آموزش کسب و کار اینستاگرامی -

آموزش راه اندازی کسب و کار در اینستاگرام و کسب درآمد

آموزش کسب و کار اینستاگرامی -

آموزش راه اندازی کسب و کار در اینستاگرام و کسب درآمد

۲ مطلب در آبان ۱۴۰۰ ثبت شده است

بهترین شومیز زمستانی برای زنان در این فصل و نحوه انتخاب کت

صادق حبیبی | شنبه, ۱۵ آبان ۱۴۰۰، ۰۹:۴۲ ق.ظ | ۰ نظر

با سرد شدن هوا در نیمکره شمالی، زمان آن فرا رسیده است که به بهترین مانتوهای زمستانی برای زنان متناسب با استایل شما فکر کنید!


یک پالتو عالی عنصر ضروری استایل شما در هوای سرد است و یکی از مهمترین تصمیمات خرید شما در این فصل است. یک شومیز خوب واقعاً می تواند هر ظاهری را بالا ببرد - و البته شما را گرم نگه دارد.

چرا انتخاب یک شومیز عالی برای استایل شما مهم است؟
یک کت می تواند حال و هوای استایل شما را تنظیم کند یا حتی ظاهر شما را در روزی که واقعاً تمایلی به لباس پوشیدن ندارید، جمع کند.

یک کت خوب هم ورودی ایجاد می کند و تاثیرگذار خواهد بود. به علاوه، در طول فصل بارها آن را می پوشید.

دلایل کافی برای خرید یک محصول واقعا خوب! بیایید نحوه انتخاب کت و انتخاب مناسب برای استایل خود را بررسی کنیم!

کت های ضروری و بهترین کت های زنانه برای کمد لباس شما چیست؟
نحوه انتخاب شومیز - ژرژت کت زرد می پوشد | 40plusstyle.com
مانتوهای ضروری برای هر فردی متفاوت خواهد بود، زیرا همه ما دارای شخصیت، سبک زندگی و سطح راحتی متفاوت هستیم.


همچنین باید تعیین کنید که آیا می خواهید چند کت داشته باشید یا به دنبال راه حل یک کت-کت و شلوار-همه چیز باشید.

اگرچه در حالت ایده آل، شما چندین شومیز در کمد لباس خود خواهید داشت، زیرا پیدا کردن کتی که برای همه موقعیت ها ایده آل باشد دشوار است.

جورجت @grownandcurvywoman در بالا (مصاحبه استایل او را اینجا بخوانید) در کت زردش فوق العاده به نظر می رسد. من عاشق روشی هستم که او آن را با رنگ بنفش به همان اندازه قوی شلوارش ترکیب کرده است.

با این تاپ، شلوار، کت، تلمبه و گوشواره حلقه ای مشابه، ظاهر او را به دست آورید.

در زیر برخی از ترندهای عالی کت برای پاییز 2021 آورده شده است، از جمله بسیاری از آنها که بهترین ترندهای پالتو پاییز 2021 را در خود جای داده اند.

در زیر پیشنهادات من برای کمد لباس زمستانی زنانه آورده شده است:
1. یک شومیز معمولی که در طول روز می پوشید.
این اغلب پوشیده ترین شومیز شما خواهد بود. وقتی به فکر بهترین مانتوهای زمستانی برای خانم ها هستید، این کت باید در اولویت شما باشد.

طول ایده آل حدود قد تا زانو یا وسط ران خواهد بود. بسته به استایل خود می‌توانید کت‌های غیررسمی یا لباس‌های مجلسی‌تر را انتخاب کنید.

2. یک کت فوق العاده شیک و همه کاره
وقتی در مورد بهترین مانتوهای زمستانی برای خانم ها فکر می کنید، کتی را انتخاب کنید که برای پوشیدن لباس های شبانه یا برای مجالس شیک پوش مورد علاقه شما باشد. مثلاً می‌توانید به یک کت خز مصنوعی کوتاه‌تر فکر کنید (که می‌توانید با شلوار جین هم بپوشید) یا می‌توانید یک کت تاب دار را انتخاب کنید تا خطوط لباستان را دنبال کنید.

3. بهترین مانتوهای زمستانی برای زنان: یک کت معمولی تر
به دنبال کتی باشید که برای آخر هفته‌ها راحت‌تر باشد. این برای قدم زدن آخر هفته عالی خواهد بود. معمولا این یکی کوتاه تر خواهد بود.

4. یک شومیز گرم پارکی یا نخودی کوتاه
این می تواند به کمد لباس شما انعطاف بیشتری بدهد و با شلوار جین پوشیده شده عالی به نظر برسد. این یکی زمانی که برای پیاده روی یا دویدن قرار می گیرید عالی خواهد بود.

5. یک بارانی یا شومیز بارانی
کلودیا کت و شلوار جین می پوشد | 40plusstyle.com
مگر اینکه جایی زندگی می کنید که همه فصل ها تقریباً یکسان است، کتی می خواهید که وزن آن خیلی سنگین نباشد، اما می تواند از خشک ماندن شما اطمینان حاصل کند.


این برای انتقال از تابستان به پاییز یا از زمستان به بهار ایده‌آل خواهد بود و قطعاً یکی از بهترین مدل‌های مانتو زمستانی برای زنان است.

کت ترنچ تقریباً همه اقلام ضروری را توسط استایلیست های مشهور فهرست می کند زیرا بسیار بی انتها است.

این کت می تواند مدت زیادی برای شما دوام بیاورد و برای آن فصول بین فصل عالی است.

Claudia @glamupyourlifestyle در بالا (مصاحبه سبک او را اینجا بخوانید) نشان می دهد که چگونه می توانید کت ترنچ خود را با شلوار جین بپوشید.

این ژاکت، شلوار جین، کت ترنچ، کفش ورزشی و کیف کراس بادی مشابه را ببینید.

کت ترنچ یکی از انتخاب های من در این قطعه روی 28 قطعه ضروری است که هر زن بالای 40 سال در کمد خود به آن نیاز دارد.

مانتوهای زنانه که می توانید ترکیب کنید
اگر بودجه شما محدود است یا کمد لباس کوچکتری را ترجیح می دهید، می توان 1، 2 و 3 را نیز با 3 و 4 ترکیب کرد.

اگر شما هم مثل من هستید، ممکن است بخواهید یک کت واقعا امروزی و مد روز اضافه کنید که می توانید برای کت شماره 1 یا 2 خود استفاده کنید.

چند سوال که باید هنگام خرید کت زنانه از خود بپرسید
آیا من راضی هستم که روی کیفیت سرمایه گذاری کنم؟
یک کت خوب می تواند چندین سال برای شما دوام بیاورد، بنابراین اغلب ارزش خرید یک کت با کیفیت عالی را دارد.

  • صادق حبیبی

بهترین ابزار برای طراحی لوگو خود در سال 2021

صادق حبیبی | پنجشنبه, ۶ آبان ۱۴۰۰، ۰۳:۵۰ ب.ظ | ۰ نظر

لوگوی شما مهمترین بخش هویت برند شماست. اما استخدام یک طراح می تواند پرهزینه باشد، به خصوص زمانی که شما به تازگی کسب و کار خود را شروع کرده اید. پس چرا مسیر DIY را انتخاب نکنید و لوگوی خود را ایجاد نکنید؟

ابزارهای زیادی برای ایجاد لوگو وجود دارد که می تواند به شما کمک کند لوگویی را طراحی کنید که منحصر به فرد، برند و حرفه ای باشد. بیایید به بهترین ابزارها برای ایجاد لوگوی خود در سال 2021 نگاهی عمیق بیندازیم. شما به زودی در راه طراحی و ایجاد لوگوی عالی برای کسب و کار خود خواهید بود.

لوگو چیست؟
اولین چیزها: قبل از اینکه به نحوه ایجاد لوگوی خود بپردازیم، بیایید به این موضوع بپردازیم که لوگو دقیقاً چیست و چرا دارایی مهمی برای تجارت شما است.

لوگو طرحی است که به عنوان چهره شرکت شما عمل می کند. لوگوی شما در تمام نقاط تماس برند شما، از وب‌سایت تا کارت‌های ویزیت، بسته‌بندی تا فاکتورهای شما – و تقریباً همه چیز در این بین، در مرکز قرار می‌گیرد.

از آنجایی که لوگوی شما بخش قابل مشاهده ای از هویت برند شما است، لوگوی شما قابل تشخیص ترین بخش برندسازی شما خواهد بود – و تنها دارایی طراحی که افراد بیشتر با شرکت شما مرتبط هستند.

وقتی صحبت از انواع لوگو می شود، گزینه های مختلفی وجود دارد، مانند:

یک لوگوی کلاسیک تایپوگرافی (به کوکاکولا فکر کنید)
نمایش گرافیکی برند (مانند گرافیک نمادین اپل)
ترکیبی از عناصر گرافیکی و تایپوگرافیک (مانند شرکت والت دیزنی که سفارش طراحی لوگو شامل نام تجاری و گرافیکی از قلعه سیندرلا است)
هیچ راه درست یا غلطی برای طراحی لوگوی شما وجود ندارد. نکته کلیدی ایجاد طرحی است که برای شرکت شما به عنوان یک برند صادق باشد.

و به خاطر داشته باشید، این می تواند تغییر کند! لازم نیست لوگویی که امروز طراحی می کنید همان لوگویی باشد که از هم اکنون تا ابد استفاده می کنید. برندها تغییر می کنند و تکامل می یابند—و همینطور لوگوی شما. نکته کلیدی این است که لوگویی ایجاد کنید که امروز با برند شما مطابقت داشته باشد - و در صورت لزوم، آماده باشید تا طراحی لوگو را در مسیر توسعه دهید.

اما آیا طراحی لوگو گران نیست؟
مقالات مرتبط
8 استراتژی برای بازاریابی کسب و کار کوچک شما

نقد و بررسی کتاب: برندینگ Quickies

6 نکته وثیقه فروش برای ارتقای کسب و کار خود به سطح بعدی

از آنجایی که لوگوی شما دارایی بسیار مهمی است، می خواهید حرفه ای و خوش طراحی به نظر برسد. اما استخدام یک طراح حرفه‌ای می‌تواند بسیار گران تمام شود – و بسیاری از فریلنسرها و صاحبان مشاغل کوچک بودجه لازم برای پرداخت به یک طراح گرافیک را ندارند تا ایده لوگوی خود را زنده کنند.

خوشبختانه، در سال 2021 برای به دست آوردن یک لوگوی خوب طراحی شده، حرفه ای و برند نیازی به بودجه احمقانه ندارید. در سال‌های اخیر، ابزارهای رایگان (یا تقریباً رایگان) ایجاد لوگو افزایش یافته است که به شما امکان می‌دهد لوگوی خود را سریع، آسان و مقرون به صرفه ایجاد کنید - بدون نیاز به دانلود نرم‌افزار یا دانش طراحی پیشرفته.

با استفاده از این ابزارها، می توانید لوگوی عالی برای ارتباط با مشتریان خود طراحی کنید و کسب و کار خود را بدون کاهش کامل بودجه خود به سطح بالاتری ببرید.

بنابراین، برخی از بهترین ابزارها برای ایجاد لوگوی خود کدامند؟

برای یک وبینار رایگان اینجا را کلیک کنید: از شوستینگ تا مقیاس بندی: استراتژی بازاریابی خود را با هر بودجه ای بهبود دهید

لوگوی خود را بسازید: Canva
Canva یکی از محبوب ترین ابزارهای طراحی گرافیک در بازار است. و به دلایل خوب! این پلتفرم دارای یک رابط کشیدن و رها کردن ساده است که حتی افراد با تجربه طراحی صفر نیز می توانند به راحتی در آن جابجا شوند. آنها همچنین صدها قالب از پیش طراحی شده برای کمک به شما در شروع طراحی خود دارند - از جمله برای لوگوها.

طراحی لوگو با Canva آسان است. در اینجا نحوه ایجاد لوگوی خود با یکی از الگوهای لوگوی Canva آورده شده است:

به پلتفرم طراحی لوگو Canva بروید
یک الگو را از نوار کناری سمت چپ انتخاب کنید و آن را روی بوم بکشید
برای ویرایش هر عنصر تکی در الگو، روی عنصر کلیک کنید و یک نوار ابزار ظاهر می شود که به شما امکان می دهد به راحتی تغییراتی را ایجاد کنید (مانند تنظیم رنگ، یا تغییر نوع قلم یا اندازه).
هر عنصر دیگری (مانند پس‌زمینه یا عکس) را با استفاده از نوار کناری سمت چپ اضافه کنید
وقتی از طراحی خود راضی بودید، روی "دانلود" در گوشه سمت راست بالای ویرایشگر طراحی کلیک کنید.
بوم لوگوی خود را ایجاد کنید

  • صادق حبیبی