آموزش کسب و کار اینستاگرامی -

آموزش راه اندازی کسب و کار در اینستاگرام و کسب درآمد

آموزش کسب و کار اینستاگرامی -

آموزش راه اندازی کسب و کار در اینستاگرام و کسب درآمد

5 دلیل برای نیاز به پشتیبانی سایت پس از راه اندازی

صادق حبیبی | يكشنبه, ۱۷ مرداد ۱۴۰۰، ۰۷:۲۶ ب.ظ | ۰ نظر

پشتیبانی سایت

ما از نظرات مشتریان می دانیم که پشتیبانی وب سایت یکی از بالاترین امتیازات برای مشتریان ما است. پشتیبانی سایت می تواند به روز رسانی ، ایجاد تغییرات در وب سایت شما و اطلاع از جزئیات مزاحم مانند نام دامنه کمک کند.

شما این احساس را می دانید: شما در Best Buy هزینه خرید یک دستگاه جدید (گران) را می پردازید و صندوقدار از شما می خواهد که یک تکه دیگر از تغییرات بیمه را بپردازید. لحظه سختی است - آیا این هزینه اضافی واقعاً ارزش آرامش دارد؟ هنگامی که شما به تازگی یک وب سایت خریداری کرده اید ، این سوال - آیا بیمه پشتیبانی وب سایت را بخرید یا خیر - می تواند به همان اندازه دلهره آور باشد. اما وقتی صحبت از افزودن پشتیبانی به وب سایت شما می شود ، سهام و مزایای آن می تواند بسیار بیشتر از آن چیزی باشد که در پیشخوان Best Buy وجود دارد.

وب سایتی که ROI خوبی تولید می کند ، دارایی زنده ، نفس گیر و متغیری برای کسب و کار شما است. ایجاد و نگهداری آن وب سایت باید فراتر از یک معامله تجاری یکبار باشد ، زیرا وب سایت شما یک ویترین دیجیتالی است و نحوه ارتباط شما با مشتریان ، مشتریان و مشتریان است.

در Infomedia ، تقریباً همه سایت های ما با بسته میزبانی وب و نگهداری استاندارد ما به فروش می رسند. چرا؟ از آنجا که وب سایت های موثر تغییر کرده و تکامل می یابند ، و Infomedia ارزش بالایی در ارائه یک راه حل وب بلند مدت و جامع دارد نه این که شما را مجبور کند همه چیز را خودتان تشخیص دهید. ما شریک وب سایت شما هستیم ، نه فقط شرکت وب سایت شما.

فکر می کنید این فقط یک استراتژی فروش است؟ نیست ؛ ما از نظرات مشتریان می دانیم که پشتیبانی وب سایت یکی از بالاترین امتیازات برای مشتریان ما است. در اینجا چند دلیل وجود دارد که پشتیبانی از وب سایت مهم است:

1) هنگامی که زندگی شغلی می شود ، پشتیبانی وب سایت به شما کمک می کند
آیا همه ما این را درست نمی دانیم؟ شما نیت و لیست کارهای خوبی دارید که به شما کمک می کند تا با چیزهایی که می دانید باید اتفاق بیفتند همگام باشید ، اما همیشه یک چیز وجود دارد که از بین می رود. برای حفظ عملکرد وب سایت شما باید چند نکته را رعایت کنید - مواردی مانند نام دامنه شما. در واقع فراموش کردن تجدید رشته (بسیار) مهم شخصیت ها (مهم نیست چند بار GoDaddy برای شما ایمیل های یادآوری ارسال می کند) بسیار آسان است. خوشبختانه ، با پشتیبانی وب سایت ، دامنه شما در چک لیست شخص دیگری قرار دارد (اگر از وب با Infomedia پشتیبانی می کنید ، در هر صورت در چک لیست بیش از یک نفر قرار دارد). بنابراین مهم نیست که چقدر زندگی شما شلوغ می شود ، وب سایت شما همچنان مشغول ترافیک است ، زیرا نام دامنه شما منقضی نمی شود - و هیچ چیز دیگری نیز در این مورد به پایان نمی رسد.

2) فن آوری تاریخ انقضا دارد ، اما تیم پشتیبانی وب شما به روز رسانی و نگهداری را انجام می دهد
گذشته از آووکادو و خرید خودروی جدید ، موارد بسیار کمی وجود دارد که سریعتر از تکنولوژی منقضی یا استهلاک شوند. (کاربران اپل می توانند ارتباط برقرار کنند - اگر برنامه ارتقاء خود را عاقلانه برنامه ریزی نکنید ، اپل مجبور است آخرین هفته و آخرین مدل را تنها چند هفته پس از خرید آیفون براق جدید خود منتشر کند.) وب سایت شما به این سرعت منقضی نمی شود ، اما با هر بار ماه و سال می گذرد ، روندهای جدیدی در طراحی ، الگوریتم های گوگل ، ویژگی هایی که می توان به سایت شما اضافه کرد ، و تکنیک های تجربه کاربر به عنوان بهترین ها در گذشته وجود دارد.

این که آیا سایت شما نیاز به تنظیم مجدد دارد ، ویژگی جدیدی اضافه شده است یا فقط چند به روزرسانی تکمیل شده است ، پشتیبانی وب سایت کار کامل خدمات مورد نیاز برای "سریع و کارآمد" و "خروج از مغازه" را ارائه می دهد. آیا وقتی داشبورد وردپرس شما می گوید زمان آن رسیده است ، می توانید به روزرسانی های خود را انجام دهید؟ البته! اما گاهی اوقات سایر فناوری های سایت شما تحت تأثیر این به روزرسانی قرار می گیرند و تیم پشتیبانی وب سایت به شما کمک می کند تا مطمئن شوید همه چیز پس از بروزرسانی به درستی کار می کند و هر چیزی را که درست نیست برطرف می کند.

3) اگر وب سایت شما پایین بیاید ، چه کار می کنید؟ پشتیبانی وب سایت شما را پوشش داده است.
این اغلب اتفاق نمی افتد ، اما وب سایت های هک شده یک خطر در صنعت وب هستند. با پشتیبانی وب سایت ، وب سایت شما با جدیدترین ، بزرگترین و قوی ترین به روز رسانی های امنیتی و اقدامات امنیتی مشابه Fort Knox که ما به طور داخلی انجام می دهیم ، در برابر هک ها و شکارچیان احتمالی محافظت می شود. و اگر به رغم همه احتمالات ، وب سایت شما به هر حال از کار بیفتد ، ما در کوتاه ترین زمان آن را پشتیبان خواهیم گرفت ، حتی اگر این نقص بعد از ساعت رخ دهد.

4) کسب و کار شما در طول زمان تغییر می کند و پشتیبانی وب سایت ما نیز حفظ می شود
به عنوان یک صاحب مشاغل ، به راحتی می توانید در این فکر گیر کنید که کسب و کار شما بر اساس ایده های یکسان ، فرآیندهای یکسان و این تصور ساخته شده است که همه چیز به همان روال قبلی خود ادامه خواهد داد. اما با توجه به تکنولوژی ، فرهنگ و تفکر مشتری به عنوان متغیرهایی در دنیای تجارت ، باید انتظار تغییر را داشته باشید و وب سایت شما باید پویا باشد. وب سایت شما به انعطاف پذیری نیاز دارد و باید تازه بماند - این بدان معناست که صرف نظر از محتوا و تصاویر ، برخی از قسمت های متحرک دیگر باید تنظیم شوند و/یا به مرور زمان اضافه شوند.

5) نیازهای مشتریان شما در طول زمان تغییر می کند ، همچنین ، و یک تیم پشتیبانی بزرگ وب می تواند کمک کند
مشتریان شما متغیرهای دائمی در حال تغییر در مدل کسب و کار شما و مخاطبانی هستند که همیشه می خواهید با پیشنهادات تجاری خود جذب آنها شوید. علاوه بر تکامل مشتری ترجیح می دهند

بنابراین ، انواع چیزهایی که مشتریان شما از شرکت شما به دنبال آن هستند و به آنها نیاز دارند نیز تغییر کرده و در حال تکامل خواهند بود. به عنوان مثال ، شاید وب سایت تجارت الکترونیک ساده شما فقط با فروش چند محصول شروع شده باشد ، اما اکنون مشتریان شما درخواست سفارشی سازی را دارند ، ایده کوپن های ایمیل را پیشنهاد می دهند و به ویژگی های دیگری اشاره می کنند که سایت تجارت الکترونیک ساده شما خارج از آن ارائه نمی دهد -باکس گزینه های ارتقاء تقریباً بی پایان است ، اما ممکن است یک شرکت طراحی وب نیاز به ایجاد این جادو داشته باشد ، و یک تیم پشتیبانی وب می تواند در این امر به شما کمک کند.

آیا وب سایت دارید و فکر می کنید اکنون به پشتیبانی وب سایت نیاز دارید؟ آیا در ابتدا پشتیبانی وب را کنار گذاشتید ، اما اکنون مطمئن شده اید که این یک اشتباه بوده است؟ آیا می خواهید تغییری در سایت فعلی خود ایجاد کنید؟ یک درخواست پشتیبانی برای ما ارسال کنید یا با شماره 205.590.9146 تماس بگیرید ، ما شما را در مسیر اصلی قرار می دهیم.

https://infomedia.com/blog/website-support-birmingham/

  • صادق حبیبی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی