آموزش کسب و کار اینستاگرامی -

آموزش راه اندازی کسب و کار در اینستاگرام و کسب درآمد

آموزش کسب و کار اینستاگرامی -

آموزش راه اندازی کسب و کار در اینستاگرام و کسب درآمد

۳ مطلب در خرداد ۱۴۰۰ ثبت شده است

قیمت طراحی لوگو در 1400 چقدر است؟

صادق حبیبی | پنجشنبه, ۲۰ خرداد ۱۴۰۰، ۰۲:۲۹ ب.ظ | ۰ نظر

آلوگو یک قسمت اساسی از هویت هر نام تجاری است - این اولین چیزی است که مشتری بالقوه می بیند و استفاده از لوگو متمایز از رقابت بسیار مهم است. اما هزینه طراحی آرم چقدر باید باشد؟ مانند تمام هزینه های تجاری ، شما می خواهید قیمت طراحی لوگو را با کیفیت و ارزشی رایان طرح که به دست می آورید بسنجید.

کولاژ لوگو از لوگو های مختلف با کیفیت بالا
استخدام یک طراح حرفه ای یا یک شرکت طراحی به شما اطمینان می دهد که طراحی نهایی لوگو شما متمایز باشد و پیام برند شما را به شما اعلام کند. مانند هر سرویس ، انواع امتیازات و بسته های طراحی آرم وجود دارد و مهم است که درک کنید چه چیزی را برای پول خود دریافت می کنید یا نمی گیرید.

هزینه طراحی لوگو چقدر است؟
-
هزینه طراحی یک آرم از 0 دلار تا ده ها هزار دلار است ، اما اگر شما یک کسب و کار کوچک یا راه اندازی خوب هستید و به دنبال طراحی با کیفیت هستید ، یک طراحی آرم خوب باید بین 300 تا 1300 دلار باشد.

قیمت طراحی لوگو می تواند متفاوت باشد ، به عنوان مثال قیمت طراحی لوگو به کیفیت و شخص ایجاد شده بستگی دارد. به بودجه خود نگاهی بیندازید و به ما کمک کنید تا بر اساس نیاز خود بهترین روش هزینه را تعیین کنید.

10 تا 50 دلار
300 تا 800 دلار
800 - 2500 دلار
2500 دلار +
گزینه های طراحی لوگو
آرم ساز

طراح مستقل یا مسابقه طراحی (شروع از 299 دلار)

طراح مستقل یا مسابقه طراحی

آژانس طراحی

 کیفیت
آرم های اصلی و عمومی ساخته شده با انتخاب آیکون ها و فونت های سهام. زمان چرخش بسیار سریع.

طراحانی با قول اما تجربه محدود یا نمونه کارهای کوچکتر.

طراحان با تجربه و خدمات و مشاوره حرفه ای.

طراحی های با کیفیت بالا از یک تیم کامل استراتژیست خلاق تضمین شده است.

چه کسی باید از آن استفاده کند
مشاغل بسیار با بودجه و وقت که با طراحی عمومی مشکلی ندارند

مشاغلی که درک درستی از روند طراحی دارند و ترجیح می دهند وقت بگذارند تا پول

مشاغلی که کیفیت آنها را با بودجه میان رده می خواهند

مشاغل دارای منابع کافی که می خواهند یک بسته کامل و کامل از مارک تجاری داشته باشند

کم هزینه: زیر 300 دلار
آرم ساز
ارزان ترین گزینه برای دریافت آرم ساخت خود آن است. اگر شما یک بهترین شرکت طراحی لوگو طراح آموزش دیده هستید و راه خود را در زمینه Illustrator به خوبی می دانید ، بله. اگر اینگونه نباشید ، این امر شما را به یک تولید کننده آرم هدایت می کند.

در حالی که تولیدکنندگان آرم ارزانترین گزینه هستند (0 دلار برای استفاده از سرویس و 10 تا 50 دلار برای خرید طرح شما) ، آنها فقط گزینه های محدود و عمومی نماد و قلم را ارائه می دهند. اگر این مسیر را طی کنید و از زیبایی زیبایی در طراحی برخوردار باشید ، ممکن است یک آرم قابل استفاده (در صورت عمومی) دریافت کنید. اگر هیچ آموزش طراحی ندارید ، ممکن است در نهایت با چیزی روبرو شوید که کمی خسته کننده باشد.

 

LogoMaker
سازندگان لوگو بر اساس نام و صنعت تجارت شما صدها مفهوم تولید می کنند. تصویر از طریق LogoMaker.com
ممکن است فریلنسرهایی پیدا کنید که مایل باشند با قیمت زیر 300 دلار به شما لوگو بدهند. ممکن است معامله بسیار خوبی باشد ، اما مانند همه معاملات عالی باید از خود بپرسید که چرا آن را دریافت کرده اید ... اگر به این دلیل است که به مادر طراح لطف کرده اید ، پس یکی را برای خود کسب کنید! اگر آنها را در یک وب سایت ناشناس پیدا کرده اید ، بعید به نظر می رسد که آنها چیزی به عنوان عمومی که می توانستید خودتان ایجاد کنید به شما بدهند. (یا ممکن است این طرح به سرقت برود! ما دائماً می بینیم که طرح هایی که در 99 طرح طراحی شده اند در وب سایت های فریلنسر ارزان قیمت ظاهر می شوند.)

میان رده: 300 تا 2500 دلار
اگر چند صد تا چند هزار دلار در بودجه خود داشته باشید ، برای هزینه طراحی لوگو به نقطه حساس رسیده اید: احتمالاً شما یک طراحی کاملا خوب خواهید داشت و مجبور به شکستن بانک نخواهید شد.

در این محدوده قیمت طراحی لوگو ، شما دو گزینه برای گرفتن طرح دارید: کار با فریلنسر یا مسابقه طراحی لوگو .

و ما می دانیم: بین 300 و 2000 دلار تفاوت زیادی وجود دارد. نگران نباشید ، ما اطمینان داده ایم که چرا و چه زمانی می خواهید هزینه بیشتری پرداخت کنید.

https://99designs.co.uk/blog/logo-branding/logo-design-cost/

  • صادق حبیبی

بهترین روش های تولید محتوا چیست؟

صادق حبیبی | دوشنبه, ۱۰ خرداد ۱۴۰۰، ۱۰:۵۶ ب.ظ | ۰ نظر

اگر کیفیت محتوا داستان برند را زنده نکند ، حتی بهترین وب سایت های طراحی شده نیز ماندگاری طولانی مدت ندارند. محتوای خود را بیش از حد هنری یا پرماجرا جلوه دهید و ممکن است برای عبارات جستجوی مناسب به خوبی فهرست بندی نشود. آن را خیلی خشک یا بهینه کنید و هیچ کس نمی خواهد آن را بخواند.

وقتی نوبت به قابلیت دستیابی می رسد ، برچسب هایی مبهم ، ناسازگار یا در کل وجود ندارند ، تولید محتوا موانعی برای صفحات وب ایجاد می کنند و عملکرد یا درک آنها را برای افراد معلول غیرممکن می کند. از این هشت روش مناسب برای ارائه محتوای جذاب ، در دسترس و بدون خطا استفاده کنید که مورد توجه قرار می گیرد.

مخاطبان خود را درک کنید
مطابقت مطالب با تحقیقات کلمات کلیدی
یک زاویه منحصر به فرد پیدا کنید
برای دسترسی بنویسید
وظایف را خودکار کنید
استانداردهای کیفیت را پیاده سازی کنید
با در نظر گرفتن SEO بنویسید
موجودی محتوا را نگه دارید
مخاطبان خود را درک کنید


در نهایت ، شما قصد ایجاد محتوا را دارید و قصد مشاهده آن را دارید. برقراری ارتباط موثر به معنای آگاهی دقیق از اینکه چه کسی محتوای شما را می بیند و پس از مطالعه آن چه کاری انجام می دهد ، می باشد.

برای مخاطبان بیش از حد گسترده ننویسید. ایجاد یک شبکه عریض نتیجه عکس آن چیزی را دارد که شما برای جذب ترافیک در نظر دارید. محتوای خود را مطابق مشخصات خاص مخاطب تنظیم کنید تا بهترین نتیجه را داشته باشد.

برای این کار ، یک ابزار تجزیه و تحلیل هوشمند ضروری است. داده های مربوط به بازدید سایت شما ، بینش در مورد محبوب ترین (و کمترین) صفحات ، اطلاعات جستجوی داخلی و ردیابی رفتار بسیار ارزشمند است. شما تصویری واضح از اینکه چه کسی از وب سایت شما بازدید می کند و چه پیام هایی با آنها طنین انداز است ، بدست می آورید. از این دانش برای برنامه ریزی مطالب خود استفاده کنید.

افرادی که به صفحه ای با علامت سوال نگاه می کنند

مطابقت مطالب با کلمات کلیدی جستجو شده
اگر محتوایی تولید می کنید که هدف آن جذب بازدید کننده و ایجاد نام تجاری خود به عنوان مرجع است ، با تحقیق در مورد کلمات کلیدی شروع کنید. بهینه سازی موتور جستجو (SEO) به آن بستگی دارد. ابتدا باید اصطلاحاتی را که می خواهید برای آنها پیدا شود تعریف کنید. تحقیق ، کشف و تجزیه و تحلیل کلمات کلیدی راه های پیش رو است.

کدام یک از کلمات کلیدی بیشتر جستجو شده برای موضوع شما هستند؟ کدام کمترین هستند؟ پس از شناسایی ، تعیین کنید که کدام یک از این اصطلاحات کمترین رقابت را دارند. این بدان معناست که شما با نوشتن در مورد موضوعاتی که رقبای شما در آن نیستند ، خلا را پر می کنید.

یک ابزار تجزیه و تحلیل SEO عالی که تحقیقات کلمات کلیدی ، پیشنهادات کلمات کلیدی و نظارت بر کلمات کلیدی و همچنین تجزیه و تحلیل رقبا را انجام می دهد ، کار را آسان می کند. به این ترتیب ، شما م componentsلفه های اساسی لازم برای شروع ساخت محتوا را دارید.

به یاد داشته باشید که ساده نوشتن مقالات خود با کلمات کلیدی معروف به این امید که رتبه SEO خود را افزایش دهید اشتباه است. کلمات کلیدی باید ترکیب شوند تا متناسب با متن باشند و ارزش افزوده داشته باشند. سپس می توانید در مانیتورینگ کلمات کلیدی خود بیشتر فرو رفته و مروری بر سفر مشتری خود داشته باشید.

یک زاویه منحصر به فرد پیدا کنید
ناگفته نماند که یک زاویه منحصر به فرد ارزش SEO ارزشمندی را برای محتوایی که منتشر می کنید به ارمغان می آورد. چرا هنگامی که میلیون ها مقاله دیگر در این زمینه وجود دارد ، شخصی که برای یافتن اطلاعات در مورد کرت ، یونان در اینترنت جستجو می کند ، بر روی مقاله یا تصویر شما کلیک می کند؟ پاسخ یک دیدگاه تازه است.

یک پست وبلاگ در کرت نه منحصر به فرد است و نه تازه است. یک پست وبلاگ در مورد سنت رستوران های کریتی که راکی ​​رایگان سرو می کنند ، یک دیدگاه بدیع در مورد موضوعی بیش از حد لگدمال شده ارائه می دهد.

با استفاده از همان مثال ، با جستجوی عبارات "Crete Greece" در Google 57،100،000 نتیجه آشکار می شود. جستجوی 'راکی در کرت یونان' 377،000 نتیجه به دست آورد. با این حال ، اصطلاح محدود شده "راکی رایگان در کرت یونان" فقط 199،000 نتیجه را به همراه داشت. آیا ترجیح می دهید در بین 199000 مقاله (بسیاری از آنها با کیفیت پایین یا تا حد زیادی بی ربط) یا در رقابت 57 میلیون مقاله دیگر پیدا شوید؟ تحقیقات کلمات کلیدی باید در هنگام ایده پردازی برای هر ایده محتوای منحصر به فرد موجود باشد.

به یاد داشته باشید که طراوت فراتر از محتوای نوشتاری است و در مورد تصاویر شما نیز صدق می کند. موتورهای جستجو تصاویر بارگذاری شده در اینترنت را رتبه بندی می کنند و براساس اصالت آنها رتبه بندی می کنند. اگر تصویر یا گرافیکی که به وب سایت خود اضافه می کنید از قسمت دیگری از اینترنت وام گرفته شده یا از عکس های سهام آن گرفته شده است ، بر SEO شما تأثیر منفی می گذارد. سعی کنید از تصاویر اصلی و منحصر به فرد استفاده کنید زیرا آنها دقیقاً مانند محتوا بر رتبه شما تأثیر می گذارند.

برای دسترسی بنویسید
مطالب خود را بنویسید تا برای هر بازدید کننده ای فراگیر باشد.

از لحاظ فنی ، فقط افزودن "متن alt" به تصاویر باعث دسترسی وب سایت شما نمی شود. سایر دستورالعمل ها عبارتند از:

اطمینان از تضاد رنگ بین متن ، پیوندها و پس زمینه صفحه کافی است
استفاده صحیح از یک ساختار تو در تو برای عناوین مقاطع (به عنوان مثال از H1 تا H6)
محتوای صفحه به ترتیب منطقی و منطقی برای همه است
اطمینان از اینکه تمام دکمه ها ، کنترل ها و ورودی ها (زمینه ها ، کادرهای تأیید ، دکمه های رادیویی) برچسب گذاری شده اند
همه فیلم ها زیرنویس شده اند و فیلم ها و کلیپ های صوتی رونوشت دارند
همه تصاویر دارای متن جایگزین هستند (یا اگر تصویر تزئینی باشد متن alt ندارد)
برای نرم افزار صفحه خوان ، برچسب ها یا نشانه های صفحه برچسب گذاری شده اند و پیوند "پرش به" وجود دارد که به کاربران اجازه می دهد در صورت استفاده از

صفحه کلید
زبان ساده و خوانایی
بهترین راه برای انطباق با الزامات دستیابی ، پیروی از دستورالعملهای قابل دسترسی برای دسترسی به محتوای وب (WCAG) است.

برای اطمینان از اینکه در مسیر درست قرار دارید ، یک ممیزی انطباق قابلیت دسترسی را با یک ابزار تست خودکار اجرا کنید. این یک فرآیند ارزشمند است برای اطمینان از اینکه در قالب محتوایی که استفاده می کنید مانعی ایجاد نمی کنید. سکوی آزمایش قابلیت دسترسی Siteimprove مواردی را که با دستورالعمل های WCAG مطابقت ندارند تشخیص می دهد و توصیه های عملی برای رفع آنها ارائه می دهد.

با در نظر گرفتن SEO بنویسید
اگرچه بهینه سازی موتور جستجو به طور کلی نباید تمرکز اصلی شما در ایجاد محتوا باشد ، اما برای هر وب سایتی یک نکته ضروری است. عناصر محتوایی بهینه شده برای SEO شامل عناوین و توضیحات متا ، پیوندهای داخلی و خارجی به خوبی انتخاب شده و تصاویر با متن جایگزین توصیفی است. هرچه موتورهای جستجو به راحتی محتوای شما را پیدا کنند ، گسترش مخاطبان شما راحت تر خواهد بود.

استانداردهای کیفیت را پیاده سازی کنید
به نظر می رسد یک مفهوم ساده است ، اما مفهومی است که اغلب نادیده گرفته می شود. ممکن است بازدیدکنندگان به وب سایت شما دسترسی پیدا کنند اما در صورت وجود خطاهای قابل مشاهده مانند غلط املایی ، پیوندهای خراب و اطلاعات منسوخ ، احتمال اینکه بتوانند به وب سایت شما دسترسی پیدا کنند وجود دارد. اگر محتوای شما به صورت شلخته ارائه شود ، پیام شما جابجا نمی شود. با سرمایه گذاری در ابزاری ، سایت خود را برای یافتن خطاها اسکن کرده و به شما برای رفع آنها راهنمایی کنید.

موجودی محتوا را نگه دارید
اگر نمی دانید این محتوا چیست ، دشوار است که محتوای خود را برای بازدیدکنندگان مرتبط و مفید نگه دارید. برای اینکه در بالای مطالب موجود در سایت خود زندگی کنید ، یک فهرست محتوا تهیه کنید. داشتن یک نمای کلی جایگزینی یا حذف اطلاعات منسوخ و بی ربط را آسان می کند. استفاده از موجودی محتوای خود در هماهنگی با ابزارهای تجزیه و تحلیل خود نیز یک روش عالی برای ردیابی ارتباط با کاربران شما است و نیست. این بینش ها برای برنامه ریزی محتوای آینده مفید است.

از ابزارهای مناسب برای خودکار کردن کارها استفاده کنید
مجموعه ای قدرتمند از ابزارهای بهینه سازی وب کاملاً ارزشمند است. طراحی ، نظارت ، بهینه سازی و ارائه یک استراتژی محتوای موثر در سطح حرفه ای پیچیده نیاز به اتوماسیون دارد.

اگر شما می خواهید ببینید که چگونه می توانید با استفاده از اتوماسیون در سئو ، تجزیه و تحلیل ، دسترسی یا تضمین کیفیت ، جریان کار خود را تغییر دهید ، به بستر اطلاعاتی Siteimprove Intelligence مراجعه کنید. با استفاده از پیوندهای زیر یا درخواست نسخه ی نمایشی ، اطلاعات بیشتری را کاوش کنید.

https://siteimprove.com/en/blog/what-are-content-creation-best-practices/

  • صادق حبیبی

شما در مورد افرادی که از اینستاگرام درآمد کسب می کنند شنیده اید و فکر می کنید ، "هوم ، این می تواند من باشم." شما به هر حال تمام وقت آزاد خود را در اینستاگرام می گذرانید و آن را دوست دارید. بنابراین ، چرا از آن درآمد کسب نمی کنید ، درست است؟ پول درآوردن از اینستاگرام زیرا تبدیل شدن به اینفلوئنسر اینستاگرام هنوز هم متداول ترین روش کسب درآمد با اینستاگرام است.

نحوه کسب درآمد در اینستاگرام به عنوان Creator Content_600x900.jpg
فقط در طی 10 سال ، اینستاگرام از یک اپلیکیشن صرفاً اشتراک گذاری عکس تبدیل شده و به یکی از محبوب ترین سیستم عامل های رسانه های اجتماعی برای استفاده روزانه و یکی از پردرآمدترین بسترهای سازندگان تبدیل شده است. با بیش از یک میلیارد کاربر ماهانه ، اینستاگرام اکنون برنامه اصلی برای دوز روزانه الهام شما و پرداخت های درون برنامه ای است.

اینستاگرام همچنین به یک بستر تجاری تبدیل شده است که حساب می شود. میلیون ها کارآفرین و به راحتی 70 درصد از کل مارک ها از قدرت فروش اینستاگرام برای راه اندازی محصولات جدید و فروش بیشتر بهره می برند.

و این فقط برای اسب شاخدار یا هر چیز دیگری نیست. اگر بخواهید کار را انجام دهید ، می توانید به جمع خالقین موفقی که از اینستاگرام درآمد کسب می کنند بپیوندید ... و عزیزم ، کار زیادی خواهد داشت.

سرد

خوب.

اما چگونه روی زمین حتی شروع می کنید؟ آیا اگر تمام فالوئرهایی که اکنون دارید مادر ، همکلاسی های دبیرستان و بهترین دوست شما هستید ، می توانید بفروشید؟

غصه نخور

برای کسب درآمد از IG شما به صدها هزار دنبال کننده احتیاج ندارید ، حتی اگر تصور کنید که این کار کاملاً طبیعی است. شما به همان تعداد پیروی که فکر می کنید نیازی ندارید.

ردیف های اینفلوئنسر: ما در مورد آنها تحقیق کردیم تا شما مجبور نشوید
با مجوز از: The Shelf Full-Funnel Influencer Marketing
در حالی که اینستاگرامرهای برتر صدها هزار (یا میلیون ها) فالوور دارند ، کسانی که دارای یک دنباله کوچک و جذاب فقط 1000 طرفدار هستند نیز می توانند در اینستاگرام درآمد کسب کنند. اگر هنوز علاقه مند هستید ، برای کسب درآمد در اینستاگرام ، به دنبال روشهای خاص باشید.


سه راه برای کسب درآمد در اینستاگرام ایجاد محتوا
ما فرض خواهیم کرد که شما اینجا هستید زیرا در دنیای تأثیرگذار تازه وارد هستید. بنابراین قبل از اینکه وارد سنگین وزنه برداری شویم ، بیایید اصول تأثیرگذار شدن را دوباره اصلاح کنیم.

تأثیرگذار کسی است که در مورد موضوعات خاص با مخاطبان اعتماد داشته باشد. برای مخاطبان آنها ، افراد تأثیرگذار روند گرایان و کارشناسان معتبری هستند که نظرات آنها درباره موضوعات خاص بسیار مورد توجه است. مارک ها برای استفاده از اقتدار خود در بین مخاطبان خود به افراد تأثیرگذار اعتماد می کنند تا مردم را وادار به اقدام کنند.

بسیاری از مارک ها نمی توانند این نوع نفوذ را کنترل کنند و بنابراین با نفوذهایی شریک می شوند که از طرف نام تجاری (یا همان پست های تحت حمایت مالی) محتوایی ایجاد می کنند که به تبلیغ محصولات آنها کمک می کند.

اینفلوئنسر شدن اینستاگرام فراتر از داشتن تعداد مناسب فالوور و دسترسی به حساب کاربری شماست (همچنین به عنوان معیارهای پوچی شناخته می شود). مارک ها همچنین می خواهند با کسی همکاری کنند که بتواند مخاطبان خود را جذب کند.

بنابراین ، تا نکته اصلی - چگونه می توانید به عنوان یک تأثیرگذار در اینستاگرام درآمد کسب کنید؟

1. با مارک های تجاری شریک شوید و محتوای جالب برای آنها ایجاد کنید
به طور معمول ، معاملات تأثیرگذار شامل تأثیرگذارانی است که محتوایی مانند تبلیغات اینستاگرام ، یک پست ، یک ویدیو یا یک داستان را ایجاد می کنند. سپس برای ارسال این محتوا در حساب اینستاگرام خود پول دریافت می کنید.

@ mama.shocks پست های Herbal Essences
@ mama.shocks پست های Herbal Essences

مبلغی که برای چنین محتوایی پرداخت می شود به دامنه کاری که انجام می دهید بستگی دارد (IG Stories vs posts vs IGTV vs YouTube vs YouTube vs blogs، و غیره) برای کار با آنها و دامنه کاری که انجام می دهید. در یک نظرسنجی توسط Shopify ، 42 درصد از افراد تأثیرگذار در این نظرسنجی گفتند که هر پست 200 تا 400 دلار دریافت می کنند. این به شما ایده ای از پرداخت برخی مارک ها می دهد.

در اینجا چند مورد مهم وجود دارد که شما باید برای تبدیل شدن به یک تأثیرگذار موفق در اینستاگرام و کسب دلار برتر انجام دهید.

طاقچه ای را انتخاب کنید
به یاد دارید که گفتیم مارک ها بیشتر در اینفلوئنسر به دنبال چه چیزی هستند؟ اعتماد کنید برای جلب اعتماد از طرفداران خود باید با نام تجاری خود زندگی کرده و نفس بکشید. اگر تازه کار خود را شروع کرده اید ، ساده ترین راه این است که روی یک یا دو موضوعی تمرکز کنید که به طور مداوم در مورد آنها پست می کنید.

"بله ، اما من می خواهم یک تأثیرگذار بر سبک زندگی باشم."
تأثیرگذارهای سبک زندگی اکثراً رشد کرده و ساخته نشده اند. اگر هنگام شروع بطور مداوم فقط در مورد چند موضوع ارسال کنید ، یک مارک تجاری منسجم ایجاد می کنید ، و برای مخاطبان و مارک های شما نیز درک اینکه تخصص و تأثیر شما در کجاست ، راحت تر خواهد بود.

بنابراین…

وارد جایگاهی شوید که واقعاً می توانید بگویید چیزی است که به آن اعتقاد دارید و دوستش دارید. هرچه بیشتر به سمت پایین حرکت کنید ، معتبرتر (و قابل بازپرداخت) می شوید.

مخاطبان خود را رشد دهید
مورد مهم دیگری که مارک ها از اینفلوئنسرها می خواهند ، پیروان بزرگ و جذاب است. آیا هنوز مادر خود را به عنوان پیروی خود حفظ می کنید؟ هنوز وحشت نکنید بسیاری از استراتژی های کاملاً تحقیق شده وجود دارد که به شما کمک می کند فالوور بیشتری در اینستاگرام بگیرید.

برای اولین بار ، می توانید با تعهد به ارسال مداوم پست ، مخاطبان خود را به سرعت رشد دهید. مطالعات نشان می دهد مخاطبان مطالب سازگار را می خواهند.


تجزیه و تحلیل توسط Tailwind نشان داد که هرچه تعداد افراد در اینستاگرام بیشتر ارسال شود ، تعامل بیشتری نیز دارند.

https://www.theshelf.com/influencer-resources/how-to-make-money-on-instagram-as-a-content-creator

https://www.change.org/p/%D8%A7%DB%8C%D9%86%D8%B3%D8%AA%D8%A7%DA%AF%D8%B1%D8%A7%D9%85-%D9%BE%D9%88%D9%84-%D8%AF%D8%B1%D8%A2%D9%88%D8%B1%D8%AF%D9%86-%D8%A7%D8%B2-%D8%A7%DB%8C%D9%86%D8%B3%D8%AA%D8%A7%DA%AF%D8%B1%D8%A7%D9%85

  • صادق حبیبی