آموزش کسب و کار اینستاگرامی -

آموزش راه اندازی کسب و کار در اینستاگرام و کسب درآمد

آموزش کسب و کار اینستاگرامی -

آموزش راه اندازی کسب و کار در اینستاگرام و کسب درآمد

بهترین ابزار برای طراحی لوگو خود در سال 2021

صادق حبیبی | پنجشنبه, ۶ آبان ۱۴۰۰، ۰۳:۵۰ ب.ظ | ۰ نظر

لوگوی شما مهمترین بخش هویت برند شماست. اما استخدام یک طراح می تواند پرهزینه باشد، به خصوص زمانی که شما به تازگی کسب و کار خود را شروع کرده اید. پس چرا مسیر DIY را انتخاب نکنید و لوگوی خود را ایجاد نکنید؟

ابزارهای زیادی برای ایجاد لوگو وجود دارد که می تواند به شما کمک کند لوگویی را طراحی کنید که منحصر به فرد، برند و حرفه ای باشد. بیایید به بهترین ابزارها برای ایجاد لوگوی خود در سال 2021 نگاهی عمیق بیندازیم. شما به زودی در راه طراحی و ایجاد لوگوی عالی برای کسب و کار خود خواهید بود.

لوگو چیست؟
اولین چیزها: قبل از اینکه به نحوه ایجاد لوگوی خود بپردازیم، بیایید به این موضوع بپردازیم که لوگو دقیقاً چیست و چرا دارایی مهمی برای تجارت شما است.

لوگو طرحی است که به عنوان چهره شرکت شما عمل می کند. لوگوی شما در تمام نقاط تماس برند شما، از وب‌سایت تا کارت‌های ویزیت، بسته‌بندی تا فاکتورهای شما – و تقریباً همه چیز در این بین، در مرکز قرار می‌گیرد.

از آنجایی که لوگوی شما بخش قابل مشاهده ای از هویت برند شما است، لوگوی شما قابل تشخیص ترین بخش برندسازی شما خواهد بود – و تنها دارایی طراحی که افراد بیشتر با شرکت شما مرتبط هستند.

وقتی صحبت از انواع لوگو می شود، گزینه های مختلفی وجود دارد، مانند:

یک لوگوی کلاسیک تایپوگرافی (به کوکاکولا فکر کنید)
نمایش گرافیکی برند (مانند گرافیک نمادین اپل)
ترکیبی از عناصر گرافیکی و تایپوگرافیک (مانند شرکت والت دیزنی که سفارش طراحی لوگو شامل نام تجاری و گرافیکی از قلعه سیندرلا است)
هیچ راه درست یا غلطی برای طراحی لوگوی شما وجود ندارد. نکته کلیدی ایجاد طرحی است که برای شرکت شما به عنوان یک برند صادق باشد.

و به خاطر داشته باشید، این می تواند تغییر کند! لازم نیست لوگویی که امروز طراحی می کنید همان لوگویی باشد که از هم اکنون تا ابد استفاده می کنید. برندها تغییر می کنند و تکامل می یابند—و همینطور لوگوی شما. نکته کلیدی این است که لوگویی ایجاد کنید که امروز با برند شما مطابقت داشته باشد - و در صورت لزوم، آماده باشید تا طراحی لوگو را در مسیر توسعه دهید.

اما آیا طراحی لوگو گران نیست؟
مقالات مرتبط
8 استراتژی برای بازاریابی کسب و کار کوچک شما

نقد و بررسی کتاب: برندینگ Quickies

6 نکته وثیقه فروش برای ارتقای کسب و کار خود به سطح بعدی

از آنجایی که لوگوی شما دارایی بسیار مهمی است، می خواهید حرفه ای و خوش طراحی به نظر برسد. اما استخدام یک طراح حرفه‌ای می‌تواند بسیار گران تمام شود – و بسیاری از فریلنسرها و صاحبان مشاغل کوچک بودجه لازم برای پرداخت به یک طراح گرافیک را ندارند تا ایده لوگوی خود را زنده کنند.

خوشبختانه، در سال 2021 برای به دست آوردن یک لوگوی خوب طراحی شده، حرفه ای و برند نیازی به بودجه احمقانه ندارید. در سال‌های اخیر، ابزارهای رایگان (یا تقریباً رایگان) ایجاد لوگو افزایش یافته است که به شما امکان می‌دهد لوگوی خود را سریع، آسان و مقرون به صرفه ایجاد کنید - بدون نیاز به دانلود نرم‌افزار یا دانش طراحی پیشرفته.

با استفاده از این ابزارها، می توانید لوگوی عالی برای ارتباط با مشتریان خود طراحی کنید و کسب و کار خود را بدون کاهش کامل بودجه خود به سطح بالاتری ببرید.

بنابراین، برخی از بهترین ابزارها برای ایجاد لوگوی خود کدامند؟

برای یک وبینار رایگان اینجا را کلیک کنید: از شوستینگ تا مقیاس بندی: استراتژی بازاریابی خود را با هر بودجه ای بهبود دهید

لوگوی خود را بسازید: Canva
Canva یکی از محبوب ترین ابزارهای طراحی گرافیک در بازار است. و به دلایل خوب! این پلتفرم دارای یک رابط کشیدن و رها کردن ساده است که حتی افراد با تجربه طراحی صفر نیز می توانند به راحتی در آن جابجا شوند. آنها همچنین صدها قالب از پیش طراحی شده برای کمک به شما در شروع طراحی خود دارند - از جمله برای لوگوها.

طراحی لوگو با Canva آسان است. در اینجا نحوه ایجاد لوگوی خود با یکی از الگوهای لوگوی Canva آورده شده است:

به پلتفرم طراحی لوگو Canva بروید
یک الگو را از نوار کناری سمت چپ انتخاب کنید و آن را روی بوم بکشید
برای ویرایش هر عنصر تکی در الگو، روی عنصر کلیک کنید و یک نوار ابزار ظاهر می شود که به شما امکان می دهد به راحتی تغییراتی را ایجاد کنید (مانند تنظیم رنگ، یا تغییر نوع قلم یا اندازه).
هر عنصر دیگری (مانند پس‌زمینه یا عکس) را با استفاده از نوار کناری سمت چپ اضافه کنید
وقتی از طراحی خود راضی بودید، روی "دانلود" در گوشه سمت راست بالای ویرایشگر طراحی کلیک کنید.
بوم لوگوی خود را ایجاد کنید

دوست دارد
Canva یکی از کاربرپسندترین پلتفرم های طراحی در بازار است. مهم نیست که چقدر یا چقدر تجربه طراحی دارید، می توانید به راحتی در پلت فرم حرکت کنید و طرح مورد نظر خود را دریافت کنید.
Canva دارای طیف گسترده ای از قالب های قابل تنظیم لوگو برای انتخاب است. بنابراین مهم نیست که چه نوع ظاهر یا احساسی را با لوگوی خود دنبال می‌کنید، به احتمال زیاد، می‌توانید الگویی را پیدا کنید که با دید شما همسو باشد.
در حالی که اکثر پلتفرم‌ها برای فایل‌های با وضوح بالا هزینه می‌گیرند، Canva آنها را به صورت رایگان ارائه می‌کند (اگرچه اگر می‌خواهید لوگویی با وضوح بالا برای چاپ کافی باشد، باید آن‌ها را ارتقا دهید).

سفارش طراحی لوگو
دوست ندارد
اگر تصمیم به ارتقا دارید، Canva هیچ بسته نحوه سفارش طراحی لوگو طراحی لوگوی یک‌باره ارائه نمی‌دهد. در عوض، شما باید برای Canva Pro ثبت نام کنید که 12.95 دلار در ماه است (اگرچه آنها یک آزمایش رایگان 30 روزه از این سرویس را ارائه می دهند).
لوگوی خود را بسازید: لوگوی Squarespace
Squarespace یکی از کاربرپسندترین پلتفرم‌ها در فضای طراحی وب DIY است—بنابراین منطقی است که ابزار ایجاد لوگوی آنها، Sq

لوگوی uarespace، به همین سادگی قابل پیمایش است.

اگر به دنبال لوگویی ساده و سرراست هستید، لوگو Squarespace یک گزینه عالی است - اما هنوز هم واضح و به خوبی طراحی شده است.

در اینجا نحوه شروع ایجاد یک لوگو با لوگو Squarespace آورده شده است:

نام کسب و کار خود را در صفحه اصلی نشان‌واره Squarespace وارد کنید.
از نوار کناری سمت چپ برای اضافه کردن یک برچسب، یک نماد یا برای تنظیم سفارش طراحی لوگو سبک، رنگ، اندازه یا موقعیت فونت استفاده کنید. همچنین می توانید برای تغییر اندازه یا موقعیت نماد یا عناصر متن کلیک کرده و بکشید.
وقتی از طراحی خود راضی بودید، روی «ذخیره لوگو» در نوار کناری سمت چپ کلیک کنید. از آنجا، می‌توانید یک نسخه PNG رنگی، سیاه یا سفید از لوگو تا 5000 پیکسل (پیکسل) دانلود کنید.
فضای مربعی لوگوی خود را ایجاد کنید

دوست دارد
هنگامی که در حال طراحی لوگوی خود هستید، لوگو Squarespace به شما نشان می دهد که چگونه لوگوی شما بر روی یک کارت ویزیت، یک صفحه دسکتاپ و یک تی شرت در قسمت پایین پلت فرم طراحی به نظر می رسد. به این ترتیب، می توانید برنامه های واقعی لوگوی خود را در حین انجام مراحل طراحی مشاهده کنید.
شبیه Canva، لوگو Squarespace فوق العاده کاربرپسند و آسان برای پیمایش است. حتی مبتدی ترین طراحان نیز می توانند نحوه طراحی لوگو را در این پلتفرم بیابند.
دوست ندارد
از نظر گرافیک، عناصر طراحی و انعطاف‌پذیری کلی طراحی، گزینه‌های Squarespace Logo نسبتاً محدود هستند.
لوگوی خود را بسازید: Hatchful
Hatchful افزوده Shopify به فضای ابزار سازنده لوگو است. و این یکی قطعا خودش را دارد! برخلاف برخی دیگر از ابزارهای موجود در این لیست، Hatchful به شما اجازه می دهد تا برخی از جزئیات کلیدی در مورد اولویت های کسب و کار و طراحی خود (از جمله صنعت و سبک بصری) را وارد کنید و سپس گزینه های مختلف لوگو را ایجاد کنید که می توانید آن ها را مطابق با ترجیحات خود سفارشی کنید.

آیا می خواهید هچفول را امتحان کنید؟ در اینجا نحوه شروع به کار آمده است:

در صفحه اصلی Hatchful روی «شروع به کار» کلیک کنید
فضای صنعت/کسب و کار خود را انتخاب کنید و روی «بعدی» کلیک کنید
سبک بصری خود را انتخاب کنید و روی "بعدی" کلیک کنید
نام و عنوان کسب و کار خود را اضافه کنید (در صورت وجود) و روی «بعدی» کلیک کنید
همه مکان‌هایی را که قرار است از لوگوی خود استفاده کنید انتخاب کنید و روی «بعدی» کلیک کنید.
گزینه های لوگو را مرور کنید و برای شروع ویرایش، یکی را که بیشتر دوست دارید انتخاب کنید
هنگامی که در پلت فرم ویرایش قرار گرفتید، از نوار کناری سمت چپ برای تغییر و ویرایش عناصر مختلف طراحی لوگوی خود (از جمله رنگ‌ها، فونت‌ها، طرح‌بندی و نمادها) استفاده کنید.
پس از اینکه از طراحی لوگو خود راضی شدید، برای دانلود لوگوی خود روی "بعدی" کلیک کنید
لوگوی خود را ایجاد کنید
اگر نمی خواهید از صفر شروع کنید، Hatchful یک گزینه سفارش طراحی لوگو عالی است. هنگامی که صنعت و زیبایی طراحی خود را انتخاب کردید، لوگوهای مختلفی را برای انتخاب در اختیار شما قرار می دهد. از آنجا، می توانید ویرایش کنید تا زمانی که طراحی لوگوی شما برای شما مناسب باشد.
طراحی لوگو و دانلود رایگان است.
استودیوی طراحی بسیار کاربرپسند است و به راحتی قابل پیمایش است.
دوست ندارد
بسیاری از طرح‌های لوگو عمومی هستند
شما نمی توانید عناصر لوگوی خود سفارش طراحی لوگو را آپلود کنید

منبع

  • صادق حبیبی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی