آموزش کسب و کار اینستاگرامی -

آموزش راه اندازی کسب و کار در اینستاگرام و کسب درآمد

آموزش کسب و کار اینستاگرامی -

آموزش راه اندازی کسب و کار در اینستاگرام و کسب درآمد

19 کسب و کار اینترنتی در 2021

صادق حبیبی | دوشنبه, ۳۰ فروردين ۱۴۰۰، ۱۲:۳۰ ب.ظ | ۰ نظر

ایده یک "شغل برای زندگی" اکنون از گذشته است.

به همین دلیل است که حدود 30 میلیون آمریکایی کسب و کار اینترنتی یک مشاغل مستقر در خانه را اداره می کنند ، بسیاری از آنها مدل کسب و کار آنلاین از این نوع یا مدل دیگر را دنبال می کنند. اما برخی از بهترین مشاغل آنلاین برای شروع از خانه چیست؟

اگر برای شروع کار پول یا تجربه زیادی ندارید ، چه می کنید؟ گزینه هایی وجود دارد!

به دلایل زیادی مایل به راه اندازی کسب و کار اینترنتی خود یک حرکت هوشمندانه هستید. اما بزرگترین مانع روحی که در حال حاضر بیشتر شما با آن روبرو هستید این است که بدانید بهترین کسب و کارهای آنلاین برای شروع چیست.

اگر قبلاً مهارت های آنلاین پر تقاضا دارید ، بسیار عالی است. کسب و کار اینترنتی همه این کار را نمی کنند. یا فقط نمی دانید چگونه می توانید آن را به یک تجارت آنلاین و پایدار موفق تبدیل کنید.

یا شاید شما تکه هایی را اینجا و آنجا برداشته اید. شاید در مورد بازاریابی وابسته چیزی شنیده باشید ، اما کسی از Shopify در هنگام ناهار نام برد.

به علاوه… شما همیشه می خواستید یک کتاب بنویسید ، و داستان هایی درباره نویسندگان مستقل با درآمد میلیونی خوانده اید. آیا این یک کار یکبار مصرف بود یا می توانید آن را انجام دهید؟

بنابراین ، چگونه می توانید ایده مناسب کسب و کار آنلاین را برای خود انتخاب کنید؟

کسب و کار اینترنتی اما خبرهای خوبی وجود دارد! می بینید که در بهترین زمان ممکن در تاریخ بشر برای راه اندازی تجارت خود زنده هستید.

پیش از این هرگز مانع ورود به این میزان کم ، هزینه راه اندازی بسیار کم یا پتانسیل درآمد بسیار زیاد نبوده است. شما به منابعی و ابزاری دسترسی دارید که یک دهه پیش وجود نداشته اند ، شبکه های اجتماعی فقط یک نمونه اصلی هستند.

مطالب [نمایش]

بهترین ایده های آنلاین آنلاین برای شروع
در این مقاله ، ما قصد داریم شما را به سفرهای برتر آنلاین خود بکشانیم ، که هر یک برای مشاغل اینترنتی خانگی مناسب هستند.

و اگر این مقاله را می خوانید ، می توانید با گرفتن مشاوره از شخصی که در واقع یک تجارت آنلاین موفق را شروع کرده است ، دلتان را بپذیرید. من از سال 2011 یک کارآفرین تمام وقت در اینترنت هستم!

بنابراین ، نه تنها این موارد "کسب و کار آنلاین" امکان پذیر است ... بلکه امیدوارم بتوانم راهنمایی های خوبی برای شروع کار بعدی خود به شما ارائه دهم.

اکنون که بینش بیشتری در مورد اینکه چرا داشتن یک کسب و کار آنلاین ایده بسیار خوبی است ، وقت آن است که دقیقاً بررسی کنیم کدام یک از بهترین مشاغل آنلاین برای شروع در سال 2019 و غیره هستند.

1. یک BLOGGER شوید
اکنون ، این یک مدل کسب و کار آنلاین است که متأسفانه به جوک های بیش از حد زیادی تبدیل شده است.

این به این دلیل است که بخش خاصی از جامعه (این شما هستید ، هیپستر!) با صدای بلند به هر کسی که مایل به گوش دادن است گفت که آنها وبلاگ نویسان تمام وقت هستند.

نتیجه خالص این اشتیاق نابجا این است که اگر به هر یک از دوستان یا خانواده خود بگویید که قصد کسب و کار وبلاگ نویسی خود را دارید ، آنها در حالی که مودبانه سرفه می کنید بینی شما را چروک می کنند.

اجازه ندهید که شما را از شروع یک تجارت وبلاگ نویسی باز دارد.

بسیاری از وبلاگ نویسان بسیار موفق در آنجا وجود دارند - ما در حال صحبت از موفقیت 5 و 6 رقمی در ماه هستیم. کاری که کاملاً باید از انجام آن اجتناب کنید راه اندازی یک وبلاگ در مورد "چگونه یک وبلاگ نویس موفق باشید" است.

چگونه که هنوز موفقیتی کسب نکرده اید چگونه می توانید این کار را انجام دهید؟ ساختن آن تا زمانی که آن را درست نکنید یک مدل تجاری نیست که به همه توصیه می کنیم آن را دنبال کنند.

وبلاگ نویسی هنوز یک ایده تجاری آنلاین مناسب و ایده آل است و ایده آن به اندازه همیشه بالقوه است. فقط مطمئن شوید که وبلاگی را درباره موضوعی راه اندازی کرده اید که مردم واقعاً می خواهند در مورد آن بخوانند. اگر اتفاقاً چیزی باشد که شما به آن علاقه زیادی داشته باشید ، عالی است. اما باید بدانید که کسب درآمد از وبلاگ در مورد غذای ارگانیک سگ ساده تر از کسب درآمد از وبلاگی درباره داستان های ادبی مبهم است.

یادگیری نحوه راه اندازی یک وبلاگ نیز چندان دشوار نیست. برای شروع می توانید از یک حساب رایگان WordPress یا Blogger.com استفاده کنید. یا اگر می توانید حدود 20 دلار سرمایه گذاری کنید ، می توانید یک نام دامنه ثبت کنید ، یک حساب میزبانی وب ارزان دریافت کنید و وردپرس را از آنجا نصب کنید.

راهنمای کامل ما را بخوانید که چگونه یک BLOG را اینجا شروع کنید
یکی از بزرگترین سو mis برداشت ها در مورد وبلاگ نویسی این است که شما باید این پست های طولانی و تأمل برانگیز را بنویسید که باعث می شود مردم متوقف شوند و به زندگی خود فکر کنند. وبلاگ شما نیازی به تغییر زندگی ندارد. در حقیقت ، اگر به کمک به خوانندگان خود در حل هر مشکلی که مواجه هستید تمرکز کنید ، درآمد بیشتری کسب خواهید کرد.

 

یا حتی فقط به آنها کمک کنید تا کالای جدید و یا خدمتی جالب دریافت کنند که نمی دانستند کسب و کار اینترنتی به چه چیزی احتیاج دارند. حقیقت این است که وبلاگ نویسی می تواند همانطور که دوست دارید بصری باشد - تعداد زیادی وبلاگ نویس عکس و کاردستی با مخاطبان گسترده در آنجا وجود دارد.

اگر فکر می کنید چگونه از وبلاگ خود درآمد کسب کنید ، توقف کنید. بدون مخاطب نمی توانید از وبلاگ درآمد کسب کنید و بدون ایجاد محتوا نمی توانید مخاطب کسب کنید. ابتدا مخاطبان خود را بسازید و سپس شروع به جستجوی گزینه هایی مانند AdSense ، فروش وابسته آمازون یا پست های حمایت مالی کنید.

راه اندازی وبلاگ خود یکی از بهترین مشاغل آنلاین برای شروع است زیرا تقریبا هیچ مانعی برای ورود وجود ندارد. به علاوه شما می توانید وبلاگ خود را به صورت بالقوه به یک تجارت آنلاین بسیار موفق تبدیل کنید.

کسب و کار اینترنتی هزینه ها و پتانسیل های شروع یک بلاگ
هزینه های راه اندازی: شما می توانید با یک حساب وردپرس رایگان کار خود را شروع کنید و سپس به هزینه پرداخت کنید

بعداً حساب کنید. ثبت نام دامنه به علاوه میزبانی وب ارزان حدود 20 دلار برای شما هزینه دارد. قبلاً مجبور بودید برای سایت خود مضامین برتر بخرید ، اما اکنون می توانید با Astra یک وب سایت عالی و سریع به صورت رایگان دریافت کنید.
پتانسیل درآمد: وبلاگهایی که مخاطبان زیادی دارند می توانند ماهیانه از 10 هزار دلار تا 100 هزار دلار آمریکا درآمد کسب کنند.
داستان موفقیت: پت فلین از Smart Passive Income یکی از موفق ترین هاست و به جرات می توان گفت داستان های موفقیت دوست داشتنی در صنعت وبلاگ نویسی است.


اگر می خواهید در این تجارت پردرآمد شرکت کنید ، کسب و کار اینترنتی توصیه می کنیم Bluehost را امتحان کنید. Bluehost به طور مداوم یکی از محبوب ترین گزینه ها ، به ویژه برای مبتدیان است. میزبانی آنها مانند سرورها خوب است. آنها ساخت وبلاگ را ارزان ، آسان و انعطاف پذیر می کنند. Bluehost را اکنون امتحان کنید.

کسب و کار آنلاین خود را با BLUEHOST شروع کنید
2. امپراتوری بازاریابی خود را بسازید
این مدل به من فضا های گرم می دهد زیرا این یک تجارت آنلاین ساده است که بسیار لذت بخش است و تقریباً 100٪ درآمد منفعل دارد.

به طور خلاصه ، بازاریابی شرکت های وابسته فروش محصولات به صورت پورسانت برای طیف وسیعی از شرکت ها از جمله نام های تجاری اصلی است. نیازی به خرید سهام نیست ، شما بسته بندی یا حمل و نقل را انجام نمی دهید و هرگز مجبور نیستید با مسائل مربوط به خدمات مشتری برخورد کنید.

سنگ بنای مشاغل وابسته شما در مورد راه اندازی یک وب سایت است که بر روی طیف خاصی تمرکز دارد. شما با هدف رتبه بندی در صفحه یکی از Google برای این کلمات کلیدی ، درباره کلمات کلیدی کم رقابت برای آن مکان تحقیق می کنید.

افرادی که از سایت شما بازدید می کنند ، سپس بر روی پیوند ارجاع کلیک می کنند و اگر در فروشگاه مقصد خریدی انجام دهند ، کارمزد دریافت می کنید.

به همین دلیل برخی افراد آن را "بازاریابی ارجاع" می نامند.

با شروع مشاغل مبتنی بر اینترنت ، بازاریابی شرکت های وابسته دارای درآمد بالایی هستند.

و همانطور که قبلاً ذکر شد ، به محض تنظیم صحیح ، درآمد حاصل از آن می تواند تقریباً 100٪ منفعل باشد.

در واقع ، اینگونه است که من در اصل کار خود را ترک کردم. من تعداد زیادی سایت کوچک ایجاد کردم که در نهایت درآمد بیش از 10 هزار دلار در ماه داشتند! بنابراین ، من گفتم "ادیوس!" به شغل روزم رفته ام و هرگز به گذشته نگاه نکرده ام.

تبدیل شدن به یک بازاریاب شرکت وابسته هنوز هم یکی از بهترین ورودی ها در تجارت آنلاین است - و برای خیلی ها بیش از حد کافی است!

دوره آموزش بازاریابی کارآمد
** آیا می خواهید یاد بگیرید که چگونه رئیس خود را اخراج کنید ، درآمد منفعلانه داشته باشید و یک امپراتوری سایت خوب را اداره کنید؟ ** برای دریافت "طرحنامه" تجارت آنلاین و همچنین دسترسی به گروه فعال دیگر افراد تجارت آنلاین جدید درست در کنار شما.

برای اطمینان از پاسخگویی به تمام سوالات خود ، به همه آموزشها + وبینارهای زنده در حال انجام + یک گروه خصوصی در فیس بوک دسترسی پیدا کنید.

به سیستم سایت اقتدار بپیوندید
شما هنگام ایجاد سایت برای فروش محصولات یا خدمات از طریق بازاریابی شرکت های وابسته دو گزینه دارید: یک سایت خاص یا یک سایت معتبر.

سایت های تخصصی کوچکتر هستند و بر روی نوع خاصی از محصول یا خدمات متمرکز شده اند ، که شامل چندین صفحه محتوای مختلف است. از طرف دیگر ، سایت های مرجع دارای صدها مقاله هستند که به طور کامل تمام کلمات کلیدی شناخته شده برای یک موضوع خاص را پوشش می دهند.

اگر از ایده نوشتن متنفر هستید ، همیشه می توانید این کار را برای شخص دیگری انجام دهید.

اما نوشتن محتوای عالی برای یک سایت وابسته واقعاً چندان دشوار نیست. این فقط کمی تمرین طول می کشد ، و همین که اولین بررسی های کمیسیون را مشاهده کردید ، می خواهید قبل از کار ، در هنگام استراحت ناهار ، و هنگامی که باید در رختخواب کاملاً خواب باشید ، برای سایت خود مقاله بنویسید.

بازاریاب های وابسته موفق می توانند افراد بزرگ مجازات باشند.

من دوست دارم سایت های جدیدی را با بازاریابی وابسته راه اندازی کنم. درآمد بالایی برای هر بازدید کننده (بسیار بیشتر از تبلیغات) ارائه می دهد و به شما این فرصت را می دهد که برخی از کلمات کلیدی دم بلند را محکم کنید.

در اینجا برخی از بهترین برنامه های بازاریابی وابسته امروز آورده شده است:

همکاران آمازون
والمارت
Wayfair
eBay
جت
VigLink
SkimLinks
CJ
ShareASale
راکوتن
اگر تازه شروع کرده اید ، آمازون آسانترین برنامه برای استفاده و برنامه ای است که من توصیه می کنم.

با خواندن این راهنما در مورد چگونگی ساخت سایت کسب و کار اینترنتی تخصصی با درآمد 2985 دلار در ماه می توانید اطلاعات بیشتری در مورد ساخت سایت های وابسته کسب کنید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی