آموزش کسب و کار اینستاگرامی -

آموزش راه اندازی کسب و کار در اینستاگرام و کسب درآمد

آموزش کسب و کار اینستاگرامی -

آموزش راه اندازی کسب و کار در اینستاگرام و کسب درآمد

شما در مورد افرادی که از اینستاگرام درآمد کسب می کنند شنیده اید و فکر می کنید ، "هوم ، این می تواند من باشم." شما به هر حال تمام وقت آزاد خود را در اینستاگرام می گذرانید و آن را دوست دارید. بنابراین ، چرا از آن درآمد کسب نمی کنید ، درست است؟ پول درآوردن از اینستاگرام زیرا تبدیل شدن به اینفلوئنسر اینستاگرام هنوز هم متداول ترین روش کسب درآمد با اینستاگرام است.

نحوه کسب درآمد در اینستاگرام به عنوان Creator Content_600x900.jpg
فقط در طی 10 سال ، اینستاگرام از یک اپلیکیشن صرفاً اشتراک گذاری عکس تبدیل شده و به یکی از محبوب ترین سیستم عامل های رسانه های اجتماعی برای استفاده روزانه و یکی از پردرآمدترین بسترهای سازندگان تبدیل شده است. با بیش از یک میلیارد کاربر ماهانه ، اینستاگرام اکنون برنامه اصلی برای دوز روزانه الهام شما و پرداخت های درون برنامه ای است.

اینستاگرام همچنین به یک بستر تجاری تبدیل شده است که حساب می شود. میلیون ها کارآفرین و به راحتی 70 درصد از کل مارک ها از قدرت فروش اینستاگرام برای راه اندازی محصولات جدید و فروش بیشتر بهره می برند.

و این فقط برای اسب شاخدار یا هر چیز دیگری نیست. اگر بخواهید کار را انجام دهید ، می توانید به جمع خالقین موفقی که از اینستاگرام درآمد کسب می کنند بپیوندید ... و عزیزم ، کار زیادی خواهد داشت.

سرد

خوب.

اما چگونه روی زمین حتی شروع می کنید؟ آیا اگر تمام فالوئرهایی که اکنون دارید مادر ، همکلاسی های دبیرستان و بهترین دوست شما هستید ، می توانید بفروشید؟

غصه نخور

برای کسب درآمد از IG شما به صدها هزار دنبال کننده احتیاج ندارید ، حتی اگر تصور کنید که این کار کاملاً طبیعی است. شما به همان تعداد پیروی که فکر می کنید نیازی ندارید.

ردیف های اینفلوئنسر: ما در مورد آنها تحقیق کردیم تا شما مجبور نشوید
با مجوز از: The Shelf Full-Funnel Influencer Marketing
در حالی که اینستاگرامرهای برتر صدها هزار (یا میلیون ها) فالوور دارند ، کسانی که دارای یک دنباله کوچک و جذاب فقط 1000 طرفدار هستند نیز می توانند در اینستاگرام درآمد کسب کنند. اگر هنوز علاقه مند هستید ، برای کسب درآمد در اینستاگرام ، به دنبال روشهای خاص باشید.


سه راه برای کسب درآمد در اینستاگرام ایجاد محتوا
ما فرض خواهیم کرد که شما اینجا هستید زیرا در دنیای تأثیرگذار تازه وارد هستید. بنابراین قبل از اینکه وارد سنگین وزنه برداری شویم ، بیایید اصول تأثیرگذار شدن را دوباره اصلاح کنیم.

تأثیرگذار کسی است که در مورد موضوعات خاص با مخاطبان اعتماد داشته باشد. برای مخاطبان آنها ، افراد تأثیرگذار روند گرایان و کارشناسان معتبری هستند که نظرات آنها درباره موضوعات خاص بسیار مورد توجه است. مارک ها برای استفاده از اقتدار خود در بین مخاطبان خود به افراد تأثیرگذار اعتماد می کنند تا مردم را وادار به اقدام کنند.

بسیاری از مارک ها نمی توانند این نوع نفوذ را کنترل کنند و بنابراین با نفوذهایی شریک می شوند که از طرف نام تجاری (یا همان پست های تحت حمایت مالی) محتوایی ایجاد می کنند که به تبلیغ محصولات آنها کمک می کند.

اینفلوئنسر شدن اینستاگرام فراتر از داشتن تعداد مناسب فالوور و دسترسی به حساب کاربری شماست (همچنین به عنوان معیارهای پوچی شناخته می شود). مارک ها همچنین می خواهند با کسی همکاری کنند که بتواند مخاطبان خود را جذب کند.

بنابراین ، تا نکته اصلی - چگونه می توانید به عنوان یک تأثیرگذار در اینستاگرام درآمد کسب کنید؟

1. با مارک های تجاری شریک شوید و محتوای جالب برای آنها ایجاد کنید
به طور معمول ، معاملات تأثیرگذار شامل تأثیرگذارانی است که محتوایی مانند تبلیغات اینستاگرام ، یک پست ، یک ویدیو یا یک داستان را ایجاد می کنند. سپس برای ارسال این محتوا در حساب اینستاگرام خود پول دریافت می کنید.

@ mama.shocks پست های Herbal Essences
@ mama.shocks پست های Herbal Essences

مبلغی که برای چنین محتوایی پرداخت می شود به دامنه کاری که انجام می دهید بستگی دارد (IG Stories vs posts vs IGTV vs YouTube vs YouTube vs blogs، و غیره) برای کار با آنها و دامنه کاری که انجام می دهید. در یک نظرسنجی توسط Shopify ، 42 درصد از افراد تأثیرگذار در این نظرسنجی گفتند که هر پست 200 تا 400 دلار دریافت می کنند. این به شما ایده ای از پرداخت برخی مارک ها می دهد.

در اینجا چند مورد مهم وجود دارد که شما باید برای تبدیل شدن به یک تأثیرگذار موفق در اینستاگرام و کسب دلار برتر انجام دهید.

طاقچه ای را انتخاب کنید
به یاد دارید که گفتیم مارک ها بیشتر در اینفلوئنسر به دنبال چه چیزی هستند؟ اعتماد کنید برای جلب اعتماد از طرفداران خود باید با نام تجاری خود زندگی کرده و نفس بکشید. اگر تازه کار خود را شروع کرده اید ، ساده ترین راه این است که روی یک یا دو موضوعی تمرکز کنید که به طور مداوم در مورد آنها پست می کنید.

"بله ، اما من می خواهم یک تأثیرگذار بر سبک زندگی باشم."
تأثیرگذارهای سبک زندگی اکثراً رشد کرده و ساخته نشده اند. اگر هنگام شروع بطور مداوم فقط در مورد چند موضوع ارسال کنید ، یک مارک تجاری منسجم ایجاد می کنید ، و برای مخاطبان و مارک های شما نیز درک اینکه تخصص و تأثیر شما در کجاست ، راحت تر خواهد بود.

بنابراین…

وارد جایگاهی شوید که واقعاً می توانید بگویید چیزی است که به آن اعتقاد دارید و دوستش دارید. هرچه بیشتر به سمت پایین حرکت کنید ، معتبرتر (و قابل بازپرداخت) می شوید.

مخاطبان خود را رشد دهید
مورد مهم دیگری که مارک ها از اینفلوئنسرها می خواهند ، پیروان بزرگ و جذاب است. آیا هنوز مادر خود را به عنوان پیروی خود حفظ می کنید؟ هنوز وحشت نکنید بسیاری از استراتژی های کاملاً تحقیق شده وجود دارد که به شما کمک می کند فالوور بیشتری در اینستاگرام بگیرید.

برای اولین بار ، می توانید با تعهد به ارسال مداوم پست ، مخاطبان خود را به سرعت رشد دهید. مطالعات نشان می دهد مخاطبان مطالب سازگار را می خواهند.


تجزیه و تحلیل توسط Tailwind نشان داد که هرچه تعداد افراد در اینستاگرام بیشتر ارسال شود ، تعامل بیشتری نیز دارند.

https://www.theshelf.com/influencer-resources/how-to-make-money-on-instagram-as-a-content-creator

https://www.change.org/p/%D8%A7%DB%8C%D9%86%D8%B3%D8%AA%D8%A7%DA%AF%D8%B1%D8%A7%D9%85-%D9%BE%D9%88%D9%84-%D8%AF%D8%B1%D8%A2%D9%88%D8%B1%D8%AF%D9%86-%D8%A7%D8%B2-%D8%A7%DB%8C%D9%86%D8%B3%D8%AA%D8%A7%DA%AF%D8%B1%D8%A7%D9%85

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی