اگر کیفیت محتوا داستان برند را زنده نکند ، حتی بهترین وب سایت های طراحی شده نیز ماندگاری طولانی مدت ندارند. محتوای خود را بیش از حد هنری یا پرماجرا جلوه دهید و ممکن است برای عبارات جستجوی مناسب به خوبی فهرست بندی نشود. آن را خیلی خشک یا بهینه کنید و هیچ کس نمی خواهد آن را بخواند.
وقتی نوبت به قابلیت دستیابی می رسد ، برچسب هایی مبهم ، ناسازگار یا در کل وجود ندارند ، تولید محتوا موانعی برای صفحات وب ایجاد می کنند و عملکرد یا درک آنها را برای افراد معلول غیرممکن می کند. از این هشت روش مناسب برای ارائه محتوای جذاب ، در دسترس و بدون خطا استفاده کنید که مورد توجه قرار می گیرد.
مخاطبان خود را درک کنید
مطابقت مطالب با تحقیقات کلمات کلیدی
یک زاویه منحصر به فرد پیدا کنید
برای دسترسی بنویسید
وظایف را خودکار کنید
استانداردهای کیفیت را پیاده سازی کنید
با در نظر گرفتن SEO بنویسید
موجودی محتوا را نگه دارید
مخاطبان خود را درک کنید
در نهایت ، شما قصد ایجاد محتوا را دارید و قصد مشاهده آن را دارید. برقراری ارتباط موثر به معنای آگاهی دقیق از اینکه چه کسی محتوای شما را می بیند و پس از مطالعه آن چه کاری انجام می دهد ، می باشد.
برای مخاطبان بیش از حد گسترده ننویسید. ایجاد یک شبکه عریض نتیجه عکس آن چیزی را دارد که شما برای جذب ترافیک در نظر دارید. محتوای خود را مطابق مشخصات خاص مخاطب تنظیم کنید تا بهترین نتیجه را داشته باشد.
برای این کار ، یک ابزار تجزیه و تحلیل هوشمند ضروری است. داده های مربوط به بازدید سایت شما ، بینش در مورد محبوب ترین (و کمترین) صفحات ، اطلاعات جستجوی داخلی و ردیابی رفتار بسیار ارزشمند است. شما تصویری واضح از اینکه چه کسی از وب سایت شما بازدید می کند و چه پیام هایی با آنها طنین انداز است ، بدست می آورید. از این دانش برای برنامه ریزی مطالب خود استفاده کنید.
افرادی که به صفحه ای با علامت سوال نگاه می کنند
مطابقت مطالب با کلمات کلیدی جستجو شده
اگر محتوایی تولید می کنید که هدف آن جذب بازدید کننده و ایجاد نام تجاری خود به عنوان مرجع است ، با تحقیق در مورد کلمات کلیدی شروع کنید. بهینه سازی موتور جستجو (SEO) به آن بستگی دارد. ابتدا باید اصطلاحاتی را که می خواهید برای آنها پیدا شود تعریف کنید. تحقیق ، کشف و تجزیه و تحلیل کلمات کلیدی راه های پیش رو است.
کدام یک از کلمات کلیدی بیشتر جستجو شده برای موضوع شما هستند؟ کدام کمترین هستند؟ پس از شناسایی ، تعیین کنید که کدام یک از این اصطلاحات کمترین رقابت را دارند. این بدان معناست که شما با نوشتن در مورد موضوعاتی که رقبای شما در آن نیستند ، خلا را پر می کنید.
یک ابزار تجزیه و تحلیل SEO عالی که تحقیقات کلمات کلیدی ، پیشنهادات کلمات کلیدی و نظارت بر کلمات کلیدی و همچنین تجزیه و تحلیل رقبا را انجام می دهد ، کار را آسان می کند. به این ترتیب ، شما م componentsلفه های اساسی لازم برای شروع ساخت محتوا را دارید.
به یاد داشته باشید که ساده نوشتن مقالات خود با کلمات کلیدی معروف به این امید که رتبه SEO خود را افزایش دهید اشتباه است. کلمات کلیدی باید ترکیب شوند تا متناسب با متن باشند و ارزش افزوده داشته باشند. سپس می توانید در مانیتورینگ کلمات کلیدی خود بیشتر فرو رفته و مروری بر سفر مشتری خود داشته باشید.
یک زاویه منحصر به فرد پیدا کنید
ناگفته نماند که یک زاویه منحصر به فرد ارزش SEO ارزشمندی را برای محتوایی که منتشر می کنید به ارمغان می آورد. چرا هنگامی که میلیون ها مقاله دیگر در این زمینه وجود دارد ، شخصی که برای یافتن اطلاعات در مورد کرت ، یونان در اینترنت جستجو می کند ، بر روی مقاله یا تصویر شما کلیک می کند؟ پاسخ یک دیدگاه تازه است.
یک پست وبلاگ در کرت نه منحصر به فرد است و نه تازه است. یک پست وبلاگ در مورد سنت رستوران های کریتی که راکی رایگان سرو می کنند ، یک دیدگاه بدیع در مورد موضوعی بیش از حد لگدمال شده ارائه می دهد.
با استفاده از همان مثال ، با جستجوی عبارات "Crete Greece" در Google 57،100،000 نتیجه آشکار می شود. جستجوی 'راکی در کرت یونان' 377،000 نتیجه به دست آورد. با این حال ، اصطلاح محدود شده "راکی رایگان در کرت یونان" فقط 199،000 نتیجه را به همراه داشت. آیا ترجیح می دهید در بین 199000 مقاله (بسیاری از آنها با کیفیت پایین یا تا حد زیادی بی ربط) یا در رقابت 57 میلیون مقاله دیگر پیدا شوید؟ تحقیقات کلمات کلیدی باید در هنگام ایده پردازی برای هر ایده محتوای منحصر به فرد موجود باشد.
به یاد داشته باشید که طراوت فراتر از محتوای نوشتاری است و در مورد تصاویر شما نیز صدق می کند. موتورهای جستجو تصاویر بارگذاری شده در اینترنت را رتبه بندی می کنند و براساس اصالت آنها رتبه بندی می کنند. اگر تصویر یا گرافیکی که به وب سایت خود اضافه می کنید از قسمت دیگری از اینترنت وام گرفته شده یا از عکس های سهام آن گرفته شده است ، بر SEO شما تأثیر منفی می گذارد. سعی کنید از تصاویر اصلی و منحصر به فرد استفاده کنید زیرا آنها دقیقاً مانند محتوا بر رتبه شما تأثیر می گذارند.
برای دسترسی بنویسید
مطالب خود را بنویسید تا برای هر بازدید کننده ای فراگیر باشد.
از لحاظ فنی ، فقط افزودن "متن alt" به تصاویر باعث دسترسی وب سایت شما نمی شود. سایر دستورالعمل ها عبارتند از:
اطمینان از تضاد رنگ بین متن ، پیوندها و پس زمینه صفحه کافی است
استفاده صحیح از یک ساختار تو در تو برای عناوین مقاطع (به عنوان مثال از H1 تا H6)
محتوای صفحه به ترتیب منطقی و منطقی برای همه است
اطمینان از اینکه تمام دکمه ها ، کنترل ها و ورودی ها (زمینه ها ، کادرهای تأیید ، دکمه های رادیویی) برچسب گذاری شده اند
همه فیلم ها زیرنویس شده اند و فیلم ها و کلیپ های صوتی رونوشت دارند
همه تصاویر دارای متن جایگزین هستند (یا اگر تصویر تزئینی باشد متن alt ندارد)
برای نرم افزار صفحه خوان ، برچسب ها یا نشانه های صفحه برچسب گذاری شده اند و پیوند "پرش به" وجود دارد که به کاربران اجازه می دهد در صورت استفاده از
صفحه کلید
زبان ساده و خوانایی
بهترین راه برای انطباق با الزامات دستیابی ، پیروی از دستورالعملهای قابل دسترسی برای دسترسی به محتوای وب (WCAG) است.
برای اطمینان از اینکه در مسیر درست قرار دارید ، یک ممیزی انطباق قابلیت دسترسی را با یک ابزار تست خودکار اجرا کنید. این یک فرآیند ارزشمند است برای اطمینان از اینکه در قالب محتوایی که استفاده می کنید مانعی ایجاد نمی کنید. سکوی آزمایش قابلیت دسترسی Siteimprove مواردی را که با دستورالعمل های WCAG مطابقت ندارند تشخیص می دهد و توصیه های عملی برای رفع آنها ارائه می دهد.
با در نظر گرفتن SEO بنویسید
اگرچه بهینه سازی موتور جستجو به طور کلی نباید تمرکز اصلی شما در ایجاد محتوا باشد ، اما برای هر وب سایتی یک نکته ضروری است. عناصر محتوایی بهینه شده برای SEO شامل عناوین و توضیحات متا ، پیوندهای داخلی و خارجی به خوبی انتخاب شده و تصاویر با متن جایگزین توصیفی است. هرچه موتورهای جستجو به راحتی محتوای شما را پیدا کنند ، گسترش مخاطبان شما راحت تر خواهد بود.
استانداردهای کیفیت را پیاده سازی کنید
به نظر می رسد یک مفهوم ساده است ، اما مفهومی است که اغلب نادیده گرفته می شود. ممکن است بازدیدکنندگان به وب سایت شما دسترسی پیدا کنند اما در صورت وجود خطاهای قابل مشاهده مانند غلط املایی ، پیوندهای خراب و اطلاعات منسوخ ، احتمال اینکه بتوانند به وب سایت شما دسترسی پیدا کنند وجود دارد. اگر محتوای شما به صورت شلخته ارائه شود ، پیام شما جابجا نمی شود. با سرمایه گذاری در ابزاری ، سایت خود را برای یافتن خطاها اسکن کرده و به شما برای رفع آنها راهنمایی کنید.
موجودی محتوا را نگه دارید
اگر نمی دانید این محتوا چیست ، دشوار است که محتوای خود را برای بازدیدکنندگان مرتبط و مفید نگه دارید. برای اینکه در بالای مطالب موجود در سایت خود زندگی کنید ، یک فهرست محتوا تهیه کنید. داشتن یک نمای کلی جایگزینی یا حذف اطلاعات منسوخ و بی ربط را آسان می کند. استفاده از موجودی محتوای خود در هماهنگی با ابزارهای تجزیه و تحلیل خود نیز یک روش عالی برای ردیابی ارتباط با کاربران شما است و نیست. این بینش ها برای برنامه ریزی محتوای آینده مفید است.
از ابزارهای مناسب برای خودکار کردن کارها استفاده کنید
مجموعه ای قدرتمند از ابزارهای بهینه سازی وب کاملاً ارزشمند است. طراحی ، نظارت ، بهینه سازی و ارائه یک استراتژی محتوای موثر در سطح حرفه ای پیچیده نیاز به اتوماسیون دارد.
اگر شما می خواهید ببینید که چگونه می توانید با استفاده از اتوماسیون در سئو ، تجزیه و تحلیل ، دسترسی یا تضمین کیفیت ، جریان کار خود را تغییر دهید ، به بستر اطلاعاتی Siteimprove Intelligence مراجعه کنید. با استفاده از پیوندهای زیر یا درخواست نسخه ی نمایشی ، اطلاعات بیشتری را کاوش کنید.
https://siteimprove.com/en/blog/what-are-content-creation-best-practices/