آموزش کسب و کار اینستاگرامی -

آموزش راه اندازی کسب و کار در اینستاگرام و کسب درآمد

آموزش کسب و کار اینستاگرامی -

آموزش راه اندازی کسب و کار در اینستاگرام و کسب درآمد

موفقیت در اینستاگرام مارکتینگ (کسب درآمد از اینستاگرام)

صادق حبیبی | جمعه, ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰، ۰۲:۲۵ ب.ظ | ۰ نظر

کسب درآمد از اینستاگرام و آنلاین سرگرم کننده، تحریک کننده و ناامید کننده است، اما به ندرت کسل کننده است. هر روز چالش ها و وظایف جدید را به همراه دارد. هیچ روزی مثل هم نیست. این یک روش مهیج برای امرار معاش است.

کسب درآمد از اینستاگرام

پیشرفت فردی

با پیشرفت تکنولوژی شما هم پیشرفت می کنید. حضور در اینستاگرام و بازاریابی بسیار خوب است، زیرا شما باید همیشه در لبه پیشرفت فناوری جدید حرکت کنید. اینترنت بطور مداوم در حال تغییر است و جهان همیشه در حال پیشرفت است. کار در صنعت بازاریابی دیجیتال به تین معنی است که همیشه در ردیف همه پیشرفت های جدید باشید.

اکنون شما 6 دلیل اصلی و قانع کننده برای کسب درآمد از اینستاگرام را می دانید. علاوه بر این 6 دلیل، دلایل زیادی دیگری هم هست که اگر به ذهنتان رسید می توانید در بخش نظرات ارسال کنید تا بقیه هم مطلع شوند. بدون شک شما هم دلایل خاص خود را دارید. احتمالا به این موضوع پی برده اید که کسب درآمد از اینستاگرام راهی شگفت انگیز برای درآمدزایی است.

پیشنهاد می کنم همین امروز شروع کنید و برنامه بچینید. حتی اگر در موقعیتی نباشید که تمام وقت کار کنید، باز هم می توانید در اوقات فراغت خود از طریق اینستاگرام درآمد کسب کنید و راه خود را برای رسیدن به این هدف ارزشمند ادامه دهید. شما ممکن است زندگی پرمشغله ای داشته باشید، اما همیشه برای شروع یک آینده ایده آل مالی مطمئن برای شما و خانواده تان وقت دارید. دیگر صبر نکنید.

 

ایده های خلاقانه برای پیج اینستاگرام

نمی دانید چگونه می توان محتوای خوب اینستاگرام تولید کرد که مخاطبان شما را درگیر کند؟ ارسال مداوم و روزانه پست در پیج اینستاگرام می تواند موفقیت برند شما را در شبکه های اجتماعی و بخصوص اینستاگرام بهبود ببخشید. مسئله این است که ارائه ایده های منحصر به فرد محتوای اینستاگرام هر روز آسان نیست. در این مقاله شما می توانید با الهام گرفتن از یک ایده خلاقانه به ارتقا و رشد کسب و کار خود فکر کنید که با استراتژی درست به موفقیت می رسید. پس اجازه دهید به راه هایی که به کسب درآمد از اینستاگرام کمک می کند بپردازیم.

 

ارسال فیلم طولانی در IGTV

آیا می دانید که فیلم های طولانی تر و بیشتر از یک دقیقه نیز می تواند در IGTV  به اشتراک گذاشته شوند؟ این ویژگی اینستاگرام، روی فیلم های طولانی تر تمرکز دارد و می تواند استراتژی ویدیویی شما را بهبود ببخشد. همه فیلم ها نباید کوتاه باشند. اگر می خواهید داستانی را به اشتراک بگذارید و یا حتی آموزش یا معرفی محصولی را قرار دهید، یک ویدیو طولانی تر و کامل تر می تواند به شما کمک کند تا پیام خود را با روشی ساختاریافته انتقال دهید.

 

ویژگی ها و مزایای محصول

اگر صاحب یک پیج فروشگاهی هستید که محصولات یا خدمات خود را تبلیغ می کنید، بهتر است که تمام ویژگی های محصولی که می فروشید را شفاف سازی و بیان کنید تا مخاطب بطور کامل به شما اطمینان کند. اعتمادسازی یکی از مهم ترین روش های افزایش فروش است. همچنین اگر خدمتی ارائه می دهید، می بایست نحوه انجام کار، مراحل، پشتیبانی به فالوورهایتان گفته شود. 

 

تخفیف در ایام مناسبتی

در ایام مناسبتی مانند شب یلدا، عید نوروز و در دیگر روزهای مهم در بین ایرانیان می تواند فرصت مناسبی باشد تا با ارائه کد تخفیف علاوه بر جذب افراد و اشتراک گذاری آن پست، به افزایش فروش محصول شما کمک شایانی می کند.

 

پشت صحنه فعالیت ها

برقراری ارتباط با مخاطبان باعث می شود مخاطبان اطلاعات بیشتری در مورد شما کسب کنند. همین امر اگر کیفیت کارها و خدمات شما خوب باشد، اعتماد سازی نیز می شود. این روش کمک می کند تا با کاربر ارتباط نزدیکی پیدا کنید. می توانید تصاویر پشت صحنه کسب و کار خودتان را که مراحل انجام کاری است را به نمایش بگذارید و در قالب پستی در صفحه اینستاگرامی ارسال کنید. در این روش از تولید محتوا در اینستاگرم، رابطه قوی تری بین شما و فالوورهایتان ایجاد می کند.

 

ایجاد هایلایت های جذاب

هایلایت انباری نیست که بخواهیم استوری هایی که قرار می دهیم را در آن ذخیره کنیم. این ها باید مطالب ثابت و مهم اعم از محصولات، درباره ما، نظرات مشتریان، دوره های رایگان و … باشد. به این توجه کنید که استفاده از کاور زیبا، مخاطب را وادار به دیدن آن هایلایت می کند.

 

کسب و کار های بدون سرمایه اولیه و پولساز

مدیریت یک حساب تجاری آن هم در اینستاگرام آسان نیست و نیازمند آن است که مخاطبان را درگیر کنید، الگوریتم ها را رعایت کنید و در زمان مناسب ایده های خود را در قالب پست یا استوری ارسال کنید. گاهی اوقات ممکن است احساس کنید که برای پیاده سازی ایده ها به بن رسیده اید، با اینکه پروفایل شما در حال تکراری شدن است، به همین دلیل نیازمند تغییرات در دوره های زمانی مختلف هستید.

 

آموزش بورس و ارزهای دیجیتال

همه مردم این روزها به سمت بازار بورس هجوم آورده اند و پول های خود را سرمایه گذاری می کنند. اما اکثر آنها نمی دانند به کدام شرکت ها پول خود را بسپارند. آنها نیازمند این هستند تا به دانش بازارهای مالی و بورس دست پیدا می کنند. فرصت خوبی است تا خودمان بورس را یاد بگیریم و یک پیج آموزشی راه اندازی کنیم. در ابتدا باید به تهیه فیلم های آموزشی تسلط کافی بر بازار بورس داشته باشید، زیرا فوت و فن های پیچیده ای دارد، ولی پولساز است. سپس با تولید محتوا و آشنا کردن مردم با این بازار کاربران همراه خود را افزایش داده و خودتان شروع به تهیه و ساخت محصول می کنید. حال تعداد زیادی فالوور که تمایل به ورود و آموزش به دنیای بورس را دارند همراه شما هستند. با تبلیغات در پیج خود و پیج های مشابه به کسب درآمد از اینستاگرام بپردازید.

 

آموزش تولید محتوا

هر کسی که صاحب یک سایت یا صفحه اینستاگرام برای کسب و کار خود است، نیاز به تولید محتوا حرفه ای دارد تا حوزه فعالیت را به افراد آموزش دهد. چندین مجموعه به عنوان آژانس تولید محتوا دو سالی است که شروع به فعالیت کرده اند و این کار را انجام می دهند. ایده های زیادی برای آموزش ساخت محتوا و کسب درآمد از اینستاگرام وجود دارد. برای مثال یک پست می توانید ایده های محتوا، مراحل انجام، تاثیر تولید محتوا بر افزایش فروش بنویسید. تولید محتوا در اینستاگرام آن قدر ارزشمند است که بسیاری از افراد بخواهند برای یادگیری پول خرج کنند. همه این آموزش ها را می توان به صورت یک پکیج آموزش تولید و ساخت محتوا عرضه کرد.

همیار وب

  • صادق حبیبی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی