آموزش کسب و کار اینستاگرامی -

آموزش راه اندازی کسب و کار در اینستاگرام و کسب درآمد

آموزش کسب و کار اینستاگرامی -

آموزش راه اندازی کسب و کار در اینستاگرام و کسب درآمد

22 ایده کسب و کار اینترنتی که می توانید از فردا شروع کنید

صادق حبیبی | دوشنبه, ۱ شهریور ۱۴۰۰، ۱۲:۲۵ ب.ظ | ۰ نظر

این 22 ایده تجاری آنلاین را می توان به سرعت و به راحتی راه اندازی کرد. فردا تجارت الکترونیک خود را شروع کنید.
بسیاری از مشاغل آنلاین را می توان با سرمایه اولیه محدود راه اندازی کرد.
برخی از پردرآمدترین مشاغل آنلاین شامل مشاوره شرکتی و توسعه نرم افزار است.
یک کسب و کار آنلاین در یک موضوع یا صنعتی بسازید که در آن مشتاق و آگاه هستید.
این مقاله برای کارآفرینان مشتاق است که به دنبال الهام برای شروع یک تجارت آنلاین هستند.
مالکیت و حفظ یک تجارت آنلاین به کارآفرینان این امکان را می دهد که از هر نقطه ای از جهان درآمد کسب کنند. این ایده فریبنده است و بیشتر از همیشه امکان پذیر است ، اما بسیاری از کارآفرینان نمی دانند از کجا شروع کنند. مهمترین مرحله در راه اندازی یک کسب و کار آنلاین سودآور ، یافتن یک ایده تجاری است که با مهارت ها و نقاط قوت شما مطابقت داشته باشد. ارائه دهندگان برتر پردازش کارت اعتباری را برای پیدا کردن شریکی که می تواند به شما در پذیرش پرداخت آنلاین کمک کند ، مقایسه کنید.

این که آیا شما به دنبال تبدیل شدن به یک کارآفرین تمام وقت هستید یا فقط برای شروع مشاغل پاره وقت با درآمد غیرفعال ، محصول یا خدمات شما باید نیازهای خاص مصرف کننده را برآورده کند. ما مجموعه ای از مشاغل سودآور مبتنی بر نیاز را با حداقل هزینه راه اندازی گردآوری کرده ایم که می توانید در اسرع وقت شروع کنید.


1. مشاور سئو
اگر جنبه های موتور جستجو را می شناسید و مهارت های فنی در بسترهایی مانند Google Ads و Google Analytics را دارید ، مشاور SEO شدن می تواند برای شما گزینه ای پردرآمد باشد. بسیاری از صاحبان مشاغل کوچک نمی دانند که بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO) چقدر می تواند بر تجارت آنها تأثیر بگذارد. کسب و کار مشاوره آنلاین خود را با آموزش صاحبان مشاغل در زمینه قدرت SEO برای کمک به تغییر وب سایت آنها و افزایش نرخ تبدیل آنها شروع کنید.

شما می توانید از مهارت های بازاریابی خود برای نشان دادن مزایای استفاده از داده های تحلیلی ، کلمات کلیدی استراتژیک و ساختار محتوا برای صاحبان مشاغل برای به دست آوردن ترافیک بیشتر ارگانیک وب استفاده کنید. اگر با SEO آشنایی ندارید یا می خواهید مهارت های بازاریابی دیجیتال خود را تقویت کنید ، می توانید به راهنمای مبتدی Moz برای SEO مراجعه کنید.

به خاطر داشته باشید که الگوریتم های گوگل همیشه در حال تغییر هستند ، بنابراین برای ادامه ارتباط و موفقیت در این زمینه ، باید تحصیلات خود را در زمینه SEO ادامه دهید.

نکته مهم: به کسب و کارهای کوچک درباره اهمیت SEO آموزش دهید و به آنها کمک کنید حضور آنلاین خود را افزایش دهند.

2. مشاور مشاغل کوچک
اگر تجربه و دانش تجاری زیادی دارید ، چرا شغلی ایجاد نکنید که به کارآفرینان مشتاق برای موفقیت کمک کند؟ به عنوان مشاور کسب و کار ، می توانید از مهارت های خود برای کمک به صاحبان مشاغل جدید برای شروع خوب استفاده کنید و به کارآفرینان با تجربه کمک کنید تا تقاضا را برآورده کنند. اگر استراتژی خود را بر جنبه ای از مشاوره تجاری متمرکز کنید ، شانس موفقیت شما بیشتر است.

برای افزایش اعتبار ، نشان دادن تخصص و جذب مشتری ، حضور در جامعه تجاری دیجیتال مفید است.

نتیجه مهم: از تجربیات و دانش تجاری خود برای کمک به کارآفرینان مشتاق برای موفقیت استفاده کنید.

3. مشاور رسانه های اجتماعی
شرکت های بزرگتر می توانند یک آژانس یا کارمند تمام وقت برای مدیریت حساب های رسانه های اجتماعی خود استخدام کنند ، اما مشاغل کوچک اغلب باید بازاریابی رسانه های اجتماعی خود را مدیریت کنند. با مسئولیت های زیاد ، صاحبان مشاغل اغلب بیش از حد در مورد اهمیت حضور در رسانه های اجتماعی مشغول ، غرق یا کم سواد هستند تا زمان خود را صرف توسعه و اجرای یک استراتژی بزرگ رسانه های اجتماعی کنند. به عنوان یک مشاور رسانه های اجتماعی ، می توانید به مشاغل کوچک کمک کنید تا بهترین تاکتیک ها ، ارسال برنامه ها و محتوا برای مخاطبان هدف خود را تعیین کنند. با افزایش تعداد پیروان ، تجارت شما نیز افزایش می یابد.

فیس بوک و توییتر هنوز برترین شبکه های تجاری هستند ، اما مشاغل اغلب تمایل دارند با پلتفرم های بصری بیشتری مانند اینستاگرام ، Pinterest ، Tumblr و Snapchat مبارزه کنند. همه این پلتفرم ها مخاطبان زیادی برای مصرف کنندگان دارند ، اما بسیاری از مشاغل نمی دانند که چقدر بزرگ هستند ، چقدر می توانند م effectiveثر باشند و چگونه آنها را برای برند خود کار می کنند. اگر سابقه بازاریابی در رسانه های اجتماعی را دارید و علاقه زیادی به عکاسی دارید ، تمرکز مشاغل مشاوره ای خود بر روی یک پلت فرم خاص ، مانند اینستاگرام ، می تواند راهی عالی برای درآمدزایی باشد در حالی که به سایر مشاغل کمک می کند محتوای خود را بهبود بخشند و به اهداف تجاری خود برسند.

راهکار اصلی: به مشاغل کمک کنید اهمیت رسانه های اجتماعی را درک کنند و از طریق تخصص شما دنبال کنندگان اجتماعی خود را افزایش دهند.

4. خرده فروش تجارت الکترونیکی طاقچه
برای همه چیز مخاطبی وجود دارد ، حتی اگر به اندازه مبلمان خانه عروسک یا غذای ارگانیک سگ باشد. با داشتن یک سایت تجارت الکترونیکی در طاقچه ، می توانید به مشتریانی دسترسی پیدا کنید که محصولات خاص شما را جستجو می کنند. ایجاد یک تجارت در یک بازار طاقچه می تواند به شما در متمایز ساختن از مارک های دیگر و ایجاد اعتبار و تخصص کمک کند. به رسانه های اجتماعی نگاه کنید یا مصرف کننده خود نیاز دارد تا محصولی را برای فروش در فروشگاه آنلاین شما ارائه دهد.

برای راه اندازی کسب و کار تجارت الکترونیک ، تنها چیزی که نیاز دارید یک سرویس میزبانی وب با ویژگی سبد خرید یکپارچه یا نرم افزار تجارت الکترونیک است.

 

برای ساده سازی روند حمل و نقل ، می توانید با فروشندگان همکاری کنید تا محصولات را از طرف شما کسب و کار اینترنتی به مشتریان ارسال کنند. این می تواند میزان موجودی مورد نیاز شما را برای نگهداری در محل کاهش دهد. [مقاله مرتبط را بخوانید: راهنمای مشاغل کوچک برای حمل و نقل تجارت الکترونیکی]

نکته مهم: اگر محصول یا خدمات خاصی برای فروش دارید ، راه اندازی یک فروشگاه آنلاین را در نظر بگیرید.


5. طراح وب یا توسعه دهنده وب
اگر شما یک حرفه ای خلاق و دیجیتالی هستید که در شکل بندی طرح ، موضوع بصری ، مجموعه فونت و پالت رنگ وب سایت رشد می کند ، طراحی وب مستقل ممکن است مسیر خوبی برای شما باشد. اگر تجربه کمی در این زمینه دارید ، می توانید اصول طراحی وب را بیاموزید و ابزارهایی را که برای موفقیت به آنها نیاز دارید ، مانند Adobe XD ، Chrome DevTools و نرم افزار ویرایشگر متن تسلط پیدا کنید.

اگر به قسمت برنامه نویسی وب سایت ها علاقه دارید ، توسعه وب مستقل ممکن است محل کار شما باشد. اگر از قبل HTML ، CSS یا JavaScript را می شناسید و چشم خوبی برای حل مشکلات با راه حل های خلاقانه دارید ، می توانید یک سرویس برای ایجاد وب سایت های جذاب و آسان برای مشاغل کوچک راه اندازی کنید. اگر قبل از شروع حرفه کامل خود نیاز به یادگیری اصول توسعه وب دارید ، می توانید برای شروع یک دوره ساده مبتدی را بگذرانید.

از مهارت های فنی و خلاقانه خود برای صاحبان مشاغلی که می خواهند حضور آنلاین خود را به سطح بعدی برسانند ، به خوبی استفاده کنید. مجموعه ای جامع بسازید و سپس وب سایت شخصی خود را برای نشان دادن آن و جلب جریان مداوم مشتریان ایجاد کنید.

نکته کلیدی: تبدیل شدن به یک طراح یا توسعه دهنده وب برای کسانی که دارای دانش فنی هستند یک گزینه عالی است.


6. بلاگر
وبلاگ نویسی ممکن است یک استراتژی تجاری منسوخ به نظر برسد ، زیرا تقریباً همه در حال حاضر از آن استفاده کرده اند ، اما رقابت نباید شما را از شروع این سفر تجاری آنلاین باز دارد. اگر عاشق نوشتن هستید یا اطلاعات مهمی برای به اشتراک گذاشتن دارید ، وبلاگ نویسی ممکن است یک تجارت سودآور برای شما باشد.

راه اندازی وبلاگ به عنوان یک تجارت با سازندگان وب سایت مانند Weebly و WordPress بسیار ساده است ، اما رمز موفقیت ثبات و کیفیت است. برای به دست آوردن طرفداران ثابت ، باید دائماً محتوایی با کیفیت بالا بنویسید و تولید کنید که برای خوانندگان شما ارزش ایجاد کند. محتوایی که خوانندگان شما را آموزش می دهد ، به آنها اطلاع می دهد یا سرگرم می کند ، دلیلی برای دنبال کردن آنها به شما می دهد.

پس از تسلط بر ایجاد محتوای سازگار ، می توانید از طریق وبلاگ خود با فروش محصولاتی مانند دوره های آنلاین ، مربیگری دیجیتال ، کتاب های الکترونیکی یا وبینارها درآمد کسب کنید. همچنین می توانید فضای تبلیغاتی یا پست های حمایت شده را بفروشید. کسب درآمد از این استراتژی تجاری ممکن است کمی زمان و تلاش بیشتری بطلبد ، اما در نهایت می تواند بسیار سودآور باشد.

نکته مهم: اگر شما یک کلمه نویس با محتوای سازگار هستید ، ممکن است بتوانید وبلاگ خود را به یک تجارت تبدیل کنید.

7. دستیار مجازی
آیا مهارتهای سازمانی بی نقص و تواناییهای مدیریت وظیفه دارید؟ شاید وقت آن رسیده است که با تبدیل شدن به یک دستیار مجازی ، از این مهارت ها به خوبی استفاده کنید. خدمات VA معمولاً شامل وظایف اصلی اداری مانند وارد کردن داده ها ، هماهنگی سفر و پاسخگویی به تماس های تلفنی است. تجربه قبلی در این زمینه ایده آل است اما الزامی نیست.

بسترهایی مانند TaskRabbit و Zirtual کار را برای متخصصان VA آسان می کند. آنها به شما امکان می دهند یک پروفایل آنلاین ایجاد کنید و در کارهایی که می خواهید انجام دهید - مانند تحقیقات داده ، کمک مجازی یا کارهای اساسی - ثبت نام کنید و شروع به ایجاد مشتری کنید.

راهکار اصلی: به یک دستیار مجازی تبدیل شوید تا از راه دور به دیگران در کارهای اداری خود کمک کنید.

8. بازاریاب وابسته
اگر دوست دارید نظرات مشتریان را در سایت هایی مانند آمازون بگذارید ، ممکن است بخواهید به عنوان منبع درآمد به بازاریابی وابسته نگاه کنید. تبلیغات دهان به دهان هنوز برای بسیاری از شرکت ها یک تولید کننده اصلی است و بسیاری از مشاغل مایلند بخشی از سود خود را با افراد متقاعد کننده ای که محصولات خود را به مردم معرفی می کنند ، به اشتراک بگذارند.

برنامه های وابسته به سطوح مختلف مشارکت تقسیم می شوند: غیر پیوسته ، مرتبط و درگیر. بازاریابی وابسته وابسته ، یک کمپین اولیه پرداخت به ازای کلیک است که نیاز به مشارکت اندک یا نامحسوس با محصولی که تبلیغ می کنید ، ندارد. بازاریابی وابسته مرتبط مستلزم این است که در مورد محصولی که در حال بازاریابی هستید دارای اختیارات و محتوا باشید ، اما شخصاً از محصول استفاده نمی کنید. بازاریابی مشارکتی مشارکتی شاید م mostثرترین باشد ، زیرا شما محصولی را که واقعاً از آن استفاده می کنید و از آن لذت می برید ، بازاریابی می کنید.

اگر وب سایت شخصی دارید یا در رسانه های اجتماعی حضور زیادی دارید ، برنامه های وابسته ممکن است روشی سودآور برای شما باشد. نمایندگان روابط عمومی همیشه به دنبال حامیان تجاری و تأثیرگذاران هستند که می توانند نمونه های رایگان را برای آنها ارسال کنند.

نکته مهم: کسانی که از رسانه های اجتماعی زیادی پیروی می کنند یا از طریق اینترنت حضور دارند ، می توانند از طریق بازاریابی وابسته ، این قدرت را برای ایجاد درآمد ایجاد کنند.

9. پشتیبانی از راه دور فنی
بسیاری از مشاغل کوچک در بودجه خود جایی برای استخدام یک کارمند تمام وقت فناوری اطلاعات ندارند ، بنابراین وقتی سیستم آنها به کار خود ادامه می دهد ، معمولاً با یک دوست یا عضو خانواده که در زمینه کامپیوتر کار می کند تماس می گیرند. اگر اهل فن هستید و تجربه کار روی رایانه و شبکه را دارید ، بله

شما می توانید با ارائه کمک فنی فوری از راه دور ، نیاز آنها را به جلب رضایت برطرف کنید.

اگرچه ممکن است برخی از مشاغل ترجیح دهند شما دارای مدرک فنی باشید ، اما بسیاری از آنها به دنبال تجربه و دانش شما هستند. شما می توانید با مشورت با دوستان ، خانواده و صاحبان مشاغل محلی در مورد نیازهای پشتیبانی فنی ، شروع به ایجاد مشاغل پشتیبانی از راه دور کنید. همچنین می توانید برنامه های پشتیبانی فنی مستقل را در تابلوهای کاری مانند Upwork پیدا کنید.

نکته مهم: از جادوگری فناوری خود برای ارائه پشتیبانی فنی از راه دور استفاده کنید.

10. فروشنده صنایع دستی
از آنجا که تجار فروش خود را به تجارت الکترونیکی تغییر می دهند ، بازارهای آنلاین کالاهای دستباف ، مانند Etsy و ArtFire ، این کار را برای صنعتگران بسیار آسان می کند که می توانند به طور مداوم از محصولات دست ساز با کیفیت ، مانند پتوهای قلاب دوزی یا ظروف شیشه ای رنگ شده منحصر به فرد تولید کنند. اگر یک کاردستی منحصر به فرد دارید ، فروش محصولات خود در یک سایت تجارت الکترونیک راهی خوب برای کسب درآمد در حالی که در خانه هستید و کار مورد علاقه خود را انجام می دهید.

اگر مواد اولیه خلاقانه خود را به صورت عمده از یک تامین کننده صنایع دستی خریداری کنید ، هزینه راه اندازی این ایده تجاری بسیار کم است. اگر بتوانید آثار هنری خود را به سرعت در یک فروشگاه آنلاین ایجاد کرده و بفروشید ، در کوتاه ترین زمان سود خواهید برد. وقتی صنعتگران محلی کسب و کار خود را در رسانه های اجتماعی تبلیغ می کنند ، موفقیت بیشتری کسب می کنند.

نکته مهم: از نبوغ خلاق خود برای فروش صنایع دستی دست ساز به صورت آنلاین استفاده کنید.

11. توسعه دهنده برنامه
اپلیکیشن های موبایل بیش از هر زمان دیگری مورد استقبال قرار گرفته اند و افرادی که مایلند هزینه های خوبی را برای مدیریت زندگی خود از طریق تلفن های هوشمند خود بپردازند. اگر ایده جدیدی برای یک برنامه دارید و نحوه کد نویسی را می دانید ، می توانید با آن اجرا کنید و خودتان برنامه خود را ایجاد کنید. همچنین می توانید توسعه دهنده برنامه هایی برای مشاغلی باشید که نیاز به ایجاد برنامه های خاص دارند. هر دو گزینه شما را ملزم به دانستن عناصر اساسی طراحی نرم افزار و حداقل دو زبان برنامه نویسی متداول مانند SQL ، JavaScript ، PHP ، Python ، Ruby on Rails یا iOS می کند.

اگر ایده ای برای برنامه دارید اما از نکات و نکات کدگذاری اطلاع ندارید ، بسیاری از توسعه دهندگان نرم افزار به دنبال همکاری با افراد در ایجاد برنامه هستند. بسته به موقعیت و دانش شما ، ممکن است بتوانید از توسعه برنامه ، یک کسب و کار پردرآمد بسازید.

نکته مهم: با تبدیل شدن به یک توسعه دهنده برنامه ، بهترین برنامه تلفن همراه بعدی را ایجاد کنید.

12. موتور جستجو
گوگل و بینگ در همه جا حضور دارند ، اما لزوماً نیازهای همه کاربران را برطرف نمی کنند. اگر در زمینه خاصی متخصص هستید ، موتور جستجوی خود را بسازید که به افراد با دانش کمتر کمک می کند آنچه را که بدنبال آن هستند پیدا کنند. اگر موتور جستجوی شما به کاربران فرصتی برای وارد کردن پارامترها ، مانند موضوع های فرعی و نوع منبع ، به جای انجام یک جستجوی کلی ، بدهد ، احتمال موفقیت شما بیشتر خواهد بود.

نتیجه کلیدی: یک موتور جستجوی طاقچه بسازید که بتواند نیازهای خاص کاربران را برطرف کند.

13. Dropshipping
اگر می خواهید یک سایت تجارت الکترونیکی راه اندازی کنید ، ممکن است نگران ذخیره موجودی نگران باشید. با استفاده از dropshipping ، می توانید سفارشات مشتری را در یک فروشگاه آنلاین دریافت کرده و آنها را مستقیماً برای فروشنده شخص ثالث ارسال کنید. تا زمانی که مدل کسب و کار شما شامل فروش اقلام با قیمتی بالاتر از مبلغی است که شما به خرده فروش شخص ثالث می پردازید ، تجارت dropshipping شما برای موفقیت تعیین می شود.

مهمترین نکته مهم: می توانید از dropshipping استفاده کنید تا خرده فروش شخص ثالث بتواند سفارشات تجاری آنلاین شما را انجام دهد.

14. آموزش خصوصی
اینکه کسی در موضوعی کلاس می گذراند به این معنی نیست که مطالب را به خوبی می فهمد. اگر در توضیح موضوعات به صورت فردی به فرد عالی هستید و تجربه و دانش کافی در زمینه ای دارید ، شروع یک تجارت آنلاین تدریس خصوصی در آن زمینه را در نظر بگیرید. شما می توانید از ابزارهای چت تصویری مانند اسکایپ برای برگزاری جلسات آموزش از راه دور استفاده کنید و دانش خود را در اختیار هر کس ، در هر زمان و هر مکان قرار دهید. بودجه تبلیغات در Craigslist و Fiverr را در مدل کسب و کار خود لحاظ کنید.

نکته کلیدی: دانش پیشرفته خود را در یک موضوع خاص استفاده کنید و عملا با تدریس خصوصی دانش آموزان از آنها استفاده کنید.

15. دوره های دیجیتال
همانند تدریس خصوصی ، افراد در سراسر جهان ممکن است از به اشتراک گذاشتن تخصص خود با آنها بهره مند شوند. راه اندازی یک کسب و کار آنلاین که دوره های دیجیتالی را به هر کسی که علاقه مند به این موضوع است ارائه می دهد ، می تواند به راحتی برای شما درآمد کسب کند - شما می توانید مواد نوشتاری آماده یا سایر محتوای قابل بارگیری را با پرداخت هزینه بفروشید.

راهکار اصلی: ایجاد و فروش دوره های دیجیتالی با موضوعی آشنا.

16. کانال یوتیوب
YouTube ایجاد یک کسب و کار آموزشی آنلاین را بسیار آسان می کند. ویدئوهایی از خود آموزش دهید که بینندگان را در مورد هر موضوعی اعم از مبتدی یا پیشرفته آموزش می دهند و از رسانه های اجتماعی برای اطلاع رسانی کانال خود استفاده کنید. با افزایش تعداد بینندگان ، می توانید از ویدیوهای خود کسب درآمد کرده و از آنها سود ببرید.

نکته مهم: از تخصص فیلمبرداری خود برای کسب درآمد از طریق رسانه های تصویری در YouTube استفاده کنید.

17. آموزش از راه دور
برخی از افرادی که به دنبال کمک فردی هستند ممکن است چیزی بیشتر از درس بخواهند. افرادی که می خواهند به پیشرفت شغلی خود ، بهبود تغذیه خود یا یافتن معنا در زندگی خود کمک کنند ، می توانند از مربیگری شما در این زمینه بهره مند شوند.

نرم افزار ideo chat مانند Zoom یا Skype. به جای دادن تمرینات و نمرات ، به عنوان یک مربی از راه دور ، هدف شما ارائه مشاوره ، راهنمایی و پشتیبانی برای مشتریان است. اگر وبلاگی را برای کسب و کار خود اداره می کنید یا مرتباً در مورد موضوعاتی که در آنها آموزش می دهید در LinkedIn پست می گذارید ، قابل اعتمادتر و مطلع تر به نظر خواهید رسید.

راه حل کلیدی: از طریق نرم افزار چت تصویری ، مربیگری مجازی یک به یک ارائه دهید.

18. شبکه پادکست
در چند سال گذشته شاهد افزایش انعطاف پذیری پادکست و شنوایی آن بوده اید و می توانید با راه اندازی شبکه پادکست خود از آن سود ببرید. شما می توانید شبکه را با هر پادکستی که ضبط کرده اید پر کنید ، اما اگر به افراد دیگر - اعم از دوستان یا غریبه های اینترنتی - فرصت دهید تا پادکست های خود را ارائه دهند ، احتمالاً شبکه شما سریعتر رشد می کند. با رشد شبکه ، می توانید قیمت بارگیری پادکست را افزایش دهید. [مقاله مرتبط را بخوانید: نکاتی برای شروع پادکست]

نکته مهم: پادکست زیر را با صحبت در مورد چیزی که مشتاق و آگاه هستید ، بسازید.

19. نویسنده فنی
اینترنت پر از کپی رایتر برای اجاره است ، اما تنها تعداد کمی از این کپی رایترها دارای سابقه فنی هستند تا بتوانند به درستی دستورالعمل دستورالعمل را برای یک دستگاه بزرگ بنویسند یا نتایج علمی را به درستی منتقل کنند. اگر سابقه علمی دارید و می توانید در مورد آن بنویسید ، یک تجارت آنلاین راه اندازی کنید که از طریق آن افراد می توانند خدمات نوشتاری فنی شما را استخدام کنند. برای جذب مشتری در LinkedIn ، Fiverr و سایر سیستم عامل ها خود را تبلیغ کنید.

مهمترین نکته مهم: از تخصص فنی خود برای نوشتن اسناد و دفترچه های راهنمای فنی استفاده کنید.

20. رزومه نویس و نامه نگاری
تقریباً همه هنگام نوشتن رزومه یا نامه های همراه از افراد دیگر کمک گرفته اند. تخصص خود را در تهیه رزومه های جذاب و نامه های همراه به هرکسی که مایل به استخدام شما است ارائه دهید. نمونه هایی از رزومه و نامه های همراه دیگران که با آنها کمک کرده اید را ارائه دهید ، بلکه رزومه های موفق و نامه های شخصی خود را برای افزایش شانس موفقیت در راه اندازی یک کسب و کار آنلاین ارائه دهید.

راهکار اصلی: به متقاضیان کار کمک کنید تا در نوشتن رزومه ها و نامه های همراه کامل کمک کنند.

21. مشاور شرکتی
شرکت ها به وکلایی احتیاج دارند که از آنها در امور حقوقی محافظت کرده و آنها را در مورد آنچه می توانند و نمی توانند انجام دهند آموزش دهند. با راه اندازی یک شرکت مشاوره آنلاین مشاوره شرکتی ، می توانید به کارگران شرکت راهی ارائه دهید تا امور قانونی خود را بدون تعهد ، هزینه های گزاف و تعهدات گسترده شخصی وکلای سنتی در نظم و ترتیب قرار دهند. شما باید مدرکی را برای قبولی در امتحان وکالت برای جذب مشتری نشان دهید و مشخص کنید که تجارت شما کاملاً آنلاین است - زیرا وقتی زمان مراجعه مشتری به دادگاه فرا می رسد ، آنها باید استخدام کنند وکیل در منطقه خود که می تواند آنها را در مقابل قاضی یا هیئت منصفه نمایندگی کند.

راه حل اصلی: ارائه خدمات حقوقی مقرون به صرفه به عنوان مشاور شرکتی.

22. مشاور راه اندازی
بسیاری از برجسته ترین شرکت های فناوری جهان در حالی شروع به کار کردند که استارتاپ های کوچکی هنوز در حال یافتن مدل تجاری مناسب برای موفقیت هستند. به عنوان مشاور راه اندازی ، می توانید امروز به شرکت های فردا مشاوره دهید. از هر تخصصی که در زمینه امور مالی شرکت ها ، توسعه نرم افزار و سایر زمینه های مرتبط دارید استفاده کنید تا دانش لازم برای کسب و کارهای جدید را برای موفقیت کسب کنید. با موفقیت این استارتاپ ها ، کسب و کار شما نیز موفق خواهد شد.

نکته مهم: اگر در راه اندازی یک کسب و کار مسلط هستید ، به دیگران کمک کنید تا کار خود را شروع کنند.

کدام نوع تجارت آنلاین سودآور است؟
از بین انواع مشاغل آنلاین بالا ، مشاوره شرکتی پردرآمدترین است و به دنبال آن توسعه برنامه است. برخی از کارشناسان مشاغل آنلاین همچنین انتظار دارند که مشاغل آموزشی-تدریس خصوصی ، دوره های دیجیتال ، کانال های یوتیوب و حتی مربیگری اسکایپ-در سال های آینده سود بیشتری کسب کنند ، در حالی که سایت های تجارت الکترونیک از سود کمی برخوردار هستند.

آیا به دنبال راه های بیشتری برای شروع یک تجارت هستید؟ این ایده ها را از شرکای ما در CO - اتاق بازرگانی ایالات متحده بررسی کنید ، یا به این ایده های تجاری دیگر بپردازید.

نکته کلیدی: مشاوره مشاوره شرکتی و توسعه نرم افزار از سودآورترین مشاغل آنلاین است.

چگونه می توان یک تجارت آنلاین موفق را راه اندازی کرد؟
راه اندازی یک تجارت آنلاین می تواند یک کار هیجان انگیز باشد ، اما این بدان معنا نیست که همیشه آسان است. به عنوان مثال ، چندین مرحله قانونی وجود دارد که باید برای شروع تجارت خود انجام دهید ، مانند انتخاب نام کسب و کار ، اخذ شماره شناسایی کارفرمای فدرال (FEIN) ، تعیین ساختار حقوقی شما و بیمه کردن مشاغل خود.

اگرچه هر شغلی منحصر به فرد است ، اما چند مرحله را می توانید دنبال کنید تا شانس خود را برای راه اندازی یک کسب و کار آنلاین موفق به حداکثر برسانید.

یک ایده یا صنعت تجاری را بر اساس دانش و علاقه خود انتخاب کنید.

بر اساس شکاف های موجود در بازار ، یک طاقچه تجاری بیابید.

تحقیقات بازار و تجزیه و تحلیل رقابتی را برای ارزیابی رقابت و پایداری محصول انجام دهید.

با قوانین حاکم بر مشاغل آنلاین آشنا شوید.

قبل از انتخاب یک نرم افزار خاص برای ساخت y خرید کنید

فروشگاه آنلاین ما

ایجاد یک استراتژی بازاریابی جامع (به عنوان مثال ، وب سایت ، بازاریابی ایمیلی ، SEO ، بازاریابی رسانه های اجتماعی ، بازاریابی محلی و غیره)
راهکار اصلی: شکاف موجود در بازار را شناسایی کرده و سپس با پیروی از قوانین لازم کسب و کار آنلاین ، یک تجارت آنلاین راه اندازی کنید.

businessnewsdaily

  • صادق حبیبی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی