یک روش ناوبری واضح و مختصر ارائه دهید
یک طراح وب خوب اطمینان می دهد که از تکنیک های طراحی برای هدایت کاربر به صفحه و سایت استفاده می کند. بخشهای فرعی واضح و حتی نقشه سایت می توانند مسیر ناوبری مختصر و آسان را دنبال کنند ، در حالی که استفاده خوب از موقعیت ، رنگ ، کنتراست و اندازه همه می تواند به تمرکز چشم کمک کند. به یک منوی ناوبری اصلی پایبند باشید ، در سراسر سایت ثابت بمانید ، از ناوبری فرعی استفاده کنید و با اجتناب از منوهای کشویی ، آن را بدون هیچ مشکلی حفظ کنید.


3. استفاده از آن را به صورت شهودی آسان کنید
بازدیدکنندگان می توانند بی ثبات باشند و اگر سایتی برای حرکت سخت یا کند باشد ، آنها خاموش می شوند. اطمینان حاصل کنید که دکمه های ناوبری واضح و به راحتی قابل تشخیص هستند - در بالای صفحه خوب است - و پیوندهای مناسب را مستقیماً از صفحه ای به صفحه دیگر داشته باشید تا کاربر بتواند هنگامی که چیزی مورد توجه او قرار می گیرد به سرعت جابجا شود. در نهایت ، به کارکردهایی که مردم انتظار داشتند پایبند باشید. به عنوان مثال ، اگر متن زیر خط کشیده شود ، کاربر شما طبیعتاً انتظار دارد که یک پیوند باشد.


4. آن را ثابت نگه دارید
کاربران دوست دارند بدانند در یک وب سایت کجا هستند و آیا سبک صفحه به طور چشمگیری تغییر می کند یا به نحوی احساس می کند که بازدیدکنندگان مختلف از کار خارج می شوند و می توانند احساس گم شدن کنند. با اطمینان از مطابقت همه چیز ، از اندازه عنوان و نوع حروف تا طراحی ، رنگ و سبک تصویر ، ثبات - و یک تصویر حرفه ای - را حفظ کنید.


5. ساده باشید
کل استفاده از وب سایت این است که استفاده از آن باید سریع و آسان باشد. برای این منظور سادگی کلید است.

اطلاعات مختصر و مفید طراحی سایت وکالت باید با لمس یک دکمه در دسترس باشد. موج سواران امروزی نمی توانند گرد هم بیایند ، بنابراین مطمئن شوید که صفحه قابل اسکن است. این بدان معناست که از استفاده از فضای سفید نترسید (بخوانید: بگذارید). یک نظریه در پشت این وجود دارد - چشم ما به طور طبیعی به شکل خطی کار نمی کند. با توجه به این شانس که آنها بیشتر عکس گرفته و سپس روی ناحیه مورد نظر از تصویر بزرگتر زوم کنند.


6. اطمینان حاصل کنید که درک آن آسان است
بازدیدکنندگانی که به وب سایت شما می آیند معمولاً نمی خواهند زمان زیادی را صرف کنند ، بنابراین اطمینان حاصل کنید که درک همه جنبه ها آسان است. از ناوبری تا کپی. تکنیک های طراحی وجود دارد که می تواند به درک اطلاعات در یک صفحه کمک کند - جملات کوتاهتر ، فونت بزرگتر ، بخشهایی که از نظر کنتراست و رنگ متمایز شده اند و همانطور که قبلاً ذکر شد ، استفاده مناسب از فضای سفید را در نظر بگیرید. برای این منظور ، برخی از قوانین رایج وجود دارد: هرگز از بیش از سه نوع حروف یا بیش از سه اندازه نقطه مختلف برای یک فونت استفاده نکنید و خطوط متن را تا 18 کلمه - 50-80 کاراکتر - حداکثر نگه دارید!


7. تنزل با ظرافت
هرکسی آخرین رایانه شخصی و سریعترین پهنای باند را ندارد ، بنابراین مطمئن شوید که کد شما به همان اندازه ساده است بدون اینکه در مورد عناصر مورد نیاز خود به خطر بیفتید. کد HTML باید به نحو مطلوبی تنزل پیدا کند و سرعت رایانه های شخصی را کاهش ندهد یا مشکلی ایجاد نکند. باعث ایجاد مشکل IT در رایانه بازدیدکنندگان خود شوید و مطمئن باشید که مشتری دیگر بر نمی گردد ... یا سایت خود را به دیگران توصیه می کند!


8. آن را با در نظر داشتن مخاطبان موردنظر خود بنویسید
هنگام نوشتن - یا راه اندازی - کپی برای وب سایت خود ، مخاطبان هدف خود را در نظر داشته باشید. وسوسه برانگیز است که از رسانه برای بمباران کاربر با تمام اطلاعاتی که می توانید استفاده کنید ، آن را به صورت مختصر نگه دارید و در صورت لزوم از اصطلاحات افراد عادی استفاده کنید - یا اگر اصطلاحات فنی اجتناب ناپذیر است ، واژه نامه را وارد کنید. اگر امیدوارید از طریق بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO) بازدیدکنندگان را جذب کنید ، باید کلمات کلیدی را که افراد در جستجوهای خود استفاده می کنند در نظر بگیرید. هر چند وقت که لازم است این موارد را در کپی بکار ببرید تا به پیشبرد سایت شما در لیست موتورهای جستجو کمک کند.


9. قابلیت استفاده را در نظر بگیرید
در پایان روز اگر وب سایت شما قابل استفاده نباشد ، بازدیدکنندگان خاموش خواهند شد - به سرعت یک موس. بنابراین ، هنگام کار روی طراحی وب ، تجربه کاربر نهایی از سایت را در نظر بگیرید.
این می تواند ایده خوبی باشد که لیستی از مواردی را که کاربر می خواهد از سایت شما برای آنها استفاده کند تهیه کنید و سپس بررسی کنید که آیا دستیابی به آنها آسان است و در صورت لزوم به راحتی از صفحه اصلی در دسترس هستند - به عنوان مثال. خرید را شروع کنید ، پیشنهادات فعلی ، یک قرار ملاقات رزرو کنید و سپس ابتدا و در طول فرآیند تست کنید و دوباره آزمایش کنید. تنها راهی که می توانید بررسی کنید آیا سایت شما تا حد ممکن کاربر پسند است این است که آن را روی افرادی که از کسب و کار شما چیزی نمی دانند آزمایش کنید.


10. مطمئن شوید که سازگار است
یک وب سایت خوب باید از دستورالعمل های خاصی پیروی کند. به عنوان مثال ، همه وب سایت هایی که توسط Alchemy Interactive - یک آژانس طراحی وب مستقر در لندن طراحی شده اند - از ابتکار دسترسی به وب (WAI) پیروی می کنند. این باعث می شود سایت های آنها مناسب و قابل دسترسی باشد

مختص افراد دارای معلولیت و جنبه های طراحی وب مانند چشمک زدن روی صفحه - مطابق با قانون تبعیض ناتوانی (DDA).

مقاله نوشته شده و ارائه شده توسط Alchemy Interactive - آژانس طراحی وب مستقر در لندن - تأسیس 1998 .. لطفاً با ما تماس بگیرید ، مایل هستیم با شما صحبت کنیم - 020 3078 6725.

https://www.alchemyinteractive.co.uk/design/top-10-web-design-tips

  • صادق حبیبی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی