آموزش کسب و کار اینستاگرامی -

آموزش راه اندازی کسب و کار در اینستاگرام و کسب درآمد

آموزش کسب و کار اینستاگرامی -

آموزش راه اندازی کسب و کار در اینستاگرام و کسب درآمد

طراحی سایت وکالت

صادق حبیبی | شنبه, ۶ آذر ۱۴۰۰، ۰۸:۵۷ ب.ظ | ۰ نظر

آیا زمان به روز رسانی وب سایت فرا رسیده است؟
ارسال شده در 1396/05/31
وب سایت شما ممکن است سال ها پیش نوآورانه بوده باشد، اما امروزه ممکن است قدیمی شده باشد.

سایت شما معمولاً جایی است که برای مشتریان بالقوه یا برای کسانی که بیشتر در مورد سازمان شما تحقیق می کنند، تأثیر مثبت اولیه ایجاد می کنید. اگر کسی که به خدمات شما علاقه مند است امروز از سایت شما بازدید کند، آیا یک پلت فرم مدرن یا چیزی که به نظر می رسد با GeoCities در سال 1996 ساخته شده است را ببیند؟

خیابان شرکت طراحی وب لوئیس

در اینجا برخی از رایج ترین دلایلی که مشتریان اغلب برای کمک به طراحی و توسعه وب سنت لوئیس ما مراجعه می کنند، آورده شده است.
به خواندن ادامه دهید

   
بهترین روش طراحی وب
6 قانون محتوا برای وب سایت های غیرانتفاعی موثر
ارسال شده در 1396/02/27
یک وب سایت برای یک غیر انتفاعی تفاوت مهمی با مشاغل انتفاعی در این زمینه حیاتی دارد: مخاطبان هدف.

به عنوان یک سازمان غیرانتفاعی، وب سایت شما ابزاری برای جلب توجه، برقراری ارتباط و تعامل با گروه بسیار خاصی از مؤلفه ها است. در اینجا چند قانون وجود دارد که در صورت رعایت آنها، اثربخشی محتوای وب سایت غیرانتفاعی شما را به شدت افزایش می دهد و به شما کمک می کند تا با هدف خود تعامل بهتری داشته باشید.

روی صفحه اصلی تمرکز کنید

محتوا فراتر از کلمات در یک وب سایت است. این همچنین در مورد نحوه سازماندهی سایت است.

نکته ای که در مورد اکثر کاربران وب وجود دارد این است که به راحتی ناامید و حواسشان پرت می شود. قدرت ایجاد اولین تاثیر خوب روی آنها در صفحه اصلی شماست. یک طراحی وب سایت غیرانتفاعی عالی کاربرپسند است اما همچنان توجه را به خود جلب می کند.

وقتی وب سایت فعال شد، خودتان آن را آزمایش کنید. ببینید دسترسی به اطلاعاتی که کاربر ممکن است به دنبال آن باشد چقدر آسان است و بر اساس آن تنظیم کنید. اطمینان حاصل کنید که انجام اقدامات کلیدی مانند اهدا یا یادگیری بیشتر آسان است. کاربران سایت های ساده ای را دوست دارند که بیش از دو یا سه کلیک برای رسیدن به کار انتخابی خود نیاز ندارند.

مخاطب خود را بشناسید

چه کسی را هدف قرار می دهید؟ آیا در محتوای خود به زبان آنها صحبت می کنید؟ مهمترین راه برای ایجاد محتوا این است که بدانیم برای چه کسی طراحی شده است و ایجاد اطلاعاتی که مطمئناً برای آنها مفید و جالب خواهد بود. محتوا پادشاه است و اگر نیازهای مخاطبان هدف شما را برآورده نکند، آنها را از دست خواهید داد.

نمونه طراحی وب سایت غیر انتفاعی برای انجمن عضویت

مگر اینکه مخاطبان شما جامعه ای از متخصصان باشند، عاری از اصطلاحات تخصصی محتوای شما نیز برای شما مفید خواهد بود. بیشتر مردم فقط اطلاعات ساده ای می خواهند که بتوانند بدون جستجوی واژگان دشوار آن را هضم کنند. در هر صورت، مطمئن شوید که محتوای شما به خوبی سازماندهی شده و به راحتی قابل پیمایش است.

ماموریت خود را به اشتراک بگذارید

اگر برای یک سازمان غیرانتفاعی کار می کنید، احتمالاً به دنبال ایجاد تغییر در زندگی مردم هستید. اهداکنندگان مایلند ماموریت شما را بدانند و امیدوارم کمی در مورد جوامعی که به آنها کمک می کنید مطالعه کنند. مطمئن شوید که ماموریت شما روشن است.

در این عصر دیجیتال، ویدئوها به یکی از راه های ضروری برای برقراری ارتباط تبدیل شده اند. می‌توانید چند ویدیو داشته باشید که نشان می‌دهد چه کاری انجام می‌دهید و چگونه کاربر می‌تواند به پیشبرد مأموریت شما کمک کند. به خصوص اگر در تلاش برای ایجاد یک ارتباط شخصی، احساسی یا انتقال اطلاعات پیچیده هستید، یک ویدیو راه حلی است که باید انجام دهید.

موبایل باشید

مطالعات نشان می‌دهد که بیشتر مرورهای وب امروزی بر روی  طراحی سایت وکالت یک گوشی هوشمند یا دستگاه تلفن همراه دیگر انجام می‌شود. شما نمی خواهید سایت شما برای اکثر کاربران خسته کننده یا غیرقابل دسترس باشد. سایت شما به سادگی باید سازگار با موبایل باشد تا مرتبط باشد.

سایت های سازگار با موبایل مزایای دیگری نیز دارند. اگر برای فراخوانی سازمان شما برای داوطلب شدن یا تعهد کردن فقط یک ضربه طول می کشد، ممکن است کاربران این کار را انجام دهند. این که سایت شما موبایل پسند باشد یا نباشد نیز تاثیر زیادی بر رتبه جستجوی شما دارد.

 

محتوا را ساده و تازه نگه دارید

سایت شما برای اطلاعات است، بنابراین، باید ساده و دقیق باشد. برای اینکه محتوای شما توجه را به خود جلب کند و به راحتی قابل مشاهده باشد، مهم ترین بخش ها باید قابل مشاهده باشند. شما می توانید با قالب بندی متن خود به گونه ای که عنوان ها به وضوح برجسته شوند و اطلاعات مرتبط را برجسته کنند، یافتن کلمات کلیدی اصلی را برای مخاطبان خود آسان کنید.

منبع

  • صادق حبیبی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی