آموزش کسب و کار اینستاگرامی -

آموزش راه اندازی کسب و کار در اینستاگرام و کسب درآمد

آموزش کسب و کار اینستاگرامی -

آموزش راه اندازی کسب و کار در اینستاگرام و کسب درآمد

چگونه می توان از 4 راه به کسب درآمد از اینستاگرام پرداخت؟

صادق حبیبی | يكشنبه, ۳۱ مرداد ۱۴۰۰، ۱۰:۰۱ ق.ظ | ۰ نظر

آیا می خواهید بدانید چگونه می توانید در اینستاگرام درآمد کسب کنید؟ بیش از یک راه وجود دارد.

سازندگان به جایی می روند که پول جریان دارد. و با سرازیر شدن پول فراوان از منابع خالق رقبا ، اینستاگرام وظیفه خود را برای افزودن جریانهای جدید درآمد به این پلت فرم انجام می دهد.

با افزایش تعداد خالقان از تغییر محتوای حمایت شده به درآمدزایی مخاطبان ، رویکرد متنوع اینستاگرام ممکن است معنا و ارزش داشته باشد.

در حال حاضر ، چهار راه اصلی برای کسب درآمد در اینستاگرام وجود دارد:

به عنوان یک تأثیرگذار برای ارسال محتوا با حمایت مارک ها فعالیت کنید
یک بازاریاب وابسته باشید که محصولات دیگران را می فروشد
از طریق نکات و تبلیغات برای محتوای خود درآمد کسب کنید
کارآفرین شوید و محصولات خود را بفروشید
با ابزارهای جدید درآمدزایی آشنا شوید ، از نمونه های سازندگان الهام بگیرید و نکاتی را که برای هر چهار آهنگ کاربرد دارد پیدا کنید.

فهرست مطالب
آیا می توانید در اینستاگرام درآمد کسب کنید؟
چقدر می توانید در اینستاگرام درآمد کسب کنید؟
نحوه کسب درآمد در اینستاگرام
نکاتی برای کسب درآمد در اینستاگرام
پاداش: بارگیری یک چک لیست رایگان که مراحل دقیق عکاس سبک زندگی را نشان می دهد تا از 0 تا 600،000 دنبال کننده در اینستاگرام بدون هیچ بودجه و بدون تجهیزات گران قیمت افزایش یابد.

آیا می توانید در اینستاگرام درآمد کسب کنید؟
آره. در حقیقت ، کمک به سازندگان برای تأمین معاش خود در این پلتفرم از اولویت های اصلی اینستاگرام است ، به ویژه با افزایش رقابت از طریق TikTok ، Snapchat و YouTube.

مارک زاکربرگ ، رئیس ارشد فیس بوک و اینستاگرام در اولین هفته ایجادکنندگان این شرکت در ژوئن 2021 گفت: "هدف ما این است که بهترین بستر برای معاش سازندگان مانند شما باشیم."


محتوای حمایت شده و بازاریابی وابسته همچنان بهترین راه برای کسب درآمد از سازندگان در این پلتفرم است. در حال حاضر اینستاگرام تلاش خود را در زمینه کسب درآمد مستقیم ، جایی که این شرکت از رقبا عقب است ، آغاز کرده است.

تلاشهای جدید کسب درآمد مستقیم
نشان های زنده که در سال 2020 معرفی شد ، به دنبال کنندگان اجازه می دهد در هنگام پخش با خرید قلب ، که از 0.99 دلار تا 4.99 دلار متغیر است ، از سازندگان حمایت کنند.

همچنین سازندگان در بازارهای منتخب می توانند از تبلیغات IGTV سهم درآمد کسب کنند.

در طول هفته Creator ، این شرکت از یک ابزار وابسته بومی ، گزینه های جدید فروشگاه سازندگان و پاداش هایی برای رسیدن به مراحل مهم با نشان ها و جلسات زنده رونمایی کرد. آدام موسری ، سرپرست اینستاگرام ، همچنین از اشتراک ها ، محتواهای محدود ، طرح های تجاری و حتی NFT ها تمسخر کرد. در حال حاضر آزمایش هایی در مورد انگیزه ای که به سازندگان پاداشی برای ارسال قرقره می دهد نیز در حال انجام است.


بودجه سازندگان نیز از میز خارج نمی شود. اما بعید است که اینستاگرام به اندازه یوتیوب پول نقد بدهد (که قصد دارد 100 میلیون دلار در سال آینده به سازندگان شورت اختصاص دهد) یا به جایی برسد که میزان پرداخت Snapchat 1 میلیون دلار در روز باشد.

چقدر می توانید در اینستاگرام درآمد کسب کنید؟
تا آنجا که به استانداردسازی نرخ می پردازیم ، اقتصاد خالق به همان اندازه غرب وحشی و وحشی سخت است. اینکه چقدر می توانید در اینستاگرام درآمد کسب کنید به اعتبار ، میزان مخاطب ، مشارکت ، استراتژی ، شلوغی و کمی شانس احمقانه بستگی دارد.

متأسفانه نژادپرستی بر میزان درآمد سازندگان در اینستاگرام نیز تأثیر می گذارد. حساب هایی مانندinfluencerpaygap قصد دارند با افزایش شفافیت در میزان دریافتی سازندگان ، فاصله نرخ حقوق را برطرف کنند.

در اینجا آمده است که برخی از سازندگان و افراد مشهور چقدر پول نقد کرده اند:

250 تا 300 دلار: طبق گفته مدیر عامل پلتفرم بازاریابی تأثیرگذار Heartbeat در مصاحبه Business Insider ، متوسط ​​مبلغی که میکرو اینفلوئنسرها در یک پست حمایت شده به دست می آورند.
$ 300: مبلغی که یک میکرو اینفلوئنسر با 13 هزار دنبال کننده دارد ، در قرقره های حمایت شده جمع آوری می شود.
750 تا 1000 دلار: مبلغ "تأثیرگذار گیاه" نیک کوتسومپاس (farmernicknyc ، 63K+ followers) به ازای هر پست حمایت شده (حداکثر سه اسلاید). برای ویدیوهای IGTV بین دو تا سه دقیقه ، 1500 دلار هزینه می گیرد.
8500 دلار: مبلغ "تأثیرگذار روبات" Lil Miquela (lilmiquela@، 2.5 میلیون دنبال کننده) به ازای هر پست حمایت شده درآمد دارد.
102،000 دلار: درآمد سالانه @Goldenretriever در اینستاگرام در سال 2020 با 1.9 میلیون دنبال کننده.
275،000 دلار: مبلغی که کندال جنر در سال 2017 برای یک پست اینستاگرامی برای تبلیغ جشنواره فایر پرداخت کرد. او بعداً به دلیل گمراه کردن و عدم رعایت مقررات تبلیغات ، مبلغ 90 هزار دلار پرداخت کرد.
1،015،000 دلار: مبلغی که The Rock برای یک پست پشتیبانی شده در سال 2020 به دست آورده است.
نحوه کسب درآمد در اینستاگرام
استراتژی 1: همکاری با یک نام تجاری
اینستاگرام در حال ایجاد یک بازار برای کمک به مارک ها و سازندگان برای پیدا کردن یکدیگر است. در عین حال ، سازندگان واجد شرایط می توانند همچنان از ابزارهای کسب درآمد در Brand Collabs Manager استفاده کنند ، با یک آژانس تأثیرگذار همکاری کنند یا با مارک های مربوط تماس بگیرند.

Brand Collabs Manager در اختیار سازندگان اینستاگرام در ایالات متحده است که دارای موارد زیر هستند:

حسابهای فعال تجاری یا Creator
بیش از 10000 دنبال کننده
بیش از 100 ساعت زمان تماشای فیلم های اصلی یا 1000 مشارکت ترکیبی (پسندیدن و نظر دادن) در 60 روز گذشته
سابقه نقض محتوا وجود ندارد
به دنبال مارک هایی باشید که با علایق ، ارزش ها و سابقه خرید شما مطابقت داشته باشد.

chazsmith در وب سایت اینستاگرام توصیه می کند: "دریابید که چگونه نام تجاری را در ویدئویی که در حال برنامه ریزی آن هستید قرار دهید." مشارکت برند همیشه در حال انجام است

وقتی واقعی هستند م effectiveثرتر هستند.


تعداد فزاینده ای از مارک های تجاری مانند Sephora ، Lululemon و Savage X Fenty همچنین به طور فعال اینفلوئنسرهای رو به رشد را در برنامه های سفیر جذب می کنند. تحقیق کنید. اگر فکر می کنید که با یک نام تجاری مناسب هستید ، ممکن است کسب درآمد از اینستاگرام درخواست آن ارزشمند باشد ، به خصوص اگر منجر به مشارکت طولانی مدت شود.

به دنبال دستیابی به اولین معامله خود هستید؟ بیاموزید که چگونه آیشا هارون ، آچینگ آگوتو و نیا-گابریلا پیتس در محتوای مارک دار در این لایو اینستاگرام موفق شده اند:


استراتژی 2: از پیوندهای وابسته استفاده کنید
بازاریابی وابسته به افراد تأثیرگذار اجازه می دهد از فروشهایی که الهام می گیرند کمیسیون دریافت کنند.

چگونه کار می کند؟ پیوندهای قابل ردیابی و کدهای تبلیغاتی که در پست ها ، استوری ها یا بیوگرافی اینستاگرام به اشتراک گذاشته می شود ، به مارک ها اجازه می دهد تا مراجع تأثیرگذار را ردیابی کنند. بسته به اینکه مشارکت شامل یک مدل پرداخت به ازای کلیک یا هزینه به ازای خرید باشد ، کمیسیون می تواند بین 10 تا 20 درصد متغیر باشد.

کسب درآمد از اینستاگرام
افراد تأثیرگذار علاقه مند به بازاریابی وابسته می توانند به شبکه های وابسته مانند CJ Affiliate ، Pepperjam ، ShareASale یا Rakuten بپیوندند. مارک هایی مانند Glossier ، Mejuri و Rent the Runway برنامه های وابسته خود را اجرا می کنند.


شما در شخصیت دوستان چه نوع بازاریاب رسانه های اجتماعی هستید؟

برای ایجاد تیم به انواع بازاریابان رسانه های اجتماعی نیاز است. در امتحان ما شرکت کنید تا متوجه شوید...


آیا شما راس هستید؟

امسال ، اینستاگرام شروع به آزمایش یک ابزار وابسته بومی با سازندگان در ایالات متحده و گروهی از مارک ها می کند که شامل Benefit ، Kopari ، MAC ، آزمایشگاه های Pat McGrath و Sephora است. این ابزار به سازندگان اجازه می دهد تا محصولات موجود در Instagram Checkout را پیدا کنند ، به اشتراک بگذارند و درآمد دریافت کنند.

استراتژی سوم: از محتوای خود درآمد کسب کنید
سازندگانی که مخاطبی با محتوا ایجاد کرده اند که ارزش سرگرمی یا اطلاعات را ارائه می دهد ، تعداد زیادی از راه های کسب درآمد در اینستاگرام دارند.

گزینه هایی مانند محتوای محصور ، اشتراک ها و حتی بازار NFT ممکن است به زودی در برنامه موجود باشد. در حال حاضر ، در اینجا روشهای اصلی جمع آوری مطالب اینستاگرام شما آمده است.

تبلیغات IGTV

در ماه مه 2020 ، اینستاگرام درآمد خود را از تبلیغات 15 ثانیه ای که در فیلم های IGTV آنها پخش می شود ، آغاز کرد. این رویکرد صفحه ای را از دفترچه پخش YouTube خارج می کند ، جایی که rev share ستاره حرفه ای ویدیو را ایجاد کرد.

برای سازندگانی که محتوای ویدئویی طولانی منتشر می کنند ، این می تواند به یک درآمد قابل توجه تبدیل شود.


نشان های زنده اینستاگرام

سازندگانی که ویدئوهای زنده اینستاگرام را پخش می کنند می توانند در قالب نشان قلب از بینندگان "راهنمایی" دریافت کنند. هنگامی که یک کاربر علامت خرید می کند ، نماد قلب در کنار نام وی در چت زنده ظاهر می شود. نشان ها بین $ 0.99 و $ 4.99 هزینه دارند و برای هر بیننده هر جلسه 250 دلار محدودیت دارد.

علاوه بر نشان ها ، اینستاگرام شروع به پاداش دادن به سازندگان برای رسیدن به مراحل خاص Instagram Live ، از جمله پخش مستقیم خطوط و همکاری با حساب های مختلف می کند. مزایای مشابه ممکن است به زودی برای سازندگان Reels نیز در دسترس باشد.


پیوند در بیو

استفاده از پلتفرم هایی مانند قهوه برای من بخرید ، Ko-fi و Patreon در اینستاگرام بسیار رایج شده است. اگر فکر می کنید دنبال کنندگان شما مایل به حمایت از کار شما هستند ، آنها را به پیوند مربوطه در بیوگرافی یا استوری اینستاگرام خود هدایت کنید.

استراتژی 4: محصولات یا خدمات خود را بفروشید
از فیلترهای عکس گرفته تا خطوط محصولات آماده و آماده باند ، بسیاری از سازندگان به عنوان کارآفرینان وظیفه ای دو چندان در اینستاگرام دارند.

در گذشته ، کسانی که به دنبال فروش محصولات یا خدمات خود در برنامه بودند ، می توانستند مسیر پیوند موجود در بیوگرافی را طی کنند یا یک حساب تجاری جداگانه برای نام تجاری خود باز کنند. فیسایو لونگ راه دوم را طی کرد و در سال 2016 پس از موفقیت به عنوان خالق دیجیتال ، KAI را راه اندازی کرد.


به زودی سازندگان می توانند فروشگاه های اینستاگرام را از حساب های ایجادکنندگان شخصی خود باز کنند و در میان سایر ویژگی ها به ابزارهای راه اندازی محصول دسترسی داشته باشند. اینستاگرام قصد دارد تا پایان سال فروشگاههای سازنده را در اختیار سازندگان واجد شرایط ایالات متحده قرار دهد.


با این راهنمای خرید به مشتریان کمک کنید تا در اینستاگرام خود را بررسی کنند.

نکاتی برای کسب درآمد در اینستاگرام
در اقتصاد سازندگان هر کجا که باشید ، این نکات به شما کمک می کند تا درآمد کسب کنید و مشتریان و مخاطبان خود را راضی نگه دارید.

طاقچه خود را پیدا کنید
اینستاگرام از اینفلوئنسرهای گوگان وگان گرفته تا متخصصان مد در شهروندان ارشد ، جایی است که افراد دارای علایق چند خطی می توانند جامعه خود را پیدا کنند.

زاویه خود را مشخص کنید. لنزهایی را که به زندگی نگاه می کنید به اشتراک بگذارید ، hootsuite خواه از روی علاقه ، علایق ، اخلاق ، تجربیات ، شغل یا همه موارد فوق شکل گرفته باشد.


اصالت کلید است
ماسری ، سرپرست اینستاگرام در جلسه اخیر اینستاگرام زنده با زاکربرگ گفت: "محتوای مارک دار از بسیاری جهات موتور اقتصادی پشت اکوسیستم خالق است ، اما کار نمی کند مگر اینکه واقعا درست به نظر برسد."

جوجو Siwa (itsjojosiwa) ، ستاره Nickelodeon و رسانه های اجتماعی که موفقیت خود را در معاملات قرار داده است ، می گوید: "بهترین توصیه ای که من به سازندگان دارم این است که محتوا را واقعاً دوست داشته باشید ، مخاطبان شما آن را احساس خواهند کرد." با Target ، Walmart و موارد دیگر.


یاد بگیرید چگونه از خود دفاع کنید
ممکن است مذاکره با مارک ها و نمایندگی های بزرگ ترسناک به نظر برسد. اما این مهم است که از نرخ های عادلانه دفاع کنید تا شغل خود را پایدار نگه دارید

و از فرسودگی جلوگیری کنید

میکا حسین (catchmeeksifyoucan) در پستی در حساب Creators اینستاگرام توصیه می کند: "وقتی صحبت از مذاکره در مورد نرخ محتواهای مارک دار می شود ، مطمئن شوید که ارزش خود را می دانید." "خود را با آنچه که مارک در مورد انحصاری بودن ، محصولات قابل تحویل و استفاده درخواست می کند آشنا کنید."

 

 

  • صادق حبیبی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی