آموزش کسب و کار اینستاگرامی -

آموزش راه اندازی کسب و کار در اینستاگرام و کسب درآمد

آموزش کسب و کار اینستاگرامی -

آموزش راه اندازی کسب و کار در اینستاگرام و کسب درآمد

۳ مطلب در شهریور ۱۴۰۰ ثبت شده است

تعریف مدلهای کسب و کار اینترنتی مبتنی بر اینترنت

صادق حبیبی | يكشنبه, ۱۴ شهریور ۱۴۰۰، ۰۵:۳۲ ب.ظ | ۱ نظر

مدلهای کسب و کار اینترنتی به صورت مشاغل به مصرف کنندگان ، مشاغل به مشاغل و اخیراً مصرف کنندگان به مصرف کنندگان طبقه بندی می شوند. مدلهای تجاری بین مصرف کنندگان و مشاغل به مشاغل معمولاً کالا و خدمات را می فروشند یا اطلاعاتی را ارائه می دهند که به بازدیدکنندگان در تصمیم گیری در خرید کمک می کند. مدلهای مصرف کننده به مصرف کننده شامل اطلاعات مصرف کننده به مصرف کننده یا تبادل محصول است.

مدلهای تجاری و دلالی
مدل های تجاری به مصرف کننده و مشاغل به مشاغل محصولات و خدمات را از طریق وب سایت ها می فروشند. دو نوع اساسی وجود دارد ، مدل تجاری و مدل کارگزاری. مدل های تجاری ، مانند Macys.com ، از ویترین فروشگاه ها در اینترنت استفاده می کنند که تجربه خریدی مشابه خرید کاتالوگ را ارائه می دهد. مدل های کارگزاری ، مانند eBay ، خریداران و فروشندگان را در یک بازار خرید و فروش گرد هم می آورند.

 

مدل جامعه
مدل جامعه می تواند مشاغل به مصرف کننده یا مشاغل به مشاغل باشد ، اما به عنوان یک مدل تجاری از مصرف کننده به مصرف کننده مورد استقبال زیادی قرار گرفته است. به عنوان مثال می توان به بررسی مصرف کنندگان از محصولات و خدمات در وب سایت هایی مانند Angie's List ، شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک و توییتر و سایت های محتوایی ایجاد شده توسط کاربر مانند eHow و Wikipedia اشاره کرد. سایر مدلهای جامعه لیستهای بحث ساده و وبلاگهای مشارکت خوانندگان است. همه آنها بر اساس صحبت افراد و به اشتراک گذاشتن اطلاعات و تجربیات ، به جای شرکتهایی که برای افراد تبلیغ می کنند ، بنا شده است.

مدل های خدمات درمانی و وابسته
طبق گفته دانشگاه ایالتی کارولینای شمالی ، اطفال مطبوعاتی شبیه به کالاهای تجاری غیر تجاری هستند زیرا اطلاعاتی را ارائه می دهند که برای فروش دقیق محصول یا خدمات طراحی شده است. سایت اطلاعات خودرو ، Edmunds.com ، یک نمونه مدل کسب و کار infomediary است. برنامه های وابسته محصولات و خدماتی را ارائه می دهند که بازدیدکنندگان وب سایت احتمالاً به خرید آنها علاقه مند هستند. آمازون با کمک به وب سایت های شخصی به محصولات خاصی که آمازون ارائه می دهد پیوند گسترده ای ایجاد کرده است. یک شرکت وابسته اغلب محصولات را توصیه یا بررسی می کند و این اطلاعات را در سایت آمازون ارسال می کند.

  • صادق حبیبی

10 نکته برای طراحی سایت وکالت برای بهبود طراحی وب سایت شما

صادق حبیبی | پنجشنبه, ۴ شهریور ۱۴۰۰، ۱۲:۰۸ ب.ظ | ۰ نظر

وقتی صحبت از طراحی وب می شود ، Alchemy Interactive - یک آژانس پیشرو در طراحی وب مستقر در لندن - ده نکته برتر زیر را ارائه می دهد:

 1. یک پیام تجاری قوی و واضح داشته باشید
وب سایت شما باید تصویری را که می خواهید جهان ببیند نشان دهد - و خبر خوب این است که از طریق طراحی سایت وکالت می توانید آن تصویر را به طور کامل کنترل کنید. از نظر طراحی فیزیکی ، این بدان معناست که لوگو یا پیام کلیدی خود را در گوشه بالا سمت چپ قرار دهید - بخشی از صفحه که چشم ما به طور طبیعی به آن کشیده شده است.

طراحی سایت وکالت
2. یک روش ناوبری واضح و مختصر ارائه دهید
یک طراح وب خوب اطمینان می دهد که از تکنیک های طراحی برای هدایت کاربر به صفحه و سایت استفاده می کند. بخشهای فرعی واضح و حتی نقشه سایت می توانند مسیر ناوبری مختصر و آسان را دنبال کنند ، در حالی که استفاده خوب از موقعیت ، رنگ ، کنتراست و اندازه همه می تواند به تمرکز چشم کمک کند. به یک منوی ناوبری اصلی پایبند باشید ، در سراسر سایت ثابت بمانید ، از ناوبری فرعی استفاده کنید و با اجتناب از منوهای کشویی ، آن را بدون هیچ مشکلی حفظ کنید.


3. استفاده از آن را به صورت شهودی آسان کنید
بازدیدکنندگان می توانند بی ثبات باشند و اگر سایتی برای حرکت سخت یا کند باشد ، آنها خاموش می شوند. اطمینان حاصل کنید که دکمه های ناوبری واضح و به راحتی قابل تشخیص هستند - در بالای صفحه خوب است - و پیوندهای مناسب را مستقیماً از صفحه ای به صفحه دیگر داشته باشید تا کاربر بتواند هنگامی که چیزی مورد توجه او قرار می گیرد به سرعت جابجا شود. در نهایت ، به کارکردهایی که مردم انتظار داشتند پایبند باشید. به عنوان مثال ، اگر متن زیر خط کشیده شود ، کاربر شما طبیعتاً انتظار دارد که یک پیوند باشد.


4. آن را ثابت نگه دارید
کاربران دوست دارند بدانند در یک وب سایت کجا هستند و آیا سبک صفحه به طور چشمگیری تغییر می کند یا به نحوی احساس می کند که بازدیدکنندگان مختلف از کار خارج می شوند و می توانند احساس گم شدن کنند. با اطمینان از مطابقت همه چیز ، از اندازه عنوان و نوع حروف تا طراحی ، رنگ و سبک تصویر ، ثبات - و یک تصویر حرفه ای - را حفظ کنید.

  • صادق حبیبی

22 ایده کسب و کار اینترنتی که می توانید از فردا شروع کنید

صادق حبیبی | دوشنبه, ۱ شهریور ۱۴۰۰، ۱۲:۲۵ ب.ظ | ۰ نظر

این 22 ایده تجاری آنلاین را می توان به سرعت و به راحتی راه اندازی کرد. فردا تجارت الکترونیک خود را شروع کنید.
بسیاری از مشاغل آنلاین را می توان با سرمایه اولیه محدود راه اندازی کرد.
برخی از پردرآمدترین مشاغل آنلاین شامل مشاوره شرکتی و توسعه نرم افزار است.
یک کسب و کار آنلاین در یک موضوع یا صنعتی بسازید که در آن مشتاق و آگاه هستید.
این مقاله برای کارآفرینان مشتاق است که به دنبال الهام برای شروع یک تجارت آنلاین هستند.
مالکیت و حفظ یک تجارت آنلاین به کارآفرینان این امکان را می دهد که از هر نقطه ای از جهان درآمد کسب کنند. این ایده فریبنده است و بیشتر از همیشه امکان پذیر است ، اما بسیاری از کارآفرینان نمی دانند از کجا شروع کنند. مهمترین مرحله در راه اندازی یک کسب و کار آنلاین سودآور ، یافتن یک ایده تجاری است که با مهارت ها و نقاط قوت شما مطابقت داشته باشد. ارائه دهندگان برتر پردازش کارت اعتباری را برای پیدا کردن شریکی که می تواند به شما در پذیرش پرداخت آنلاین کمک کند ، مقایسه کنید.

این که آیا شما به دنبال تبدیل شدن به یک کارآفرین تمام وقت هستید یا فقط برای شروع مشاغل پاره وقت با درآمد غیرفعال ، محصول یا خدمات شما باید نیازهای خاص مصرف کننده را برآورده کند. ما مجموعه ای از مشاغل سودآور مبتنی بر نیاز را با حداقل هزینه راه اندازی گردآوری کرده ایم که می توانید در اسرع وقت شروع کنید.


1. مشاور سئو
اگر جنبه های موتور جستجو را می شناسید و مهارت های فنی در بسترهایی مانند Google Ads و Google Analytics را دارید ، مشاور SEO شدن می تواند برای شما گزینه ای پردرآمد باشد. بسیاری از صاحبان مشاغل کوچک نمی دانند که بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO) چقدر می تواند بر تجارت آنها تأثیر بگذارد. کسب و کار مشاوره آنلاین خود را با آموزش صاحبان مشاغل در زمینه قدرت SEO برای کمک به تغییر وب سایت آنها و افزایش نرخ تبدیل آنها شروع کنید.

شما می توانید از مهارت های بازاریابی خود برای نشان دادن مزایای استفاده از داده های تحلیلی ، کلمات کلیدی استراتژیک و ساختار محتوا برای صاحبان مشاغل برای به دست آوردن ترافیک بیشتر ارگانیک وب استفاده کنید. اگر با SEO آشنایی ندارید یا می خواهید مهارت های بازاریابی دیجیتال خود را تقویت کنید ، می توانید به راهنمای مبتدی Moz برای SEO مراجعه کنید.

به خاطر داشته باشید که الگوریتم های گوگل همیشه در حال تغییر هستند ، بنابراین برای ادامه ارتباط و موفقیت در این زمینه ، باید تحصیلات خود را در زمینه SEO ادامه دهید.

نکته مهم: به کسب و کارهای کوچک درباره اهمیت SEO آموزش دهید و به آنها کمک کنید حضور آنلاین خود را افزایش دهند.

2. مشاور مشاغل کوچک
اگر تجربه و دانش تجاری زیادی دارید ، چرا شغلی ایجاد نکنید که به کارآفرینان مشتاق برای موفقیت کمک کند؟ به عنوان مشاور کسب و کار ، می توانید از مهارت های خود برای کمک به صاحبان مشاغل جدید برای شروع خوب استفاده کنید و به کارآفرینان با تجربه کمک کنید تا تقاضا را برآورده کنند. اگر استراتژی خود را بر جنبه ای از مشاوره تجاری متمرکز کنید ، شانس موفقیت شما بیشتر است.

برای افزایش اعتبار ، نشان دادن تخصص و جذب مشتری ، حضور در جامعه تجاری دیجیتال مفید است.

نتیجه مهم: از تجربیات و دانش تجاری خود برای کمک به کارآفرینان مشتاق برای موفقیت استفاده کنید.

3. مشاور رسانه های اجتماعی
شرکت های بزرگتر می توانند یک آژانس یا کارمند تمام وقت برای مدیریت حساب های رسانه های اجتماعی خود استخدام کنند ، اما مشاغل کوچک اغلب باید بازاریابی رسانه های اجتماعی خود را مدیریت کنند. با مسئولیت های زیاد ، صاحبان مشاغل اغلب بیش از حد در مورد اهمیت حضور در رسانه های اجتماعی مشغول ، غرق یا کم سواد هستند تا زمان خود را صرف توسعه و اجرای یک استراتژی بزرگ رسانه های اجتماعی کنند. به عنوان یک مشاور رسانه های اجتماعی ، می توانید به مشاغل کوچک کمک کنید تا بهترین تاکتیک ها ، ارسال برنامه ها و محتوا برای مخاطبان هدف خود را تعیین کنند. با افزایش تعداد پیروان ، تجارت شما نیز افزایش می یابد.

فیس بوک و توییتر هنوز برترین شبکه های تجاری هستند ، اما مشاغل اغلب تمایل دارند با پلتفرم های بصری بیشتری مانند اینستاگرام ، Pinterest ، Tumblr و Snapchat مبارزه کنند. همه این پلتفرم ها مخاطبان زیادی برای مصرف کنندگان دارند ، اما بسیاری از مشاغل نمی دانند که چقدر بزرگ هستند ، چقدر می توانند م effectiveثر باشند و چگونه آنها را برای برند خود کار می کنند. اگر سابقه بازاریابی در رسانه های اجتماعی را دارید و علاقه زیادی به عکاسی دارید ، تمرکز مشاغل مشاوره ای خود بر روی یک پلت فرم خاص ، مانند اینستاگرام ، می تواند راهی عالی برای درآمدزایی باشد در حالی که به سایر مشاغل کمک می کند محتوای خود را بهبود بخشند و به اهداف تجاری خود برسند.

راهکار اصلی: به مشاغل کمک کنید اهمیت رسانه های اجتماعی را درک کنند و از طریق تخصص شما دنبال کنندگان اجتماعی خود را افزایش دهند.

4. خرده فروش تجارت الکترونیکی طاقچه
برای همه چیز مخاطبی وجود دارد ، حتی اگر به اندازه مبلمان خانه عروسک یا غذای ارگانیک سگ باشد. با داشتن یک سایت تجارت الکترونیکی در طاقچه ، می توانید به مشتریانی دسترسی پیدا کنید که محصولات خاص شما را جستجو می کنند. ایجاد یک تجارت در یک بازار طاقچه می تواند به شما در متمایز ساختن از مارک های دیگر و ایجاد اعتبار و تخصص کمک کند. به رسانه های اجتماعی نگاه کنید یا مصرف کننده خود نیاز دارد تا محصولی را برای فروش در فروشگاه آنلاین شما ارائه دهد.

برای راه اندازی کسب و کار تجارت الکترونیک ، تنها چیزی که نیاز دارید یک سرویس میزبانی وب با ویژگی سبد خرید یکپارچه یا نرم افزار تجارت الکترونیک است.

  • صادق حبیبی