آموزش کسب و کار اینستاگرامی -

آموزش راه اندازی کسب و کار در اینستاگرام و کسب درآمد

آموزش کسب و کار اینستاگرامی -

آموزش راه اندازی کسب و کار در اینستاگرام و کسب درآمد

شما همه آنها را دیده اید که این کار را انجام می دهند.

مارک های برتر مانند آدیداس ، نایک و گلوسیه از اینستاگرام برای الهام بخشیدن به تصمیمات خرید استفاده کرده اند.

آنها از این پلت فرم برای تعامل با مخاطبان خود و ایجاد جوامع تجاری قوی استفاده می کنند.

تاکتیک های آنها ممکن است متفاوت باشد - در حالی که یک مارک از نظرات و عکس های ارسالی توسط کاربر استفاده می کند ، دیگری با پشت گوش به بازار نگاه می کند. اما هدف نهایی آنها یکی است - جلب مردم در خرید محصولاتشان.

این به این دلیل کار می کند که اینستاگرام یک پلت فرم کاملاً بصری است و مردم همیشه الهام خرید را پیدا می کنند.

این امر خصوصاً در فضاهای مد و سبک زندگی بیشتر صدق می کند.

مطالعه انجام شده توسط Dana Rebecca Designs نشان داد که 72٪ از پاسخ دهندگان نظرسنجی پس از دیدن چیزی در اینستاگرام ، خرید مد یا سبک مرتبط را انجام داده اند.

حتی برخی از کاربران مستقیماً خرید از اینستاگرام را شروع کرده اند. با راه اندازی ویژگی های مناسب تجارت مانند Shoppable Posts و اکنون آزمایش پرداخت های بومی ، به یکی از مناسب ترین سیستم عامل های رسانه های اجتماعی برای تجارت الکترونیک تبدیل شده است.

و با افزایش رقابت از نظر سئو ، به ویژه در میان شرکت های تجارت الکترونیکی ، نمی توانید فقط به ترافیک جستجوی ارگانیک اعتماد کنید تا منجر به فروش شود. شما باید نوآور باشید و شروع به کاوش در کانال های فروش در حال رشد دیگر ، مانند اینستاگرام کنید.

بنابراین ، چه یک کسب و کار در حال رشد باشید و چه یک صاحب تجارت بزرگ تجارت الکترونیکی ، باید فروش خود را در اینستاگرام آغاز کرده و یک کانال فروش اضافی به نمونه کارهای خود اضافه کنید.

و این پست مکان مناسبی برای شروع است ، زیرا ما همه آنچه را که باید بدانید برای کسب درآمد از طریق فروش در اینستاگرام باید جزئیات داشته باشیم.

ما به شما خواهیم گفت که چرا مهم است که اینستاگرام را به عنوان یک کانال فروش در نظر بگیرید و چگونه می توانید به بهترین شکل از آن برای تولید هدایت های فروش و هدایت تبدیل استفاده کنید.

بنابراین ، ادامه مطلب را بخوانید و از روشهای ذکر شده در زیر برای درآمدزایی با فروش در اینستاگرام استفاده کنید.

اینستاگرام به محبوبیت خود ادامه می دهد
اینستاگرام یکی از محبوب ترین پلتفرم های رسانه های اجتماعی امروز است و دارای کاربران گسترده و نرخ تعامل بالایی است.

در اینجا برخی از آمارهای مربوط به کاربر و تعامل اینستاگرام وجود دارد که به وضوح نشان دهنده محبوبیت روزافزون اینستاگرام است:

اینستاگرام از ژوئن 2018 بیش از 1 میلیارد کاربر فعال ماهانه دارد.
تعداد کاربران فعال ماهانه از ژوئن 2016 به ژوئن 2018 دو برابر شده است.


تا به امروز ، بیش از 50 میلیارد عکس در اینستاگرام به اشتراک گذاشته شده است.
کاربران اینستاگرام هر روز بیش از 100 میلیون عکس و فیلم بارگذاری می کنند که روزانه بیش از 4.2 میلیارد پسندیدن دارند.
با توجه به محبوبیت روزافزون اینستاگرام ، مشاغل و بازاریابان برای استفاده از پتانسیل آن به عنوان یک بستر بازاریابی ، به این پلتفرم سرازیر می شوند.

در اینجا برخی از آمار وجود دارد که اهمیت روزافزون اینستاگرام به عنوان یک بستر بازاریابی را اثبات می کند.

اینستاگرام ماهانه بیش از 1 میلیون تبلیغ کننده و حدود 8 میلیون حساب تجاری دارد.
درآمد تبلیغات موبایل اینستاگرام در سال 2018 7 میلیارد دلار تخمین زده شد.
77٪ از بازاریابان از اینستاگرام به عنوان مهمترین بستر بازاریابی تأثیرگذار یاد می کنند.


این آمار به وضوح نشان می دهد که اینستاگرام به عنوان یکی از مهمترین بسترهای بازاریابی ظهور کرده و بیش از حد بزرگ شده است که نمی تواند از آن چشم پوشی کند.

اگر این برای قانع کردن شما کافی نیست ، در اینجا چند واقعیت دیگر آورده شده است که قطعاً شما را راضی به شروع فروش در اینستاگرام می کند.

60٪ از کاربران از اینستاگرام به عنوان یک پلت فرم کشف محصول استفاده می کنند.
و 75٪ از این کاربران براساس محصولی که از طریق اینستاگرام کشف کرده اند اقدامی انجام داده اند.
اینستاگرام یک پلت فرم پر کاربرد است که مردم برای کشف و خرید محصول از آن استفاده می کنند. و می تواند توسط تجارت شما برای فروش محصولات خود استفاده شود.

مخاطبان اینستاگرام خود را رشد دهید
برای استفاده موثر از اینستاگرام به عنوان یک کانال فروش ، ابتدا باید پیروان اینستاگرام خود را رشد دهید.

در اینجا برخی از بهترین روش های رشد فالوور خود در اینستاگرام وجود دارد:

1. نمایه اینستاگرام خود را بهینه کنید.
در اینجا چند نکته سریع برای بهینه سازی نمایه اینستاگرام خود برای تجارت آورده شده است:

یک عکس نمایه با کیفیت بالا که نشان دهنده مارک تجاری شما است بارگذاری کنید.
همیشه نام واقعی خود را در بیوگرافی اینستاگرام خود ذکر کنید ، نه فقط نام دستگیره اینستاگرام خود ، زیرا پیدا کردن شما را برای مردم راحت تر می کند.
CTA را در بیوگرافی اینستاگرام خود اضافه کنید - خواه این کار برای هدایت بازدید به وب سایت یا وبلاگ شما باشد ، از مردم بخواهید از هشتگ استفاده کنند یا صفحات دیگر شما را دنبال کنند. همچنین ، یک لینک به همان ارائه دهید.
کلمات کلیدی مورد نظر خود را در بیوگرافی خود وارد کنید: کلمات کلیدی که نوع تجارت / محصولات شما را توصیف می کنند.
بیوگرافی مارک و اسپنسر مارک و اسپنسر اینستاگرام را که شامل همه این ویژگی ها است ، بررسی کنید.

تصویر از طریق اینستاگرام

2. ارسال مطالب مفید و مرتبط.
این احتمالاً مهمترین نکته در این لیست است. محتوای شما باید با مخاطبان مورد نظر شما طنین انداز شود.

فقط اگر مخاطب شما محتوای شما را مفید بداند ، با آن درگیر می شود.

“اطمینان حاصل کنید که محصولی داشته باشید که برای افرادی که از اینستاگرام استفاده می کنند جذاب باشد.

اگر کالاهای گران قیمت را به مخاطب مسن تر می فروشید ، به احتمال زیاد اینستاگرام بهترین کانال برای فروش نیست.

با این حال ، اگر محصولی در دسترس دارید که هدف گروه 35-18 باشد ، t

مرغ شما موفقیت بسیار بهتری خواهید داشت. " - کوری دوبو ، VP بازاریابی ، تجارت شمالی

همچنین ، اطمینان حاصل کنید که در مورد چیزی پست تصادفی ارسال نمی کنید و خوراک خود را بر روی کسب و کار خود متمرکز نگه دارید.

به عنوان مثال ، اگر مارک لباس دارید ، احتمالاً می توانید تصاویر محصول یا عکسهایی از افرادی را که از هر نوع مارک یا پست تبلیغاتی شما استفاده می کنند ، ارسال کنید. با این حال ، اگر شروع به ارسال تصاویر خود و یا سایر مطالب غیر مرتبط با تجارت کنید ، این باعث سردرگمی مخاطبان شما می شود.

3. به طور منظم و مداوم ارسال کنید.
اگر می خواهید فالوورهای اینستاگرام خود را رشد دهید ، باید در سیستم عامل فعال باشید و مرتباً مطالب ارسال کنید.

طبق یک مطالعه Tailwind ، بین دفعات ارسال و افزایش پیروان رابطه مستقیم وجود دارد.

آنها حتی پیشنهاد می کنند مارک هایی که روزانه پست می گذارند حداکثر رشد پیرو را ببینند.

تصویر از طریق Tailwind

 

همانطور که گفته شد ، ارسال پست روزانه برای شما ضروری نیست. بسیاری از فروشندگان موفق اینستاگرام پست کمتری نسبت به آن ارسال می کنند و هنوز هم با سودآوری از اینستاگرام استفاده می کنند. نکته اصلی سازگاری است - در مورد فرکانس ارسال تصمیم بگیرید و سپس به آن پایبند باشید.

4- برای جذب مخاطب مربوطه از هشتگ استفاده کنید.
استفاده از هشتگ های مرتبط ، خاص طاقچه شما ، به شما کمک می کند تا مخاطبان مربوطه را جذب کنید و افراد مناسب را به صفحه خود جذب کنید.

همچنین به شما کمک می کند مخاطبان بسیار بیشتری داشته باشید که خودتان نمی توانستید به آنها دسترسی پیدا کنید.

از آنجا که اینستاگرام اکنون به مردم اجازه می دهد هشتگ ها را دنبال کنند ، می توانید برای یک هشتگ محبوب به مخاطبان ضربه بزنید تا افراد بیشتری بتوانند پست های شما را ببینند.

ابزار برنامه ریزی شبکه های اجتماعی ، Buffer ، از هشتگ در تمام پست های اینستاگرام استفاده می کند تا به افراد بیشتری برسد و قابلیت مشاهده آنها را بهبود بخشد.

تصویر از طریق اینستاگرام

5. هشتگ مخصوص مارک تجاری ایجاد کنید.
جدا از استفاده از هشتگ های محبوب ، می توانید برای برند خود هشتگی نیز ایجاد کنید و آن را تبلیغ کنید.

از این هشتگ در تمام پست ها و استوری های اینستاگرام خود استفاده کنید و پیروان خود را به استفاده از آن هنگام صحبت درباره نام تجاری خود ترغیب کنید.

همچنین به شما امکان می دهد همه مکالمات مربوط به نام تجاری خود را در یک مکان بررسی کنید.

6. میزگردها و مسابقات.
این یک روش آسان و موثر برای به دست آوردن دنبال کنندگان کسب درآمد از اینستاگرام است.

یک مسابقه اجرا کنید و از مردم بخواهید که شما را دنبال کنند و دوستانشان را برای شرکت در مسابقه برچسب گذاری کنند.

این باعث می شود فوراً دنبال کنندگان بیشتری پیدا کنید.

to- برای تأثیرگذاری در ارائه محصولات خود با تأثیرگذاران همکاری کنید.
این همان نکته فوق است ، با مزیت اضافی دسترسی به مخاطبان بسیار گسترده تر.

می توانید از نفوذگران برای ارتقا cont مسابقات ، پیشنهادات و پیشنهادات خود برای پیروان خود استفاده کنید.

وقتی اینفلوئنسرها از پیروان خود می خواهند نمایه شما را برای شرکت در مسابقه خود دنبال کنند ، می توانید تعداد فالوئرهای بسیار بیشتری بگیرید و می توانید تأثیرات تبلیغات خود را چند برابر کنید.

تصویر از طریق اینستاگرام

8. از تبلیغات اینستاگرام استفاده کنید.
این یک روش پولی برای به حداکثر رساندن دسترسی شما و جذب بیشتر فالوور اینستاگرام است.

با استفاده از تبلیغات پولی که برای مخاطبان مربوطه نمایش داده می شود ، می توانید افراد بیشتری را وادار به شناسایی نمایه خود و پسندیدن آن کنید.

همچنین ، با استفاده از تبلیغات می توانید به افرادی دسترسی پیدا کنید که نمی توانستید خودتان به آنها دسترسی پیدا کنید.

داستان ها و پست های اینستاگرام شما فقط برای افرادی قابل مشاهده است که شما را دوست دارند یا دنبال می کنند ، اما تبلیغات برای مخاطبان بسیار بیشتری قابل مشاهده است.

9. با حساب های دیگر در مکان خود تعامل داشته باشید.
با درگیر شدن در مکالمه با سایر حساب های مرتبط در مکان خود ، می توانید دید بیشتری داشته و مورد توجه افراد علاقه مند به آن مکان قرار بگیرید.

برای شروع مکالمه می توانید به دنبال اینفلوئنسرها و مشاغل دیگر باشید و درباره پست های آنها نظر دهید.

همیشه مطمئن شوید که نظرات شما مرتبط هستند و به جای اینکه هرزنامه باشند ، مکالمه ایجاد می کنند.

10. استفاده از محتوای تولید شده توسط کاربر.
محتوای تولید شده توسط کاربر را در فید اینستاگرام خود مجدداً ارسال کنید یا آنها را در پست های خود قرار دهید تا افراد برای ایجاد محتوای بیشتر مرتبط با نام تجاری شما ترغیب شوند. محتوای تولید شده توسط کاربر واقعاً در جذب فالوور و میزان تعامل بیشتر شما موثر است زیرا معتبرتر به نظر می رسد.

"مردم به مردم خرید می کنند. اگرچه اینستاگرام ممکن است همه چیز درباره زیبایی باشد ، کاربران نمی خواهند با تبلیغات معمول یا عکس های محصول شما بمب گذاری شوند ، در عوض ، به ارسال محتوایی که محصولات شما را در استفاده نشان می دهد فکر کنید یا تصاویر مشتری خود را دوباره پست کنید و برچسب های قابل خرید اضافه کنید. " - میشل روکر ، متخصص محتوا ، 5874

Airbnb مارکی است که تقریباً به طور انحصاری از محتوای تولید شده توسط کاربران در فید اینستاگرام خود استفاده می کند.

آنها تصاویر مسافرت و تعطیلات افرادی را که برند خود را برچسب گذاری کرده اند و در یکی از ملک های Airbnb اقامت داشته اند ، دوباره منتشر می کنند.

تصویر از طریق اینستاگرام

چگونه محتوای تولید شده توسط کاربر را پیدا کنیم
"با ارائه کالاهای رایگان یا تخفیف های ویژه برای خرید بعدی ، مشتریان را تشویق کنید تا عکس های خود را در نمایش محصولات شما به اشتراک بگذارند (با استفاده از هشتگ خاص و ذکر @).

اگر تعداد دنبال کنندگان بالایی دارید ، به یاد داشته باشید که با ارائه برچسب نمایه ، معامله را شیرین کنید.

اگر می خواهید fanbase خود را در اینستاگرام بسازید ، یک مسابقه برای ارسال UGC با بالاترین تعداد تعامل برگزار کنید. فقط به یاد داشته باشید که باید در راهنمای Instagram for Business کار کنید

هر زمان که یک تبلیغ را انجام می دهید. " - ابی تامپسون ، مدیر بازاریابی ، سنگ نمک

اینستاگرام خود را قابل خرید کنید
یکی از مهمترین جنبه های کسب درآمد از طریق فروش در اینستاگرام این است که اینستاگرام خود را قابل خرید کند.

شما می توانید این کار را با ادغام حساب اینستاگرام خود با فروشگاه تجارت الکترونیکی خود انجام دهید تا خریدهای آسان برای مشتریان خود امکان پذیر شود.

پیش از این ، مشاغل به روش های سنتی پیوند فروشگاه های تجارت الکترونیک با اینستاگرام مانند افزودن پیوند در بیو متکی بودند. با این وجود ، طی این سال ها ، اینستاگرام چندین ویژگی را ارائه داده است که این ادغام را بسیار آسان تر و نرم تر می کند.

در اینجا برخی از روش هایی وجود دارد که می توانید خرید اینستاگرام را بهینه کنید:

1. ایجاد پست های قابل خرید.
با استفاده از برچسب های قابل خرید یا برچسب های محصول در پست های اینستاگرام خود ، افراد را قادر می سازد تا مستقیماً به وب سایت شما مراجعه کرده و محصولات نمایش داده شده در پست های شما را خریداری کنند.

افزودن این برچسب های محصول مانند برچسب زدن یک شخص در تصویر است. اما در این حالت ، برچسب ها به صفحات خرید محصول در وب سایت برند پیوند داده می شوند.

تصویر از طریق اینستاگرام

پیش از این ، ویژگی برچسب های Shoppable فقط برای پست ها در دسترس بود اما اکنون برای Stories نیز موجود است.

از این برچسب های قابل خرید برای استفاده بیشتر از محتوای اینستاگرام خود فروش فروش استفاده کنید.

"تنظیم Instagram Shopping آسان است و تبدیل به تجربه خرید را بدون مشکل می کند. افرادی که شما را در اینستاگرام دنبال می کنند از قبل به آنچه برند شما می گوید علاقه مند هستند ، بنابراین احتمال دارد که آنها قبلاً از شما خرید کرده باشند یا مشتری احتمالی باشند. با دنبال کردن برچسب گذاری روی محصولات خود ، این دنبال کنندگان می توانند با یک کلیک از Instagram به صفحه جزئیات محصول شما پرش کنند. " - جسیکا لاگو ، مدیر بازاریابی و مشارکت ها ، iMedia

2. از CTA در Instagram Stories خود استفاده کنید.
یکی دیگر از راه های خوب برای اینکه داستان های اینستاگرام خود قابل خرید باشد ، افزودن CTA مانند "اکنون بخرید" ، "کش رفتن به سمت بالا برای خرید و غیره" است. فروشگاه تجارت الکترونیکی شما.

این داستان توسط H&M را ببینید که در آن آنها از CTA ، "بیشتر ببینید" برای هدایت افراد از اینستاگرام به کاتالوگ محصولات وب سایت خود استفاده می کنند.

تصویر از طریق اینستاگرام

برای اکثر این پستهای قابل خرید یا CTA ، پیوند کاربر را به فروشگاه تجارت الکترونیکی مارک می برد و پرداخت در آنجا انجام می شود.

با این حال ، اینستاگرام شروع به ارائه گزینه پرداخت بومی برای چند حساب انتخاب شده کرده است. با پرداخت های بومی ، کاربر می تواند فرآیند پرداخت را مستقیماً در اینستاگرام انجام دهد ، این امر خرید محصول را بسیار آسان می کند.

در آینده ، اینستاگرام گزینه پرداخت بومی خود را در مقیاس گسترده ارائه می دهد ، که فرصتی بزرگ برای فروشندگان اینستاگرام برای کسب درآمد در اینستاگرام خواهد بود. به دنبال این ویژگی باشید و به محض دسترسی از آن استفاده کنید.

در اینستاگرام تبلیغ کنید
تبلیغات اینستاگرام ابزاری م toثر برای کسب درآمد از طریق افزودن پیوندهای خرید محصول ، یا از طریق CTA یا برچسب محصول است.

همچنین ، تبلیغات اینستاگرام به شما کمک می کند مخاطبان خاص مربوط به محصولات یا طیف های خاص خود را هدف قرار دهید.

می توانید چقدر می خواهید هزینه کنید ، جایی که می خواهید تبلیغ شما نمایش داده شود و برای چه مدت انتخاب کنید. همچنین بر اساس پارامترهای مختلف گزینه هدف قرار دادن مخاطبان خاص را فراهم می کند.

در اینجا برخی از بهترین روش ها برای ایجاد تبلیغات در اینستاگرام وجود دارد:

یک جذابیت احساسی به تبلیغات خود اضافه کنید
بسیاری از اوقات ، بازاریابان در نهایت تبلیغاتی خنک و خنک ایجاد می کنند. این اتفاق می افتد زیرا آنها بیش از اینکه بخواهند بینندگان را درگیر خود کنند ، بیشتر بر روی تبدیل شدن متمرکز شده اند.

جذابیت برای احساسات بینندگان می تواند به پاسخ مثبت بیشتری کمک کند.

از یک تصویر خنده دار ، الگوی رفتاری یا فیلم استفاده کنید. داستانی بسازید که مخاطبان شما بتوانند با آن ارتباط برقرار کنند. یا از تکنیک دیگری استفاده کنید تا شخصیتی به تبلیغ خود بیفزایید.

اگر تبلیغ شما ساده و خسته کننده باشد ، افراد با آن درگیر نخواهند شد. بنابراین برای دریافت تبدیل های بهتر آن را جالب و جذاب کنید.

تبلیغات مرتبط با مخاطبان خود ایجاد کنید
اینستاگرام گزینه ای را برای انتخاب اطلاعات جمعیتی مخاطبان هدف برای تبلیغات فراهم می کند ، اما مشتریان هدف شما چیزی فراتر از مجموعه ای الی گشت از اطلاعات جمعیتی نیستند.

شما باید غواصی عمیق کنید و مشتریان خود را بهتر درک کنید تا بتوانید تبلیغاتی ایجاد کنید که مورد پسند مشتریان باشد.

شما باید قبل از شروع هرگونه تبلیغات یا بازاریابی ، شخصیت های دقیق مشتری برای تعریف و درک مخاطبان خود ایجاد کنید.

از تصاویر یا فیلم های با کیفیت بالا استفاده کنید
اینستاگرام در اصل یک پلت فرم بصری است. بنابراین ، هر محتوا ، از جمله تبلیغات ، باید از نظر بصری جذاب باشد تا توجه بینندگان را به خود جلب کند.

همچنین اطمینان حاصل کنید که محصولی که می خواهید به نمایش بگذارید به وضوح قابل مشاهده است.

عاقلانه از متن استفاده کنید
هنگام ایجاد یک تبلیغ اینستاگرام ، زیاده روی نکنید و برای توضیح تبلیغ از متن زیادی استفاده کنید.

این تبلیغ باید خود توضیحی باشد و فهم آن آسان باشد. در صورت لزوم ، متن فقط باید کم استفاده شود.

از رنگ و محل قرارگیری متن استفاده کنید که باعث منحرف شدن افراد در تبلیغات اصلی نشود. در عوض باید آن را تکمیل کنند.

آگهی زیر را بررسی کنید جایی که آنها از یک تصویر با کیفیت بالا ، جذابیت بصری استفاده کرده اند و متن را فقط در صورت لزوم به صورت استراتژیک اضافه کرده اند.

Th

متن e در بالا این محصول را نام می برد و از رنگی استفاده می کند که کاملاً رنگ رنگ تصویر را تکمیل می کند.

CTA اضافه کنید
هدف نهایی برای هر شرکت تجارت الکترونیکی که در اینستاگرام تبلیغ می کند ، فروش است.

بنابراین ، برای شما بسیار مهم است که CTA های جذاب را به تبلیغات خود اضافه کنید.

این به مخاطب کمک می کند که در مرحله بعدی چه کاری انجام دهد ، یعنی روی آگهی کلیک کرده و مستقیماً به صفحه محصول می رسد تا آن را بخرد.

با اینفلوئنسرهای اینستاگرام کار کنید
بازاریابی اینفلوئنسر در سال های اخیر به عنوان یکی از تکنیک های اصلی بازاریابی اینستاگرام ظاهر شده است.

هرکسی که می خواهد در اینستاگرام بفروشد نمی تواند از اهمیت تأثیرگذاران در کسب دید بیشتر و ایجاد تعامل بیشتر چشم پوشی کند.

اینفلوئنسرها مورد اعتماد افرادی هستند که آنها را دنبال می کنند و مخاطبان خود را تحت تأثیر قرار می دهند.

اگر یک تأثیرگذار معتمد محصولی را تبلیغ کند ، مردم بیشتر از دیدن یک تبلیغ آن را در نظر می گیرند.

اینفلوئنسرها می توانند به شما در دستیابی به اهداف مختلف بازاریابی از جمله دستیابی به فروش بیشتر و هدایت تبدیل فروش کمک کنند.

یک مارک تجاری ساده که از طرف اینفلوئنسر ذکر شده است ، می تواند باعث ورود بازدید به نمایه اینستاگرام شما شود. و اگر آنها در بیوگرافی خود پیوندی به وب سایت شما اضافه کنند ، این حتی باعث می شود بازدید Instagram بیشتر به وب سایت شما برسد. در نهایت ، این به بهبود SEO شما در طولانی مدت کمک می کند.

در زیر مثالی از تأثیرگذار سبک زندگی در پست اینستاگرام ، جیمی لین گرنرت آورده شده است. او در پست خود از مارک Madewell نام برد و همچنین مارک تجاری را در تصویر برچسب گذاری کرد. این هر دو مستقیماً به نمایه Instagram Madewell پیوند دارند.

تصویر از طریق اینستاگرام

یکی دیگر از راه های استفاده از اینفلوئنسرهای اینستاگرام برای افزایش فروش و هدایت بازدید به وب سایت شما ارائه تخفیف ها و پیشنهادات بی نظیر است.

چندین مارک از این روش در جایی استفاده می کنند که کد تخفیف منحصر به فردی را برای هر اینفلوئنسری که با آن همکاری می کنند ارائه می دهند.

این تأثیرگذاران می توانند با ارائه کد تخفیف به آنها ، برند شما را تبلیغ کرده و پیروان خود را برای خرید از وب سایت شما ترغیب کنند.

خلاصه اجرایی
اینستاگرام یک بستر مهم بازاریابی و فروش است که مشاغل نمی توانند آن را نادیده بگیرند.

روش های بی شماری وجود دارد که شرکت ها و مارک های تجارت الکترونیکی می توانند با فروش محصولات خود در اینستاگرام درآمد کسب کنند.

شما می توانید این کار را خودتان انتخاب کنید و پایه فالوور خود را ایجاد کنید و یک فید قابل خرید در اینستاگرام ایجاد کنید.

با ارائه پیوندهای قابل خرید و CTA در پست ها و استوری های خود ، می توانید به طور موثری به صفحات اصلی خرید محصول خود مراجعه کرده و تبدیل فروش خود را افزایش دهید.

یا می توانید با تأثیرگذاران اینستاگرام همکاری کنید تا میزان دسترسی به برند خود را به حداکثر برسانید و در پلتفرم دید بیشتری داشته باشید. اینفلوئنسرها نه تنها می توانند به شما در ارتقا awareness سطح آگاهی از برند کمک کنند بلکه می توانند به وب سایت شما نیز مراجعه کنند و در نتیجه SEO شما را بهبود ببخشند.

هر دوی این روش ها کمی وقت و تلاش می برد.

اگر به دنبال یک راه حل فوری برای دستیابی به فروش بیشتر از اینستاگرام هستید ، همیشه می توانید تبلیغات پولی را انتخاب کنید. می توانید اهداف ، مخاطبان و بودجه کمپین خود را انتخاب کرده و تبلیغات بسیار هدفمندی را انجام دهید.

با استفاده از تکنیک های دقیق ذکر شده در این پست ، می توانید از اینستاگرام منجر به فروش بیشتری شوید و فروش خود را سرسام آور افزایش دهید.

اگر این پست را مفید دانستید ، لطفاً آن را با دوستان و سایر صاحبان مشاغل که ممکن است از آن بهره مند شوند به اشتراک بگذارید.

برای هر گونه س moreال دیگر در مورد چگونگی کسب درآمد از طریق فروش در اینستاگرام ، لطفا در زیر نظر دهید

bigcommerce

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی