آموزش کسب و کار اینستاگرامی -

آموزش راه اندازی کسب و کار در اینستاگرام و کسب درآمد

آموزش کسب و کار اینستاگرامی -

آموزش راه اندازی کسب و کار در اینستاگرام و کسب درآمد

20 کار در منزل که روزانه ، هفتگی یا بیشتر اوقات پرداخت می کنند!

صادق حبیبی | چهارشنبه, ۱۸ فروردين ۱۴۰۰، ۱۰:۰۹ ب.ظ | ۰ نظر

سوالی که اغلب از من س askedال می شود این است: "آیا مشاغل آنلاین وجود دارد که روزانه ، هفتگی یا در عرض چند ساعت پرداخت کنند؟" بنابراین تصمیم گرفتم کمی تحقیق کنم و برخی از شرکت ها را با شما به اشتراک بگذارم.

آسانترین راههای کسب درآمد اضافی نقدی آنلاین ...
نظرسنجی های مارک دار - با پاسخ دادن به س questionsالات ساده فوراً حقوق دریافت کنید. همین الان ملحق شوید، همین الان بپیوندید!
Survey Junkie - برای شرکت در نظرسنجی و آزمایش محصولات جدید سریع 20 دلار درآمد کسب کنید. همین الان ملحق شوید، همین الان بپیوندید!
PaidViewpoint - من شخصاً با این سایت معتبر بیش از 5500 دلار درآمد کسب کردم. سریع از طریق پی پال پرداخت می کند. امروز بپیوندید!
دلار صندوق ورودی - به ایمیل های آماده پرداخت شوید. به دلارهای Inbox بپیوندید و 5 دلار پاداش بگیرید.
اما اول ، در اینجا چند نکته وجود دارد که باید به خاطر داشته باشید:

برخی از شرکت ها درآمد شما را به حساب PayPal شما واریز می کنند. اگر با PayPal آشنایی ندارید ، اکیداً توصیه می کنم مزایای استفاده از حساب PayPal را هنگام کار در خانه بخوانید.
بیایید واقعی نگه داریم بسیاری از مشاغل آنلاین که در زیر لیست شده اند کم درآمد دارند ، دلیل اصلی این کار ساده و آسان است. لطفاً برای کسب درآمد بیشتر در اوقات فراغت خود ، این موارد را فقط به عنوان بازی های جانبی در نظر بگیرید.
در زیر چندین وب سایت عالی برای بررسی پردرآمد آورده شده است که می توانید با این کار سریع درآمد کسب کنید:

نظر سنجی
سوگ باکس
نظرسنجی هریس آنلاین
مشاغل آنلاین که روزانه یا چندین بار در هفته پرداخت می کنند
دیدگاه پرداخت شده
روزانه برای انجام نظرسنجی های کوتاه بصورت آنلاین پول دریافت کنید. پرداخت ها از طریق PayPal ارسال می شود. اینجا را در Paid Viewpoint ثبت نام کنید.پای را برش بزنید

برای گوش دادن و مرور موسیقی از هنرمندان جدید به صورت آنلاین پول دریافت کنید. تا زمانی که به حداقل موجودی 10 دلار برسید ، می توانید هفته ای دو بار حقوق دریافت کنید. بررسی موسیقی در Slice the Pie را از اینجا شروع کنید.


برنامه های تلفن های هوشمند که روزانه پرداخت می کنند
عامل میدانی
Field Agent یک برنامه جمع آوری اطلاعات است. شما کارهای کوتاه مختلفی از قبیل تحقیق کار در منزل سریع ، عکس گرفتن ، پاسخ دادن به س andالات را انجام می دهید و پس از اتمام ، می توانید برای هر کار آنلاین بین 3 تا 12 دلار حقوق دریافت کنید. هیچ تجربه ای لازم نیست.

ایبوتا
برای دوستداران کوپن من ، Ibotta به شما امکان می دهد برای خرید در فروشگاه های مواد غذایی مورد علاقه خود پول نقد بدست آورید. پس از جمع آوری 10.00 دلار ، می توانید بلافاصله درآمد خود را از طریق PayPal برداشت کنید. فقط برای ثبت نام 5 دلار دریافت خواهید کرد.

EasyShift
EasyShift یکی دیگر از سایت های آنلاین کار است که ظرف 48 ساعت پس از ارسال نتایج ، از طریق Paypal پرداخت می کند.

OneSpace (فریلنسرها)
OneSpace for freelancers سایتی است که انواع مشاغل آنلاین را ارائه می دهد که می توانند روزانه هزینه پرداخت کنند. آنها مشاغلی مانند طراحی گرافیک ، رونویسی ، ورود داده ، نوشتن محتوا و بسیاری از مشاغل دیگر را برای فریلنسرها ارائه می دهند.

لیفت
ثبت نام برای رانندگی Lyft فرصتی مناسب برای شماست تا بتوانید برنامه خود را تنظیم کرده و ضمن کسب درآمد اضافی رئیس خود باشید. در هر ساعت 35 دلار درآمد کسب کنید. پرداخت ها بصورت هفتگی از طریق واریز مستقیم انجام می شود. ثبت نام کن!


مشاغل آموزش آنلاین که هفتگی پرداخت می کنند
کمبلی
در حالی که زبان انگلیسی را به دانشجویان چینی از خانه آموزش می دهد ، کمبلی افراد را برای گفتگوی آنلاین استخدام می کند. پرداخت اولیه 10 دلار در ساعت است. Cambly هفتگی از طریق Paypal پرداخت می کند. بررسی کامل کار Cambly در خانه را بخوانید.

مشاغل تلفنی آنلاین که هفتگی پرداخت می کنند
یک تماس بهتر
Better Call یک شرکت خدمات B2B باسابقه است که طیف وسیعی از مشاغل خدمات تماس مجازی مانند تنظیم قرار ملاقات ، تماس سرد ، بازاریابی تلفنی و تولید سرب را برای پرسنل مجرب ارائه می دهد. پرداخت حدود 20 دلار در ساعت است.

پشتیبانی تقدیر
با پشتیبانی Accolade ، اگر تجربه ای دارید می توانید به عنوان یک پیمانکار مستقل پشتیبانی مشتری ، فروش و خدمات رسانه های اجتماعی را ارائه دهید. پرداخت به صورت هفتگی انجام می شود.

وستات
وستات مجموعه داران داده های مستقر در خانه را برای کار در خانه در ایالات متحده استخدام می کند. پرداخت هفتگی یک امر عادی است. برای کسب اطلاعات بیشتر ، بررسی کامل Westat را در اینجا بخوانید.


مشاغل دستیار مجازی که هفتگی پرداخت می کنند
دستان فانتزی
Fancy Hands دستیارهای مجازی را برای کار در خانه به عنوان پیمانکار مستقل در ایالات متحده استخدام می کند. پرداخت اولیه 9 دلار در ساعت است که به صورت هفتگی پرداخت می شود.

مشاغل رونویسی که هفتگی پرداخت می کنند
Crowdsurf
CrowdSurf به شما ویدئوهای زیرنویس را از خانه پرداخت می کند. پرداخت انعطاف پذیر است و پرداخت ها هر هفته یک بار از طریق Paypal انجام می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر ، بررسی کار Crowsurf من در خانه را در اینجا بخوانید.

رونویسی از من
Transcribe Me یک سایت تازه کار است که به شما امکان می دهد در زمینه رونویسی تجربه کسب کنید. شما فقط واجد شرایط 1 دلار در حساب خود هستید تا واجد شرایط دریافت پرداخت باشید. برای کسب اطلاعات بیشتر ، بررسی کار من در خانه Transcribe Me در خانه را اینجا ببینید.

تمثیل
Allegis مشترکین باتجربه را برای کار در خانه استخدام می کند. پرداخت ها بصورت هفتگی از طریق واریز مستقیم یا چک انجام می شود.

نوع حباب
Babbletype مترجمان و مترجمان را برای کار در خانه به عنوان پیمانکاران مستقل استخدام می کند. پرداخت بصورت هفتگی از طریق پی پال ارسال می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر ، بررسی کار Babbletype من در خانه را اینجا بخوانید.


> برای دیدن لیست عظیم 40 شغل تایپ آنلاین اینجا کلیک کنید

https://www.dreamhomebasedwork.com/online-jobs-that-pay-daily/

https://idat.ir/@mheydari067/223741_work-at-home

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی