آموزش کسب و کار اینستاگرامی -

آموزش راه اندازی کسب و کار در اینستاگرام و کسب درآمد

آموزش کسب و کار اینستاگرامی -

آموزش راه اندازی کسب و کار در اینستاگرام و کسب درآمد

۲ مطلب در تیر ۱۴۰۰ ثبت شده است

قیمت طراحی لوگو مناسب چیست؟

صادق حبیبی | پنجشنبه, ۳۱ تیر ۱۴۰۰، ۱۲:۲۱ ب.ظ | ۰ نظر

"برای طراحی آرم چه مبلغی باید پرداخت کنم یا انتظار دارم که بپردازم؟"

اولویت شما چیست؟ قیمت طراحی لوگو قبل از اینکه به لوگو نیاز داشته باشید ، ممکن است متوجه شوید که به وب سایت نیاز دارید. یا شاید لازم باشد ابتدا نام و اطلاعات تماس خود را بیرون بیاورید (مانند کارت ویزیت). در اینجا نکاتی در مورد مارک تجاری وجود دارد. شما می توانید همیشه پیشرفت کنید ، قیمت طراحی لوگو به آن اضافه کنید و آن را رشد دهید. اگر با مسائل مالی دست و پنجه نرم می کنید ، اما می دانید که برای حرفه ای به نظر رسیدن به مخاطب نیاز دارید ، به مخاطب خود دسترسی پیدا کنید و نام خود را بیرون بیاورید ، اولویت امور مالی و آنچه را که کسب و کار شما نیاز دارد را در اولویت قرار دهید."قیمت مناسب آرم چیست؟"

"هزینه طراحی آرم چقدر است؟"

قیمت طراحی لوگو

اینها همه س questionsالات متداولی است که می بینم و می گیرم. قبل از اینکه در هزینه و آنچه "منصفانه" در نظر گرفته می شود غوطه ور شویم ... بیایید معنی "منصفانه" را تعریف کنیم.

آنچه برای یک شخص منصفانه است ممکن است برای شخص دیگر کاملاً متفاوت باشد. چند نمونه عالی در املاک و مستغلات دیده می شود. برخی از مردم مشکلی ندارند که صدها نفر را برای خرید کفش Louis Vioutton خرج کنند. آنها ارزش کف قرمز را دارند. آنها عاشق نام ، مارک و محصول هستند. بنابراین ، قیمت 600 دلار + از نظر آنها عادلانه است. از طرف دیگر ، کسی به آن قیمت و آن محصول نگاه می کند و فکر می کند که این "عادلانه" نیست. آنها ترجیح می دهند آن 600 دلار را به سمت صندلی تزئینی جدید بگذارند.

در حال حاضر ، من و شوهرم به دنبال مسکونی در یک خانه هستیم. ما با دو چیز روبرو هستیم: موقعیت مکانی بسیار خارج از شهر برای قیمتی که مایل به پرداخت آن هستیم ، یا مسکونی که در منطقه مورد نظر خود پیدا کرده ایم متناسب با صورتحساب نیست (از نظر ما). مسائلی که ما می بینیم خانه هایی است که باید تخریب و بازسازی شوند (که اگر چنین است ، چرا شش رقم برای ساخت یک خانه کاملاً جدید خرج می کنیم؟) یا خانه هایی که برای ما شش رقم ارزش ندارند زیرا " منسوخ شده یا شاید 2 هکتار با آن کار کنید. برای ما ، آن قیمت ها و آن خانه ها "عادلانه" نیستند ، اما کسی آن را خریداری می کند. شخصی قیمت را "عادلانه" می داند.

برای لوگو (و هر سرویسی ، واقعاً) ، این همان است. ما باید در نظر بگیریم که چه چیزی برای شما منصفانه است ، چه چیزی را برای شما اولویت قرار می دهد و چه چیزی برای شما ارزش دارد. نمایشگاه ممکن است 150 دلار برای یک لوگو باشد یا 1000 دلار. آیا شما در حال حاضر یک آرم را به عنوان سرمایه گذاری در تجارت خود می بینید یا آن را به عنوان یک سنگ قدم برای کمک به کسب و کار خود در زمینه حرفه ای تر شدن می دانید؟ در اینجا برخی از مواردی است که شما باید قبل از سرمایه گذاری در یک آرم در نظر داشته باشید:

بودجه شما چقدر است؟ بودجه شما یک عامل تعیین کننده عظیم در نه تنها آنچه که برای شما "عادلانه" است ، بلکه آنچه که از پس آن بر می آیید خواهد بود. اگر برون سپاری یک لوگو قصد دارد شما ، مشاغل شما یا خانواده تان را در بند مالی قرار دهد - پس انداز کنید و منتظر آن باشید.طراح شما کی خواهد بود؟ لازم نیست به اولین طرحی که پیدا کردید بله بگویید. مصاحبه یا ملاقات با چند نفر اشکالی ندارد. شما می خواهید این طراح را بشناسید ، دوست داشته باشید و به او اعتماد کنید. این یک سرمایه گذاری است که شما انجام می دهید و این جهتی است که شما می خواهید تجارت و نام تجاری خود را رشد دهید.

تمام گفته ها و اقدامات انجام شده ، قیمت طراحی لوگو اگر می خواهید 150 دلار یا کمتر برای یک لوگو هزینه کنید ، احتمالاً با یک طراح یا دانشجوی دانشگاه جدید کار خواهید کرد. این قیمت قیمت بد نیست و به این معنی نیست که کار با کیفیتی دریافت نخواهید کرد. مطمئناً می توانید ، اما روند کار احتمالاً کثیف خواهد بود. ممکن است متوجه شوید که آنچه را که برای آن پرداخت می کنید دوست ندارید و مجبورید بعداً آن را مجدداً انجام دهید (که اگر لوگوی خود را روی بسیاری از موارد قرار دهید ممکن است گران شود) ، در غیر اینصورت انجام نمی شود.

اگر می خواهید بیش از 400 دلار یا بیشتر هزینه کنید ، به احتمال زیاد خدمات اضافی (مانند طرح کارت ویزیت) یا گزینه های آرم یا تجدید نظر اضافی دریافت خواهید کرد. همچنین ، شما با یک طراح حرفه ای یا بیشتر از یک سال در این زمینه کار خواهید کرد. هنگامی که برای طراحی لوگو به 1000 دلار رسیدید ، احتمالاً می توانید بسته یا بسته یا حتی یک آژانس را انتخاب کنید.

در پایان ، قیمت "عادلانه" برای طراحی لوگو واقعاً قیمت طراحی لوگو به خود شما بستگی دارد ، اینکه چه چیزی قادر یا مایل به خرج کردن آن هستید و چه کسی را به عنوان طراح خود استخدام می کنید. فقط به یاد داشته باشید که بسیار شبیه کفش ، همیشه ارزان تر نیست. اما هنوز هم می توانید کفش های شل و ول را خرج کنید که پول زیادی خرج می کنند. بودجه خود را بدانید ، در جایی که می خواهید تجارتتان باشد سرمایه گذاری کنید و درک کنید که ارزش برای شما چیست.

  • صادق حبیبی

درآمد یک وکیل چقدر است؟

صادق حبیبی | دوشنبه, ۱۴ تیر ۱۴۰۰، ۱۰:۵۴ ب.ظ | ۱ نظر

درآمد یک وکیل چقدر است؟
حقوق دانان در سال 2019 معادل 122،960 دلار دستمزد گرفتند. پردرآمدترین 25 درصد در آن سال 186،350 دلار درآمد داشتند ، طراحی سایت وکالت در حالی که کمترین درآمد 25 درصدی ها 
چشم انداز وکلا چیست؟
BLS پروژه 32،300 شغل جدید را تا سال 2029 در این زمینه گشوده است. شغل های وکیل قرار است تا سال 2029 حدود 4٪ رشد کند.

بهترین شغل مناسب من چیست؟ اکنون ارزیابی ما را انجام دهید.
یافتن شغل رویایی خود با دانستن اینکه چه چیزی شما را به همان روشی که هست ، شروع می کند.

جملاتی که به شما مربوط می شوند.

منحصر بفرد

خودت باش ، صادقانه جواب بده.

سریع

تطبیق دادن فقط چهار دقیقه طول می کشد.

همسان شوید!
کاری پیدا کنید
متأسفیم ، مشکلی در بارگیری فرصت های شغلی وجود داشت.
شهرهای پردرآمد برای وکلا
کلان شهرهایی که بالاترین حقوق را در حرفه وکالت پرداخت می کنند ، سن خوزه ، سانفرانسیسکو ، واشنگتن ، لس آنجلس و بریجپورت هستند.
سان خوزه ، کالیفرنیا
218،420 دلار
سانفرانسیسکو ، کالیفرنیا
188،910 دلار
واشنگتن ، ناحیه کلمبیا
179،590 دلار
لس آنجلس، کالیفرنیا
178،470 دلار
Bridgeport ، کانکتیکات
177،930 دلار
5 شهر پردرآمد برای وکلا

مشاهده همه 5 اسلاید
بهترین کشورها برای وکلا
ایالت ها و مناطقی که بالاترین میانگین طراحی سایت وکالت حقوق را به وکلا می پردازند عبارتند از: ناحیه کلمبیا (192180 دلار) ، کالیفرنیا (173،970 دلار) ، نیویورک (168،780 دلار) ، ماساچوست (164،800 دلار) و ایلینوی (157،010 دلار).

منطقه کلمبیا
192 هزار و 180 دلار
کالیفرنیا
173،970 دلار
نیویورک
168،780 دلار
ماساچوست
164،800 دلار
ایلینوی
157،010 دلار
درآمد وکلا در شهر شما چقدر است؟

پیشنهادات حقوق فعلی برای مشاغل در زمینه خود را مشاهده کنید.

وکیل

شغل پیدا کنید

حقوق وکیل براساس محل کار چقدر است؟
علاوه بر منطقه و تحصیلات ، عواملی مانند تخصص ، صنعت و کارفرما بر حقوق وکیل تأثیر می گذارد. صنایع پردرآمد با بیشترین متوسط ​​حقوق سالانه برای این حرفه ، برنامه های کابل و سایر اشتراک ها (224،970 دلار) است. صنایع فیلم و فیلم (216،800 دلار) ساخت بزرگراه ، خیابان و پل (215،850 دلار) ساخت رایانه و تجهیزات جانبی (210310 دلار) و ساخت تجهیزات موتور ، توربین و انتقال قدرت (207،880 دلار).
سوالات متداول
س: وکیل در هر ماه چقدر درآمد دارد؟
پاسخ: در سال 2019 ، متوسط ​​حقوق وکیل تقریباً 12108/33 دلار در ماه بود که مبلغی در حدود 145300 دلار در سال است.

س: آیا وکلائی که صاحب مشاغل خصوصی یا شرکای شرکت های حقوقی هستند ، حقوق بالاتری دارند؟
پاسخ: وکلای شاغل در موسسات حقوقی معمولاً درآمد بیشتری نسبت به افرادی که مشاغل خصوصی دارند ، دارند.
پرداخت متوسط ​​وکیل در مقابل سایر مشاغل
حقوق دانان در طراحی سایت وکالت سال 2019 به طور متوسط ​​145300 دلار حقوق دریافت کردند. مشاغل قابل مقایسه در سال 2019 متوسط ​​حقوق زیر را دریافت کردند: مدیران مالی 147،530 دلار ، Actuaries 120،970 دلار ، دانشمندان سیاسی 120،260 دلار و Paralegals 55،020 دلار درآمد داشتند.
150،000

112،500

75000

37500

0

150،000

112،500

75000

37500

0

مدیر مالی

وکیل

مجری

دانشمند سیاسی

غیر قانونی

مشاغل مرتبط با وکیل
Paralegal - متوسط ​​حقوق 55،020 دلار
هر وکیلی که می خواهد کار کاملاً کاملی طراحی سایت وکالت را انجام دهد ، باید یک مدیر قانونی برای دفتر استخدام کند. دادخواست حقوقی یک کارمند ضروری است که به وکیل کمک می کند تا طرح دعوی کند ، گزارش های مربوط به سابقه قانونی را خلاصه کند و به عنوان یک دستیار حقوقی خدمت کند.

دانشمند سیاسی - متوسط ​​حقوق 120،260 دلار
یک دانشمند علوم سیاسی دائمی نظریه سیاسی است. طراحی سایت وکالت دانشمندان علوم سیاسی از داده های کمی و کیفی برای درک چگونگی تأثیر سیاست ها و قوانین روز بر دولت ، مشاغل و افراد استفاده می کنند.

مدیر مالی - متوسط ​​حقوق 147،530 دلار
مدیران مالی وظیفه نظارت بر امور مالی شرکت های بزرگ ، آژانس ها و هر چیز دیگری را دارند. آنها همراه با تیم های خود ، حسابداری را هماهنگ می کنند و گزارش های مالی ، صورت های جریان نقدی و پیش بینی سود را تولید می کنند.

حسابدار - متوسط ​​حقوق 120970 دلار
علم فقهی رشته ای است که از ریاضیات ، آمار طراحی سایت وکالت و تئوری مالی برای اندازه گیری ، مدیریت و کاهش ریسک و عدم اطمینان مالی استفاده می کند. متخصصان اخلاقی برای صنعت بیمه ضروری هستند و به طور فزاینده ای در مشاغل دیگر یافت می شوند.

منبع

  • صادق حبیبی