آموزش کسب و کار اینستاگرامی -

آموزش راه اندازی کسب و کار در اینستاگرام و کسب درآمد

آموزش کسب و کار اینستاگرامی -

آموزش راه اندازی کسب و کار در اینستاگرام و کسب درآمد

مزایای کار در منزل برای داوطلبان

صادق حبیبی | سه شنبه, ۷ ارديبهشت ۱۴۰۰، ۰۱:۱۶ ب.ظ | ۰ نظر

کارمندان معمولاً برای برنامه های کاری انعطاف پذیر مانند کار در خانه و گزینه های دورکاری ارزش قائل هستند ، زیرا گزینه کار تعادل موثرتری بین زندگی و زندگی به آنها می دهد. زمانبندی فلکس تایم مزایایی نیز برای کارفرمایان دارد. اجازه دادن به کارمندان برای کار در خانه علاوه بر اینکه یک ابزار موثر جذب و نگهداری است ، می تواند به روش های بی شماری در هزینه کارفرمایان صرفه جویی کند.


سربار کاهش می یابد
اجازه دادن به کارمندان برای کار در خانه به شما کمک می کند تا هزینه های سربار خود را کاهش دهید. کار در منزل شما معمولاً نیازی به تهیه تجهیزات اداری یا مبلمان برای یک کارمند دورکاری ندارید و در بعضی موارد ممکن است کسب و کار اینترنتی بخواهید که کارمندان از خطوط تلفن و رایانه های خانگی خود برای تکمیل کسب درآمد از اینستاگرام کار و برقراری ارتباط استفاده کنند. همچنین در قبض های برق ، لوازم اداری و لوازم خوب مانند قهوه اتاق استراحت و تنقلات صرفه جویی می کنید.

گردش مالی کاهش یافته است
اجازه دادن به کارمندان برای کار با برنامه های منعطف می تواند رضایت شغلی را افزایش داده و گردش مالی را کاهش دهد. این به شما کمک می کند تا یک پرسنل بلند مدت پرورش دهید که به افزایش دانش در مورد تجارت شما کمک می کند. وفاداری بیشتر کارکنان و کاهش فرسایش نیز به معنای زمان و هزینه کمتری است که برای تبلیغات در موقعیت های آزاد ، غربالگری ، مصاحبه و استخدام کارمندان جدید و تسریع در مسئولیت های شغلی صرف می شود.


بهره وری بیشتر
مطالعات نشان می دهد که کارکنانی که از خانه کار می کنند نسبت به افرادی که در یک محیط اداری معمولی کار می کنند بهره وری بالاتری دارند. کارکنانی که در خانه کار می کنند استقلال بیشتری دارند ، با وقفه کمتری روبرو می شوند و می توانند روی کار خود تمرکز کنند.

روحیه بالاتر
کارمندانی که دارای گزینه های کاری انعطاف پذیر هستند معمولاً روحیه بالاتری دارند و بیشتر از کسانی که در محیط اداری سنتی هستند از مسئولیت های شغلی خود لذت می برند. افزایش روحیه اغلب تأثیر مثبتی بر کیفیت کار و بهره وری دارد که از نظر درآمد پایین به سود تجارت می رسد.

اثرات زیست محیطی
کارمندانی که از خانه کار می کنند اغلب با همکاران و مدیران از طریق ایمیل ، تلفن و کنفرانس های کار در منزل ویدیویی ارتباط برقرار می کنند. انجام جلسات مجازی و تسهیل ارتباطات به صورت الکترونیکی به محافظت از محیط زیست از طریق کاهش انتشار گازهای گلخانه ای کمک می کند. این به محیط کمک می کند و می تواند به شما امکان دهد موقعیت شغلی خود را به عنوان یک سرپرست شرکتی خوب ارائه دهید.

نگرانی های کار از خانه
کارفرمایان نسبت به اجازه کارمندان در خانه اغلب نگرانند کارمندان از این قرارداد سو the استفاده نکنند. آنها ممکن است این نگرانی را داشته باشند که یک کارمند در یک تغییر کامل کار نکند یا به طور کامل روی وظایف خود متمرکز نشود. یک راه کار در منزل برای مبارزه با این پتانسیل ، ترسیم انتظارات کار از خانه ، تعیین اهداف بهره وری و انجام بررسی های منظم برای پیشرفت است.

https://work.chron.com/employer-benefits-modified-work-schedules-1423.html

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی