آموزش کسب و کار اینستاگرامی -

آموزش راه اندازی کسب و کار در اینستاگرام و کسب درآمد

آموزش کسب و کار اینستاگرامی -

آموزش راه اندازی کسب و کار در اینستاگرام و کسب درآمد

چگونه تولید محتوا حرفه ای انجام دهیم؟

صادق حبیبی | شنبه, ۹ مرداد ۱۴۰۰، ۰۹:۵۱ ب.ظ | ۰ نظر

اگر تلفن هوشمند و اتصال اینترنت دارید ، می توانید رسانه های دیجیتالی ایجاد کنید تولید محتوا گاسی وب و به مخاطبان جهانی دسترسی پیدا کنید. هرکسی که توانایی ایجاد صدا ، تصویر ، متن یا تصاویر بصری را دارد می تواند خالق محتوا شود و امپراتوری رسانه شخصی خود را بسازد.

در حالی که ممکن است یک امر بزرگ به نظر نرسد ، دموکراتیزه شدن توزیع برای سازندگان بسیار مهم است. چندی پیش ، شما باید از واسطه ها برای پخش هر نوع اطلاعاتی استفاده کنید.

تولید محتوا

در حال حاضر ، بدون صرف یک ریال ، می توانید دارایی های رسانه ای ایجاد کنید و از طریق کانال های مختلف بازاریابی ، مخاطبی را پیدا کنید که علاقه مند به مصرف آن است. پس چرا فقط تعداد کمی از تولیدکنندگان محتوا بر موضوع حکم می کنند؟ به عنوان مثال ، بیش از 90 of صفحات در اینترنت از گوگل صفر بازدید می کنند!

توجه: این مقاله شامل پیوندهای وابسته است. این بدان معناست که اگر با استفاده از پیوند من چیزی خریداری می کنید ، من کمیسیون دریافت می کنم (بدون هزینه اضافی برای شما). من فقط محصولاتی را توصیه می کنم که من شخصاً ارزشمند می دانم و از آنها لذت می برم. از حمایت شما قدردانی می کنم.

خواندن توصیه شده: 21 نرم افزار برتر تولید محتوا

در این مقاله ، من چند نکته بحث برانگیز را در مورد چگونگی تبدیل شدن به یک تولید کننده محتوا در صنعت خود به اشتراک می گذارم. بیایید با پاسخ به چند س FAال متداول شروع کنیم:

فهرست مطالب
سوالات متداول درباره تولیدکنندگان محتوا
1. طاقچه پایین تا بتوانید مقیاس بندی کنید
2. ایجاد رگه هایی برای به دست آوردن شتاب
3. Badasses In Your Industry را کپی کنید
4. از داده ها برای "اطلاع" ایجاد محتوای خود استفاده کنید ، اما ...
5. ایجاد مجموعه ای از کار که به آن افتخار می کنید…
6. روی مهارت های تولید محتوا کار نکنید
تولیدکنندگان محتوا موفق اولین رویکرد مخاطبان را در پیش بگیرند…


سوالات متداول درباره تولیدکنندگان محتوا
اگر با دنیای تولید محتوا تازه کار هستید ، بگذارید به شما سرعت بخشیده و اعتراضات رایج پیرامون شغل را برطرف کنید.

تولید کننده محتوا چیست؟
خالق محتوا حرفه ای است که دارایی های رسانه های دیجیتال - متن ، ویدئو یا صدا - را برای مخاطبان خاصی ایجاد می کند. شرکتها عموماً از خدمات چنین سازندگان برای ایجاد آگاهی از نام تجاری و ایجاد رابطه با مشتریان خود استفاده می کنند.

آیا برای تبدیل شدن به تولید کننده محتوا به مدرک تحصیلی نیاز دارید؟
وظایف و وظایف یک تولید کننده محتوا چیست؟
برای تبدیل شدن به یک تولید کننده محتوا به چه مهارت هایی نیاز دارید؟
درآمد یک تولید کننده محتوا چقدر است؟
برخی از ابزارهای برتر تولید محتوا چیست؟
چگونه می توان خالق محتوا شد؟
در بخش بعدی ، چند عادت ، اصل و ابزار مورد نیاز برای تبدیل شدن به یک تولید کننده محتوا با کیفیت بالا را بررسی می کنیم. من بیشتر می توانم در اشاره گرهای زیر به ایجاد محتوای متنی اشاره کنم ، اما ایده های کلی برای سازندگان ویدیو ، پادکست ها و انواع سازندگان معتبر است.

اگر توصیه های زیر خلاف تصور به نظر می رسند ، سپس مثالها و ایده های حمایتی را دوباره بخوانید. خاموش می رویم!

1. طاقچه پایین تا بتوانید مقیاس بندی کنید
وقتی شروع به تولید محتوا کردم ، برای یک پست وبلاگی 500 کلمه ای بیش از 50 سنت دستمزد گرفتم. تا به امروز ، کارخانه های تولید محتوا و بازارهای مستقل به ازای هر مقاله 5 دلار به نویسندگان جدید پرداخت می کنند. در برنامه های قیمت گذاری iWriter زیر ، دستمزد سطح "استاندارد" را مشاهده کنید.

قیمت استاندارد و نخبه در iWriter
کار برای چنین شرکت های تولید محتوا که آن را کالا تلقی می کنند ، یک اشتباه بزرگ است. نباید روی کارت شما باشد (مگر اینکه چند برنامه خوب در Upwork پرداخت کنید). اما آیا می توانید در ابتدای حرفه محتوا به خوبی حقوق بگیرید؟

این یک بله دوباره تأیید است با تمیز کردن شروع کنید سعی نکنید میلیون ها نفر را راضی کنید ، بلکه آن 1000 طرفدار واقعی را پیدا کنید که واقعاً دوست دارید با آنها گفتگو کنید. با توجه به این که حتی برای یک در یک میلیون نفر در جهان جذابیت شما 7000 نفر است ، این یک سوال بزرگ نیست.

تیم فریس ، نویسنده و کارآفرین ، اهمیت یافتن این "طاقچه باریک" را برای خود بیان می کند - در مورد هدف برای خواننده ای که هر محتوایی را که ایجاد می کنید دوست دارد.

من حرفه تخصصی محتوای مستقل خود را با تخصص در نوشتن مقاله های بازاریابی دیجیتال و بعداً بازاریابی محتوا SaaS نجات دادم. به این ترتیب من نرخ های خود را بیش از 2000 برابر افزایش دادم و تجارت محتوا را افزایش دادم.

این که آیا شما برای کانال YouTube خود فیلم تولید می کنید ، پادکست راه اندازی می کنید ، یا در تلاش خلاقانه دیگری شرکت می کنید - پایین. این یک پایه قوی برای افزایش مخاطبان یا حقوق شما بعدا ایجاد می کند.

آیا می خواهید شخصیتی از طرفداران "واقعی" خود ایجاد کنید؟ با این ابزار رایگان Make My Persona توسط Hubspot شروع کنید.

ویژگیهای جمعیتی آنها
2. ایجاد رگه هایی برای به دست آوردن شتاب
هر زمان که اهداف بزرگی را در ارتباط با پروژه های خلاقانه برای خود تعیین کرده ام - خواه نوشتن یا تولید ویدیو - احساس غرور کرده ام. من تقریباً حتی قبل از شروع پروژه عقب نشینی می کردم. من به سختی آموختم که کلید انعطاف پذیری ماهیچه های خلاقانه شما فقط حضور منظم و انجام کارهای کوچک است.

اگر در حال شروع به کار با یک وبلاگ هستید ، لازم نیست روزانه 1000 کلمه بنویسید. فقط به خود قول دهید که روزانه 100 کلمه را کنار بگذارید و مجموعه ای از آن را بسازید. ایده این است که نوار را آنقدر پایین بگذارید که در ظاهر شدن هیچ گونه مقاومتی را احساس نکنید.

به خصوص در ابتدای یک پروژه خلاق

اگر تلفن هوشمند و اتصال اینترنت دارید ، می توانید رسانه های دیجیتالی ایجاد کنید و به مخاطبان جهانی دسترسی پیدا کنید. هرکسی که توانایی ایجاد صدا ، تصویر ، متن یا تصاویر بصری را دارد می تواند خالق محتوا شود و امپراتوری رسانه شخصی خود را بسازد.

در حالی که ممکن است یک امر بزرگ به نظر نرسد ، دموکراتیزه شدن توزیع برای سازندگان بسیار مهم است. چندی پیش ، شما باید از واسطه ها برای پخش هر نوع اطلاعاتی استفاده کنید.

در حال حاضر ، بدون صرف یک ریال ، می توانید دارایی های رسانه ای ایجاد کنید و از طریق کانال های مختلف بازاریابی ، مخاطبی را پیدا کنید که علاقه مند به مصرف آن است. پس چرا فقط تعداد کمی از تولیدکنندگان محتوا بر موضوع حکم می کنند؟ به عنوان مثال ، بیش از 90 of صفحات در اینترنت از گوگل صفر بازدید می کنند!

توجه: این مقاله شامل پیوندهای وابسته است. این بدان معناست که اگر با استفاده از پیوند من چیزی خریداری می کنید ، من کمیسیون دریافت می کنم (بدون هزینه اضافی برای شما). من فقط محصولاتی را توصیه می کنم که من شخصاً ارزشمند می دانم و از آنها لذت می برم. از حمایت شما قدردانی می کنم.

خواندن توصیه شده: 21 نرم افزار برتر تولید محتوا

در این مقاله ، من چند نکته بحث برانگیز را در مورد چگونگی تبدیل شدن به یک تولید کننده محتوا در صنعت خود به اشتراک می گذارم. بیایید با پاسخ به چند س FAال متداول شروع کنیم:

فهرست مطالب
سوالات متداول درباره تولیدکنندگان محتوا
1. طاقچه پایین تا بتوانید مقیاس بندی کنید
2. ایجاد رگه هایی برای به دست آوردن شتاب
3. Badasses In Your Industry را کپی کنید
4. از داده ها برای "اطلاع" ایجاد محتوای خود استفاده کنید ، اما ...
5. ایجاد مجموعه ای از کار که به آن افتخار می کنید…
6. روی مهارت های تولید محتوا کار نکنید
تولیدکنندگان محتوا موفق اولین رویکرد مخاطبان را در پیش بگیرند…


سوالات متداول درباره تولیدکنندگان محتوا
اگر با دنیای تولید محتوا تازه کار هستید ، بگذارید به شما سرعت بخشیده و اعتراضات رایج پیرامون شغل را برطرف کنید.

تولید کننده محتوا چیست؟
خالق محتوا حرفه ای است که دارایی های رسانه های دیجیتال - متن ، ویدئو یا صدا - را برای مخاطبان خاصی ایجاد می کند. شرکتها عموماً از خدمات چنین سازندگان برای ایجاد آگاهی از نام تجاری و ایجاد رابطه با مشتریان خود استفاده می کنند.

آیا برای تبدیل شدن به تولید کننده محتوا به مدرک تحصیلی نیاز دارید؟
وظایف و وظایف یک تولید کننده محتوا چیست؟
برای تبدیل شدن به یک تولید کننده محتوا به چه مهارت هایی نیاز دارید؟
درآمد یک تولید کننده محتوا چقدر است؟
برخی از ابزارهای برتر تولید محتوا چیست؟
چگونه می توان خالق محتوا شد؟
در بخش بعدی ، چند عادت ، اصل و ابزار مورد نیاز برای تبدیل شدن به یک تولید کننده محتوا با کیفیت بالا را بررسی می کنیم. من بیشتر می توانم در اشاره گرهای زیر به ایجاد محتوای متنی اشاره کنم ، اما ایده های کلی برای سازندگان ویدیو ، پادکست ها و انواع سازندگان معتبر است.

اگر توصیه های زیر خلاف تصور به نظر می رسند ، سپس مثالها و ایده های حمایتی را دوباره بخوانید. خاموش می رویم!

1. طاقچه پایین تا بتوانید مقیاس بندی کنید
وقتی شروع به تولید محتوا کردم ، برای یک پست وبلاگی 500 کلمه ای بیش از 50 سنت دستمزد گرفتم. تا به امروز ، کارخانه های تولید محتوا و بازارهای مستقل به ازای هر مقاله 5 دلار به نویسندگان جدید پرداخت می کنند. در برنامه های قیمت گذاری iWriter زیر ، دستمزد سطح "استاندارد" را مشاهده کنید.

قیمت استاندارد و نخبه در iWriter
کار برای چنین شرکت های تولید محتوا که آن را کالا تلقی می کنند ، یک اشتباه بزرگ است. نباید روی کارت شما باشد (مگر اینکه چند برنامه خوب در Upwork پرداخت کنید). اما آیا می توانید در ابتدای حرفه محتوا به خوبی حقوق بگیرید؟

این یک بله دوباره تأیید است با تمیز کردن شروع کنید سعی نکنید میلیون ها نفر را راضی کنید ، بلکه آن 1000 طرفدار واقعی را پیدا کنید که واقعاً دوست دارید با آنها گفتگو کنید. با توجه به این که حتی برای یک در یک میلیون نفر در جهان جذابیت شما 7000 نفر است ، این یک سوال بزرگ نیست.

تیم فریس ، نویسنده و کارآفرین ، اهمیت یافتن این "طاقچه باریک" را برای خود بیان می کند - در مورد هدف برای خواننده ای که هر محتوایی را که ایجاد می کنید دوست دارد.

من حرفه تخصصی محتوای مستقل خود را با تخصص در نوشتن مقاله های بازاریابی دیجیتال و بعداً بازاریابی محتوا SaaS نجات دادم. به این ترتیب من نرخ های خود را بیش از 2000 برابر افزایش دادم و تجارت محتوا را افزایش دادم.

این که آیا شما برای کانال YouTube خود فیلم تولید می کنید ، پادکست راه اندازی می کنید ، یا در تلاش خلاقانه دیگری شرکت می کنید - پایین. این یک پایه قوی برای افزایش مخاطبان یا حقوق شما بعدا ایجاد می کند.

آیا می خواهید شخصیتی از طرفداران "واقعی" خود ایجاد کنید؟ با این ابزار رایگان Make My Persona توسط Hubspot شروع کنید.

ویژگیهای جمعیتی آنها
2. ایجاد رگه هایی برای به دست آوردن شتاب
هر زمان که اهداف بزرگی را در ارتباط با پروژه های خلاقانه برای خود تعیین کرده ام - خواه نوشتن یا تولید ویدیو - احساس غرور کرده ام. من تقریباً حتی قبل از شروع پروژه عقب نشینی می کردم. من به سختی آموختم که کلید انعطاف پذیری ماهیچه های خلاقانه شما فقط حضور منظم و انجام کارهای کوچک است.

اگر در حال شروع به کار با یک وبلاگ هستید ، لازم نیست روزانه 1000 کلمه بنویسید. فقط به خود قول دهید که روزانه 100 کلمه را کنار بگذارید و مجموعه ای از آن را بسازید. ایده این است که نوار را آنقدر پایین بگذارید که در ظاهر شدن هیچ گونه مقاومتی را احساس نکنید.

https://elitecontentmarketer.com/content-creator/

به خصوص در ابتدای یک پروژه خلاق

  • صادق حبیبی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی