آموزش کسب و کار اینستاگرامی -

آموزش راه اندازی کسب و کار در اینستاگرام و کسب درآمد

آموزش کسب و کار اینستاگرامی -

آموزش راه اندازی کسب و کار در اینستاگرام و کسب درآمد

18 ایده جذاب برای تولید محتوا

صادق حبیبی | يكشنبه, ۵ ارديبهشت ۱۴۰۰، ۱۱:۴۸ ب.ظ | ۰ نظر

یکی از سخت ترین قسمت های مدیریت کمپین های رسانه های اجتماعی شرکت شما ارائه ایده های جدید در زمینه بازاریابی در شبکه های اجتماعی است.

مخاطبان شما برای ارائه محتوای با کیفیت به برند شما نگاه می کنند ، اما مطمئناً ارائه محتوای جدید و جذاب رسانه های تولید محتوا اجتماعی به طور منظم می تواند چالش برانگیز باشد.

خوشبختانه شما باید ما را کمک کنید!

ما لیست عظیمی از ایده های بازاریابی شبکه های اجتماعی مورد علاقه خود را گردآوری کرده ایم که می توانید برای جذب طرفداران و دنبال کنندگان خود در طول سال استفاده کنید.

از توسعه بازاریابی محتوای ویدیویی منحصر به فرد تا استفاده از شکلک های بیشتر.

این ایده ها به شما کمک می کنند تا محتوای متنوع و جذاب بیشتری را صرف نظر از نوع مشاغلی که ارائه می دهید ، ارائه دهید.

بدون ADO بیشتر…

18 ایده جالب برای بازاریابی در شبکه های اجتماعی برای ادویه بخشیدن به فعالیت های رسانه های اجتماعی شما
بیایید بیایید به لیست بهترین ایده های بازاریابی رسانه های اجتماعی برویم تا به شما در افزایش تعامل و افزایش فروش کمک کنیم:

1. محتوای تولید شده توسط کاربران را از طرفداران و دنبال کنندگان خود به اشتراک بگذارید.
به اشتراک گذاشتن محتوای تولید شده توسط کاربر یک روش عالی برای ایجاد یک دیدگاه تازه به طرفداران و پیروان خود در مورد نام تجاری شما است و در عین حال روابط قوی تری با مشتریان و مشتریان خود ایجاد می کند.

غالباً ، مصرف کنندگان بیش از اعتماد به مارک ها به محتوای افراد متوسط ​​اعتماد دارند.

به گفته AdWeek ، 76٪ از افراد در نظرسنجی اظهار داشتند که احتمال اعتماد به یک فرد متوسط ​​بیشتر است و تقریباً 100٪ از مصرف کنندگان به سایر توصیه های مصرف کننده اعتماد دارند.

محتوای تولید شده توسط کاربر یک ایده عالی در زمینه بازاریابی در شبکه های اجتماعی است زیرا روشی برای نشان دادن پیروان است که تنها شما نیستید که فکر می کنید شرکت شما عالی است.

در اینجا مثالی از یک کمپین محتوای موثر تولید شده توسط کاربران در اینستاگرام آورده شده است:


در اینجا ، فروشگاه مبلمان و خرده فروش دکوراسیون منزل ، Wayfair به پیروان نشان می دهد که چگونه می توان محصولات آنها را در خانه با محتوای به اشتراک گذاشته شده توسط مشتری قرار داد.

سپس آنها در پروفایل خود پیوندی به محصولات نشان داده شده در تصویر ارائه می دهند تا مشتریان بتوانند آنها را برای خود خریداری کنند.

2. یک مسابقه اهدا یا مسابقه برگزار کنید.
چه کسی چیزهای رایگان را دوست ندارد؟ مسابقات می تواند یک روش عالی برای جذب طرفداران و پیروان شما باشد در حالی که برای افزایش میزان نمایش و رشد مخاطبان تلاش می کنید.

در حقیقت ، Tailwind گزارش می دهد که اجرای یک مسابقه و هدایای اینستاگرام به طور منظم حدود 70٪ سریعتر از حساب هایی است که برگزار نمی شود.

در اینجا مثالی جالب از مسابقه عکس اینستاگرام Dominos آورده شده است:


قوانین در اینجا روشن و ساده است. و نه تنها دومینوها در میان طرفداران طرفداران فوق العاده خود قرار می گیرند ، بلکه فرصت عالی برای به اشتراک گذاشتن محتوای تولید شده توسط کاربر در صفحه خود را دارند.

3. محتوای "نشان کردن یک دوست" ایجاد کنید.
اغلب می بینید که کاربران شبکه های اجتماعی دوستان خود را در نظرات پست هایی که فکر می کنند دوستانشان از آنها لذت خواهند برد ، نشان می کنند.

شما می توانید با ارسال مطالب قابل استفاده و دعوت از کاربران برای نشان دادن دوستی که فکر می کنند از این مطالب لذت خواهند برد یا با آن ارتباط دارند ، از این نوردهی سریع و آسان بهره (lyfemarketing) ببرید.

این پست فیس بوکی از MVMT مثالی عالی برای ارسال "برچسب زدن به یک دوست" است که محصول آنها را نشان می دهد و بدون اینکه تبلیغاتی بیش از حد تبلیغ کند ، احساس نام تجاری را به کاربران القا می کند:

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی