آموزش کسب و کار اینستاگرامی -

آموزش راه اندازی کسب و کار در اینستاگرام و کسب درآمد

آموزش کسب و کار اینستاگرامی -

آموزش راه اندازی کسب و کار در اینستاگرام و کسب درآمد

چگونه سفارش طراحی لوگو با کیفیت دهیم؟

صادق حبیبی | دوشنبه, ۴ مرداد ۱۴۰۰، ۰۴:۵۲ ب.ظ | ۰ نظر

سفارش طراحی لوگو

بنابراین می خواهید برای شرکت یا سازمان خود آرم طراحی کنید. در صورت داشتن منابع ، اولین پیشنهاد سفارش طراحی لوگو ما استخدام یا سفارش طراح است. طراحی آرم ممکن است ساده به نظر برسد ، اما از هر طراح خوبی س askال کنید و آنها به شما خواهند گفت که اینگونه نیست. روند طراحی به ندرت انجام می شود.

به علاوه ، آنچه را که برای آن پرداخت می کنید دریافت می کنید و ما می خواهیم بهترین ها را داشته باشید.

اما اگر شما نیاز به ایجاد هویت بصری نام تجاری خود دارید و استخدام یک طراح برای شما گزینه ای نیست ، ما اینجا هستیم تا شما را از آن طریق راهنمایی کنیم. ما از سه طراح با 25+ سال تجربه تجربه خواسته ایم که نحوه طراحی آرم را با ما در میان بگذارند.

آنچه آنها گفتند ممکن است شما را متعجب کند.

آرم چیست؟
این س probablyال احتمالاً تصاویر واضحی از یک swoosh معروف یا یک سیب را که نیش از آن خارج شده است ، به ذهن متبادر می کند. از این گذشته ، همه ما می دانیم که آرم چیست.

آرم نماد یا طرحی است که برای شناسایی یک شرکت یا سازمان و همچنین محصولات ، خدمات ، کارمندان و غیره استفاده می شود.

در ساده ترین تعریف ، یک آرم مشخص می کند. این چگونگی شناسایی و یادآوری شرکت شما در بین دیگران است. همچنین به عنوان چهره کسب و کار شما عمل می کند.

لوگوی شما همچنین می تواند فرصتی برای بیان یک بیانیه در مورد سازمان شما باشد. به عنوان مثال آمازون را در نظر بگیرید. پیکان لبخند نشان می دهد که این شرکت همه چیز را از "A-Z" می فروشد و همچنین نشان دهنده میزان خوشحالی مشتریان هنگام خرید با آنها است.

یک نکته مهم این است که حتی اگر یک آرم می تواند معنای عمیق تری را منتقل کند ، اما لازم نیست. در حقیقت ، بیشتر شرکت هایی که برای تصمیم گیری در مورد یک آرم تلاش می کنند ، به سادگی بیش از حد از آن آگاه هستند. هر سه طراح ما توافق کردند که اکثر مردم سهام زیادی را در آرم قرار می دهند.

بنابراین به یاد داشته باشید ، یک آرم ممکن است نقش مهمی داشته باشد ، اما همه چیز نیست.

یک آرم نیست:
مارک شما
این یک مخلوط معمول است ، اما آرم شما مارک شما نیست. و مارک شما آرم شما نیست. نام تجاری شما نامشهود است. این شهرت شماست - آنچه مردم با شنیدن نام شما به آن فکر می کنند ، آنچه در مورد شما به دیگران می گویند و احساس شما در آنها احساس می شود. نام تجاری شما از هزار نقطه تماس با مشتریان ساخته شده است - نه از یک آرم.
هویت بصری شما
وقتی شرکت ها یا سازمان های جدید درخواست آرم می کنند ، یک طراح خوب می گوید: "شما فقط به آرم احتیاج ندارید ، بلکه به یک نام تجاری نیز احتیاج دارید." آرم ها بخشی از تصویر هستند ، اما همه چیز نیستند. آنها فقط یک تصویر در یک سیستم بصری بزرگتر هستند که شامل رنگ ها ، تایپوگرافی ، عکاسی ، تصاویر ، طرح و غیره است.
شاخص موفقیت
قرار نیست آرم شما تجارت شما را ایجاد کند یا از بین ببرد. آرم Enron خوب بود ، اما کد اخلاقی این شرکت خوب نبود. Two Men and a Truck یک شرکت میلیارد دلاری است و آرم آن یک نقاشی چوبی است که توسط مادر بنیانگذار بر روی یک دستمال طراحی شده است. بهترین آرم در جهان نمی تواند تجارت فاسدی را نجات دهد و همچنین بدترین آرم نمی تواند یک آرم صادقانه را نگه دارد.
اکنون که درمورد اینکه یک لوگو چه کاری می تواند انجام دهد و چه کاری انجام نمی دهد ، روشن شد ، اجازه دهید روند طراحی را شروع کنیم.

نحوه طراحی آرم
در اینجا دو مورد وجود دارد که باید هنگام غواصی به خاطر داشته باشید:

طراحی استراتژی زیادی است. بله ، شما مجبورید در برخی موارد چیزی بصری ایجاد کنید. اما سهم شیر از کار ، خصوصاً در ابتدای راهبردی است. آماده باشید تا بیشتر از طراحی ، فکر و تصمیم گیری کنید.
شما فقط یک آرم طراحی نمی کنید. به یاد داشته باشید که آرم تنها بخشی از یک سیستم بصری بزرگتر است و قطعات جداگانه آن باید با هم کار کنند.
برای انجام این کار صحیح ، می خواهید به صورت فاز کار کنید. در حالی که روند هر طراح متفاوت به نظر می رسد ، روشی که می خواهیم شما را راهنمایی کنیم دارای پنج مرحله است:

کشف کردن
کاوش کنید
طرح
پالودن
تعریف کردن
هر مرحله دارای هدف ، فرآیند و قابل تحویل است. ما در اینجا توضیح خواهیم داد که چرا هر مرحله مهم است ، مجموعه ای از اقدامات یا مراحلی که باید انجام دهید و آخرین تحلیلی که برای آن کار می کنید - که برای مرحله بعدی به آن نیاز خواهید داشت.

مرحله اول: کشف کنید
هدف
مرحله کشف مرحله "سوال" است. طراحان از این زمان برای تحریک هرچه بیشتر زمینه و زمینه برای درک کامل شرکت یا سازمان مشتری خود ، ارزش های آن ، تجارت ، ویژگی های نام تجاری و غیره استفاده می کنند. این زمان برای طرح سوالات اولیه طراحی در مورد ظاهر و احساس مورد نظر است ، همه موارد ممکن استفاده و هر گونه نیاز یا درخواست ویژه.

برای شما ، این بیشتر یک مرحله کشف خود خواهد بود. هدف شما این است که درک درستی از اینکه شرکت / سازمان شما چیست ، به آنچه اعتقاد دارید ، آنچه می خواهید انجام دهید و اینکه چگونه می خواهید به آنجا برسید درک کنید. به یاد داشته باشید ، شما فقط یک آرم طراحی نمی کنید. شما در حال شکل گیری هویت نام تجاری خود هستید.

در حالی که ممکن است فکر کنید این موارد را می دانید ، من شما را تشویق می کنم که تمرین نوشتن پاسخ های خود را انجام دهید. حدس من این است که مواردی وجود دارد که شما در نظر نگرفته اید.

روند
از خودت بپرس:

چرا می خواهید و / یا به یک آرم جدید نیاز دارید؟ چه کاتالیزوری برای این طراحی وجود دارد؟
معنی / داستان پشت نام شرکت شما چیست؟
مخاطبان شما چه کسانی هستند؟
رقبای اصلی شما چه کسانی هستند؟
اهداف شما برای این آرم جدید چیست؟ چگونه "موفقیت" اندازه گیری می شود؟
3-5 مدل برتر مارک شما چه کسانی هستند؟ چه کسی نگاه و احساس شما را تحسین می کنید؟
چه چیزی می خواهید

مردم وقتی آرم شما را می بینند احساس کنند؟
ارزش هایی که آرزو دارید برند شما بیان کند چیست؟
خصوصیات منحصر به فرد شخصیت برند شما چیست؟
به عنوان مثال: آیا برند شما تصفیه شده ، کنجکاو ، نوستالژیک ، پر جنب و جوش و غیره است؟
این یک منبع عالی برای کمک به شما در کشف بیشتر این موضوع است.
موارد اصلی استفاده از آرم / سیستم تصویری چه مواردی خواهد بود؟ اجتماعی؟ سایت اینترنتی؟ تی شرت؟
متن مهم است!
درخواست یا موارد ضروری خاصی در طراحی گنجانده شده است؟ اگر تجدید بصری باشد ، چیزی برای تکرار قبلی حفظ شده است؟
قابل تحویل
پس از پاسخ دادن به این سال ها ، پاسخ ها را در یک استراتژی خلاق خلاصه می کنید که نمای کلی از کسب و کار شما را ارائه می دهد. شما ممکن است شامل موارد زیر باشید: هدف شما برای فرآیند طراحی ، لحن نام تجاری شما ، ملاحظات بصری و دید اولیه در مورد سفارش طراحی لوگو سیستم و آرم طراحی ، از جمله تم هایی که در این مرحله ظاهر می شوند.

شما نه تنها از این سند استراتژی برای هدایت مرحله بعدی خود استفاده خواهید کرد ، بلکه از آن برای قضاوت درمورد موفقیت خود در کل مراحل استفاده خواهید کرد. در پایان هر مرحله ، محصولات قابل تحویل خود را با توجه به میزان تحقق چشم انداز تعیین شده در استراتژی خلاق ارزیابی کنید. هنگامی که نظرات و ترجیحات شخصی به طور حتم به وجود آمد ، برای عینی ماندن به این سند مراجعه کنید.

مرحله دو: کاوش کنید
هدف
این مرحله تحقیق شما است ، اما "اکتشاف" هیجان انگیزتر به نظر می رسد. و این است ، ما قول می دهیم. مرحله اکتشاف ممکن است بسیار سرگرم کننده و مفید باشد - و به عنوان فردی که به تنهایی و احتمالاً برای اولین بار این روند طراحی را آغاز می کند - مفیدترین است.

اساساً ، شما برای رویارویی و کاوش طراحی در جهان تمرکز خود را به سمت بیرون معطوف خواهید کرد. هدف شما در اینجا دو برابر است: آموزش ببینید و الهام بگیرید.

روند
با جستجوی اصول اولیه طراحی ساده شروع کنید. اصول اولیه مانند سبک ، رنگ و تایپوگرافی را بخوانید.

طراحان ما ذکر کردند که اصول خاصی از تئوری رنگ می تواند به ویژه برای طراحی آرم مفید باشد. رنگ های مختلف احساسات و رفتارهای مختلف را برمی انگیزد ، به شما کمک می کند واکنش احساسی دلخواه مخاطبان خود را ایجاد کنید. واقعاً چیزهای جذابی است.

 

https://sproutsocial.com/insights/how-to-design-a-logo/

  • صادق حبیبی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی