آموزش کسب و کار اینستاگرامی -

آموزش راه اندازی کسب و کار در اینستاگرام و کسب درآمد

آموزش کسب و کار اینستاگرامی -

آموزش راه اندازی کسب و کار در اینستاگرام و کسب درآمد

قیمت طراحی لوگو در 1400 چقدر است؟

صادق حبیبی | پنجشنبه, ۲۰ خرداد ۱۴۰۰، ۰۲:۲۹ ب.ظ | ۰ نظر

آلوگو یک قسمت اساسی از هویت هر نام تجاری است - این اولین چیزی است که مشتری بالقوه می بیند و استفاده از لوگو متمایز از رقابت بسیار مهم است. اما هزینه طراحی آرم چقدر باید باشد؟ مانند تمام هزینه های تجاری ، شما می خواهید قیمت طراحی لوگو را با کیفیت و ارزشی رایان طرح که به دست می آورید بسنجید.

کولاژ لوگو از لوگو های مختلف با کیفیت بالا
استخدام یک طراح حرفه ای یا یک شرکت طراحی به شما اطمینان می دهد که طراحی نهایی لوگو شما متمایز باشد و پیام برند شما را به شما اعلام کند. مانند هر سرویس ، انواع امتیازات و بسته های طراحی آرم وجود دارد و مهم است که درک کنید چه چیزی را برای پول خود دریافت می کنید یا نمی گیرید.

هزینه طراحی لوگو چقدر است؟
-
هزینه طراحی یک آرم از 0 دلار تا ده ها هزار دلار است ، اما اگر شما یک کسب و کار کوچک یا راه اندازی خوب هستید و به دنبال طراحی با کیفیت هستید ، یک طراحی آرم خوب باید بین 300 تا 1300 دلار باشد.

قیمت طراحی لوگو می تواند متفاوت باشد ، به عنوان مثال قیمت طراحی لوگو به کیفیت و شخص ایجاد شده بستگی دارد. به بودجه خود نگاهی بیندازید و به ما کمک کنید تا بر اساس نیاز خود بهترین روش هزینه را تعیین کنید.

10 تا 50 دلار
300 تا 800 دلار
800 - 2500 دلار
2500 دلار +
گزینه های طراحی لوگو
آرم ساز

طراح مستقل یا مسابقه طراحی (شروع از 299 دلار)

طراح مستقل یا مسابقه طراحی

آژانس طراحی

 کیفیت
آرم های اصلی و عمومی ساخته شده با انتخاب آیکون ها و فونت های سهام. زمان چرخش بسیار سریع.

طراحانی با قول اما تجربه محدود یا نمونه کارهای کوچکتر.

طراحان با تجربه و خدمات و مشاوره حرفه ای.

طراحی های با کیفیت بالا از یک تیم کامل استراتژیست خلاق تضمین شده است.

چه کسی باید از آن استفاده کند
مشاغل بسیار با بودجه و وقت که با طراحی عمومی مشکلی ندارند

مشاغلی که درک درستی از روند طراحی دارند و ترجیح می دهند وقت بگذارند تا پول

مشاغلی که کیفیت آنها را با بودجه میان رده می خواهند

مشاغل دارای منابع کافی که می خواهند یک بسته کامل و کامل از مارک تجاری داشته باشند

کم هزینه: زیر 300 دلار
آرم ساز
ارزان ترین گزینه برای دریافت آرم ساخت خود آن است. اگر شما یک بهترین شرکت طراحی لوگو طراح آموزش دیده هستید و راه خود را در زمینه Illustrator به خوبی می دانید ، بله. اگر اینگونه نباشید ، این امر شما را به یک تولید کننده آرم هدایت می کند.

در حالی که تولیدکنندگان آرم ارزانترین گزینه هستند (0 دلار برای استفاده از سرویس و 10 تا 50 دلار برای خرید طرح شما) ، آنها فقط گزینه های محدود و عمومی نماد و قلم را ارائه می دهند. اگر این مسیر را طی کنید و از زیبایی زیبایی در طراحی برخوردار باشید ، ممکن است یک آرم قابل استفاده (در صورت عمومی) دریافت کنید. اگر هیچ آموزش طراحی ندارید ، ممکن است در نهایت با چیزی روبرو شوید که کمی خسته کننده باشد.

 

LogoMaker
سازندگان لوگو بر اساس نام و صنعت تجارت شما صدها مفهوم تولید می کنند. تصویر از طریق LogoMaker.com
ممکن است فریلنسرهایی پیدا کنید که مایل باشند با قیمت زیر 300 دلار به شما لوگو بدهند. ممکن است معامله بسیار خوبی باشد ، اما مانند همه معاملات عالی باید از خود بپرسید که چرا آن را دریافت کرده اید ... اگر به این دلیل است که به مادر طراح لطف کرده اید ، پس یکی را برای خود کسب کنید! اگر آنها را در یک وب سایت ناشناس پیدا کرده اید ، بعید به نظر می رسد که آنها چیزی به عنوان عمومی که می توانستید خودتان ایجاد کنید به شما بدهند. (یا ممکن است این طرح به سرقت برود! ما دائماً می بینیم که طرح هایی که در 99 طرح طراحی شده اند در وب سایت های فریلنسر ارزان قیمت ظاهر می شوند.)

میان رده: 300 تا 2500 دلار
اگر چند صد تا چند هزار دلار در بودجه خود داشته باشید ، برای هزینه طراحی لوگو به نقطه حساس رسیده اید: احتمالاً شما یک طراحی کاملا خوب خواهید داشت و مجبور به شکستن بانک نخواهید شد.

در این محدوده قیمت طراحی لوگو ، شما دو گزینه برای گرفتن طرح دارید: کار با فریلنسر یا مسابقه طراحی لوگو .

و ما می دانیم: بین 300 و 2000 دلار تفاوت زیادی وجود دارد. نگران نباشید ، ما اطمینان داده ایم که چرا و چه زمانی می خواهید هزینه بیشتری پرداخت کنید.

https://99designs.co.uk/blog/logo-branding/logo-design-cost/

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی